skviik Kirjoitettu July 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2013 Etsin mahdollisimman luonnollista ja tahraamatonta huulikiiltoa hääpäiväksi. En haluaisi sitä koko ajan olla myöskään lisäilemässä. Onko uusia vinkkejä kellään? Käytän huulimeikkejä vain harvoin, joten olisi mukava jos hinta olisi myös edullinen (en välttämättä haluaisi pistää monia kymppejä Dioriin tai Lancômeen tms... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnation_ Kirjoitettu July 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2013 (muokattu) No, ei ole kovin uusi vinkki, mutta ehkä jonkin vanhan vahvistuksena menee, sillä minulla on Max Factorin - ei kylläkään ihan eilen ostettu - lipfinity, joka huulillani olen kyllä herännyt pari kertaa vielä juhlien jälkeenkin. Aamulla on hassu näky, kun katsoo itseään peilistä ja huomaa, että kah, vielä on huulipunat paikallaan tuo ei ole kovin kallista, saa viiteentoista euroon ja edullisemminkin. Kannattaa toki testata itselle ennen juhlia, ja muistaa huulten kosteutus jo pitkään ennen häitä. Muokattu: July 24, 2013, käyttäjä: Carnation_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockQueen Kirjoitettu August 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2013 Mulla oli häissäni kirkkaanpunaiset huulet, ja punan oli ehdottomasti oltava sellainen, ettei se tahri sulhon naamaa. Käytössä oli Make Up For Everin Aqua Rouge joka todellakin toimi! Vieraatkin tulivat kyselemään että mikä tuo puna on kun ei yhtään jäänyt sulhasen naamaan vaikka pussailitte http://www.makeupforever.com/products/aqua-rouge.html Tämä on kestävämpi kuin Max Factorin Lipfinity, se minulla ainakin murustui ikävästi irti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu August 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2013 Itse liputan Max Factorin Lipfinityn puoleen, jos kestävää haluan. Sen poistaminen kun on hankalaa aineillakin. Pelkkänä huulipunana en sitä osaa käyttää, kun se jättää niin ikävän kuivan tunteen, mutta väritön huulikiilto tai joku muu rasva pelastaa. Murustumista, juonteisiin pakkautumista tms. en ole itselläni huomannut. Mutta, kanssasisaret, osaatteko suositella punaa tai kiiltoa, jos tavoitteena on allaolevan kuvan sävyiset huulet? Kaikki heleän vaaleanpunaiset mitä olen kokeillut saavat aikaan johannatukiais-efektin, eikä se ole missään määrin toivottavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldilocks Kirjoitettu August 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2013 (muokattu) Mun testauksessa kestävin on aina ollut YSL ja siellä huuliLAKKA nimellä oleva puna. ja kestävyyden määrittää oikeastaan se levitystapa eli just siveltimellä ohuina kerroksina lisääminen. Mulla on kestänyt toi 24h aivan hyvin - juomat ja pusut ja syömiset. FRU: toi ei ole vaaleanpunainen, testaa marjasävyjä. oikeastaan se sun oma huulenväri kuultaa läpi sen verran tosta, että testaamalla selviää. Muokattu: August 23, 2013, käyttäjä: goldilocks Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldilocks Kirjoitettu August 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2013 Etsin mahdollisimman luonnollista ja tahraamatonta huulikiiltoa hääpäiväksi. En haluaisi sitä koko ajan olla myöskään lisäilemässä. Onko uusia vinkkejä kellään? Käytän huulimeikkejä vain harvoin, joten olisi mukava jos hinta olisi myös edullinen (en välttämättä haluaisi pistää monia kymppejä Dioriin tai Lancômeen tms... huh, aika mahdoton toive. kiillot ei vaan pysy ja niitä oon testannut kyllä kymmeniä erilaisia. aina saa olla lisäämässä. ja kyllä tahraa myös mullakin paras oli se lancomen klassikko juicy tubes. mutta mitä jos hankit vaan kevyen kiiltopunan ja laitat sitä siveltimellä? sata kertaa parempi ratkaisu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liljankukkanen Kirjoitettu June 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2014 Tämä suudelmankestävyys on hakusissa minullakin! Huulikiiltoja on tullut kokeiltua elämän varrella monenlaisia, mutta vielä en ole löytänyt yhtäkään, joka ei tahrisi miestä.. Vähän ikävän näköistä, jos alttarilta poistuttaessa sulhon huulet on tahriintuneet kiillosta. Huulipunia en jotenkin osaa käyttää, nudenvärisillä huulet näyttää siskonmakkaroilta ja kirkkaampia vasta vierastankin.. Olisikohan sävytetty huulirasva hyvä idea? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu October 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2014 Minulle vinkattiin l'oreal infallible huulipunaa - onko kenelläkään kokemuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu October 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2014 Itse liputan normaalissa käytössäkin Goshin Lip marker huulitussin puolesta. http://www.sokos.fi/fi/sokos/gosh-long-lasting-lip-marker-huulivari-3-mlÄärettömän helppo käyttää, kestää pitkään, ei vaadi mitään päällilakkoja ja mikä tärkeintä ei tahraa hampaita eikä sukkotettavaa vastapuolta.Jotkin punat kuivattavat huulia, mutta tämän kanssa en ole kokenut samaa ongelmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda_ Kirjoitettu October 20, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2017 NYX Matte Lipstick MLS27 Eden. Onko kuinka kestävä huulissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts