Emppu-pemppu Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Kaasona isosisko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku_ Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 minulla on 2 kaasoa. molemmat todella rakkaita ja läheisiä lapsuuden ystäviäni toisella heistä on myös jo yksi lapsi, jonka ylpeä kummitäti olen minulla valinta oli aika "helppo" -kavereita kyllä on monta, mutta nämä kaksi ovat olleet sydänystäviäni jo vuosia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auroora82 Kirjoitettu August 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2009 Kaasonani paras ystäväni, todellinen sydänystävä, jonka kanssa tunnettu 5-vuotiaasta. Oli helppo valinta, kun ystävä vielä on oikein tomera ja näppärä sekä omaa silmää somistukseen ym. ja tietää jo valmiiksi mistä pidän.Kysyin kaasoksi heti kihlausilmoituksen yhteydessä. Ystäväni oli aidosti otettu valinnastaan ja olikin seuraavaan tapaamiskertaamme mennessä jo tykönään miettinyt ehdotuksia ja ideoita häiden suhteen, joten saatiin heti hääsuunnittelut hyvin käyntiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lattarella Kirjoitettu September 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2009 Me sovittiin mun parhaan lapsuuskaverin kanssa kauan sitten, että ollaan kaasoja toisillemme, mutta nyt tilanne on se, että kaverini on päättänyt inhota sulhastani niin, ettei pidä oikein yhteyttäkään enää. Niin paljon kuin tahtoisinkin, että kaikki ois niin kuin ennen, niin on varmaan luovuttava ajatuksesta ja pyydettävä jotain toista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmh Kirjoitettu September 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2009 Mulla on 3 "kaasoa". Häämme eivät tule olemaan kovin isot eivätkä mitenkään perinteiset, joten kaasouskin ehkä on hieman erilaista kuin "normaalisti".Kaasoista yksi on aika uusi ystävä, olemme tunteneet vasta muutaman vuoden, mutta hän on työkseen ravintola-alalla ja saan häneltä apua pitopalvelun valinnassa ja voin antaa hänen vastuulleen esim. yöpalan huolehtimisesta juhlissa jne. Lisäksi hän asuu varmasti samalla paikkakunnalla häihin saakka (omistusasunnon vasta ostanut), joten on samassa kaupungissa, kun tarvitsen tukea Kaksi muuta kaasoani asuvat toisessa kaupungissa; toinen heistä tuntui luontevalta valinnalta siksi, että hän oli aikanaan ensimmäisiä, joille suhteestamme kerroin ja hän myös tuntee hyvin sekä minut, että sulhasen. Toinen kaasoni taas on paras opiskeluvuosieni ystävä ja hän taas on näistä kaasoistani varmaan eniten innostunut ylipäätään hääasioista. Tuntui vaan jotenkin luontevalta valita mukaan myös joku niiltä vuosilta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Minulle kaason valinta oli helppoa, sillä serkkuni on ollut läheisin ja parasystäväni lapsuudesta saakka. Lisä apua saan pikku siskoiltani. Kihlattuni ei vielä ole osannut päättää kenet ystävistään pyytää bestmaniksi... vai haluaako veljensä tehtävään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
---- Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 Mulla on kans serkku kaasona ja toisena kaasona rakas ystävä, entinen kämppis. Bestman on taas molempien hyvä ystävä ja sulhon työkaveri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nozinan Kirjoitettu September 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2009 Mulla on toisena kaasona pikkusiskoni, toisena hyvä nuoruuden ystäväni. Miehen bestmanina toimii hänen pikkuveljensä. Lisäksi meille tulee ns. "morsiusystävättäriksi" kolme meille molemmille läheistä tyttökaveria. Lähes kolmikymppiset morsiusneidot olisivat kuulostanut hassulta ja tähän ystävätär-juttuun sisältyy inside-vitsi, siitä nimitys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kielo10 Kirjoitettu September 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2009 Valitsin kaasoikseni maailman isosiskoni, sekä parhaan kaverin! Mielestäni on hyvä idea pyytää kaksi kaasoa, sillä järjestely on helpompaa kun kaasot saavat toisistaan ideointi ym. apua. Aioin itse osallistua järjestelyihin todella paljon ja stressata mahdollisimman vähän rakkaita kaasojani. Silti olen onnellinen, että minulla on niin ihanat kaksi ystävää tukena tärkeänä ja jännittävänä päivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2009 Mulla valinta oli selvä, isosisko ja paras ystävä näiden kanssa voi olla ihan aina oma itsensä (se kaunistelematon versio ) Molemmat oli tosi otettuja, sisko tietty oli arvellutkin tulevansa valituksi mutta paras kaveri ei ollut uskaltanut tästä kunniasta haaveilla kun tiesi että sisko luultavimmin on kaaso. Mut molempi parempiSulkilla vaan yks BM, nakitan niille sit jotain mieshommia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane2010 Kirjoitettu September 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2009 Minulla on kaksi kaasoa, todella rakas serkkuni ja ystäväni jonka toisen lapsen kummitäti olen Miehellä on kaks bestmania, hänen pikkuveljensä ja ystävä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marituulia Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Mun kaasoksi tulee paras ystäväni, jota olen itseasiassa pyytänyt kaasoksi jo vuosi sitten, juuri kun olimme menneet kihloihin ja päättäneet että häät ovat sitten kun on varaa. Viime viikolla soitin vain ja ilmoitin päivämäärän ja ystäväni oli ihan innoissaan En olisi osannut ajatellakkaan tehtävään ketään muuta, tosin pohdin kyllä hetken pitäisikö vanhempaa pikkusiskoani pyytää toiseksi kaasoksi mutta en ainakaan vielä ole pyytänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Minulla kaasoina ovat hyvä ystäväni ripille pääsystäni asti ja veljeni vaimo sekä toisena kaasona on toinen hyvä ystäväni, joka on myös serkkuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zebraliini Kirjoitettu October 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2009 Kaasoinani tulevat olemaan pikkusiskoni ja hyvä ystäväni, jotka ovat molemmat mulle hyvin tärkeitä, ja olleet tukenani silloinkin, ku mulla on ollut elämässä vaikeaa. Nyt saavat sitten olla tukena, kun on ihanaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian10 Kirjoitettu December 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2009 Mulla oma sisko ja suhlasen sisko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
didi Kirjoitettu December 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2009 Kaasoina kaksi hyvää ystävää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2010 Paras ystävä tietysti Pikkusiskoni saa sitten toimia hänen avustajanaan tarvittaessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iso-Iita Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Minä olen ajatellut pyytää omaan rakasta pikkusiskoani kaasokseni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah_ Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Pikkusisko, ja toisena kaasona hyvä ystäväni, joka on minulle kuin sisko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Branilla Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Kaasonani toimii rakas ja pitkäaikainen ystäväni, jolla on kokemusta erilaisten tapahtumien järjestämisestä ja joka on tarpeeksi tomera, että osaa olla minulle juuri avuksi niin, kuin toivon. En tiedä vielä, otanko hänelle avuksi toisen kaason, täytyy keskustella kaason kanssa, että kaipaako itse apua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Luulin jo vastanneeni tähän ketjuun, mutta en näköjään?!Minulla kaasona kaksi erittäin hyvää ystävääni Jo aikoinaan ollaan siskon kanssa päätetty, jotta toisiamme ei pyydetä kummeiksi eikä kaasoiksi kun muutenkin ollaan niin läheisesti tekemisissä kokoajan ja aina apuna jokatapauksessa, oli titteli mikä tahansa Ja mies pähkäilee ja pähkäilee, mutta tuskin haluaa bestmäniä lainkaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demma Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Miä pyysin kaasoikseni kaksi erittäin rakasta ystävääni. Toisen olen tuntenut jo 4-vuotiaasta asti ja ollaan oltu aina todella läheisissä väleissä. Myös hänen perheensä on minulle kuin toinen perhe. Toinen kaaso on taasen ollut sydänystäväni yläasteelta asti, ja paljon onkin tullut koettua yhdessä. Nämä kaksi kaasoa, ovat toisilleen vain tuttuja, eli niin sanotusti eri kaveripiireistä, mutta en usko sen olevan ongelma. Kaasot ovat hyvin erilaisia, ja ajattelenkin, että toinen on enemmän minun tuki ja turva ja toinen sitten sellainen esiintyvää ja puuhastelevaa tyyppiä oleva.Pitkään mietin, olisiko minun pitänyt pyytää siskoani kaasokseni, koska itse olin toinen hänen kaasoistaan joitakin vuosia sitten, mutta päädyin sitten toiseen ratkaisuun. Luulen, että ratkaisuni oli aivan oikea, koska siskoni odottaa juuri kolmatta lastaan, eikä ehkä ehtisi/jaksaisi olla ihan täysillä kaikessa mukana muutenkaan... Tai no toisaalta, niin on toinen kaasoistanikin saamassa kolmannen lapsensa, mutta en tiennyt sitä vielä kaasoksi pyytäessäni. Ei sillä että se haittaisi.. kun ei ole raskaana enää häiden aikaan Pääsee juhlimaan kaasokin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eerika* Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Mulla on kaasoina kaksi parhainta ystävääni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninetta Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Mulla kaasoina sisko ja ysävä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnenapila Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Minulla on kaasona isosiskoni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts