S&A-09 Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 (muokattu) Hääkakuksi kaavaillaan suklaista eli nyt pinoon kaikki ihanimmat suklaakakkureseptinne Sekä valkosuklaa, että muista sulkaista tehdyt kakut kelpaavat. Jos kakusta löytyisi vielä lisäksi kuva niin olisin enemmän kuin kiitollinen.Jään odottelemaan vesi kielellä ja kiitän jo etukäteen Muokattu: October 27, 2008, käyttäjä: S&A-09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dech Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Oma bravuurini on Maku-lehdestä kopsattu sacherkakku. Resepti löytyy lehden nettisivuilta. Itse olen laittanut väliin vadelmamarmelaadia tuon aprikoosin tilalle. Muutenkaan kakku ei ole ehkä ihan perinteisin sacher, koostumus on paljon kevyemmän oloinen ja tuota pystyy syömään vähän isomman palankin ilman ällötystä. Ja koristelun olen hoitanut valkosuklaalla, sillähän voi kirjoitella ja kuvioida pursottamalla melkein mitä vaan. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts