gerbeda Kirjoitettu February 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2014 Kizu-89, minusta myös juhannushäät ovat erittäin romattinen ajatus, vaikkemme itse niihin päätyneetkään. Älä välitä miehesi äitipuolesta, se on sinun ja miehesi suuri päivä ja onneksi tosiaan muut ovat tulossa, joten jätä hänet omaan arvoonsa. Tsemppiä hääjärjestelyihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Itse lähtisin mielellään juhannushäihin, jos kutsu tulisi :)Joskus olen miettinytkin että olisi ihanaa osallistua perinteisiin juhannushäihin. Niin kuin joku muukin oli edellä todennut,en itse kuitenkaan tällaisia järjestäisi käytännön ongelmien takia, enkä ehkä haluaisi jatkossa viettää hääpäivää juhannuksena, jolloin usein on muutakin menoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariande Kirjoitettu August 13, 2021 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2021 ^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts