anjp Kirjoitettu July 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2012 Täällä myös yksi kaaso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muse Kirjoitettu July 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2012 Täälläpä on eräs hyvin innokas kaaso! Morsian on hyvä ystäväni. En ole tähän päivään mennessä ollut osallisena yksissäkään häissä, vaikka olen jo 24-vuotias, joten jännät paikat on kyllä edessä minulla. Olen kuitenkin enemmän kuin innoissani! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonpisto Kirjoitettu July 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2012 Täällä myös kaaso ilmoittautuu tehtävään. Häät joissa olen kaasona ovat 6.7.2013.Ennen sitä kerkän kuitenkin itse naimisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymme Kirjoitettu November 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2012 Hei! Kaasona toista kertaa, mutta esim. polttareita pääsen aktiivisessa roolissa järjestämään jo kolmatta kertaa. Pienesti on jo siis kokemusta alla ja tietämystä mm. omasta sitoutumisesta ja sen aiheuttamista "ongelmista" Edellisen kerran kaasona tuli otettua morsiamen nuoruusvuosien ystävien kanssa yhteen milloin mistäkin asioista (no, jos aikuiset ihmiset ihan oikeasti kieltäytyvät maksamaan morsiamen illallisesta,mikäli illallinen pitää sisällään lihaa, vain koska itse ovat jonkun sortin kasvissyöjiä niin be my guest, siinähän kiukuttelevat) ja kun itse tuli panostettua kaikkiin tehtäviin niin antaumuksella, loukkaannuin myös herkästi, jos sitä tai morsianta ei arvostettu. Joskin pidin sen kyllä omana tietonani, tai etten ainakaan näille muille naisille sitä tehnyt selväksi. Tällä kertaa aion olla vielä enemmän messissä, koska tulevat häät ovat sellaiset, joita tämän ystävän kanssa ollaan kuitenkin jo enempi tai vähempi melkein 10 vuotta yhdessä odoteltu ja fiilistelty - mutta en aio ottaa henkilökohtaisesti itseeni joka jutusta. Muut häiden ja polttareiden kanssa tekemisissä olevat naiset ovat vahvoja, enkä tunne heitä juurikaan, eli jälleen näissäkin häissä olen ainoa ns. jengin ulkopuolinen, joten haasteita varmaan tulee. Mutta, tärkeintä on hoitaa oma tonttinsa niin, ettei ainakaaan morsiamen tarvi pyöritellä silmiä tai pahoittaa mieltään mistään, ja että häiden sekä polttareiden osalta kaikki valmistelut ja itse h-hetki sujuu parhain päin.Olen todella ylpeä ja onnellinen saadessani olla niin sanotusti näinkin tärkeässä roolissa heidän häissään ja onnellani heidän puolestaan ei joskus meinaa olla rajaa. Ihanaa, vaikkakin piinallista, koska odottaa pitää sinne vuoteen 2014 asti - kuinka tällänen hätäilijä kestää??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viherhiukkanen Kirjoitettu November 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2012 Uusi kaaso ilmoittautuu. Häät ovat heinäkuussa 2013. Nimimerkki Meliora on se onnellinen morsio, jonka häähääränä saan olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaasona2014 Kirjoitettu August 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2013 Kaasona ja kolmatta kertaa . Kovasti pyörii jo ajatuksissa ko. kekkerit. Silmät vilkuilee kaikkea mahdollista mistä voi vinkkejä ottaa. Ja juhliin vielä 8kk aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asnas* Kirjoitettu August 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2013 Ei ehtinyt kuukautta kulua omista häistä kun sain kunnian päästä kaasoksi Häähumu siis jatkuu ensi kesään,ensimmäinen kerta kun olen kaasona ja vähä kyllä jännittää mutta onneksi on kaksi muutakin kaasoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inca Kirjoitettu September 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2013 Uusi kaaso ilmoittautuu, häät 17.5. Innoissani olen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppa Kirjoitettu March 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2014 Heippa vaan kaikille! Tännekin voisin päivittää että työn touhussa on oltu jo jonkun aikaa sillä häiden päivämäärä on 12.7.2014. Vajaa neljä kuukautta enää jäljellä h-hetkeen! Ihanaa päästä osallistumaan rakkaan ystävän tärkeään päivään ja auttaa tekemään siitä onnistunut ja ikimuistoinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rigorina Kirjoitettu May 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2015 Vuoden päästä olen kaasona. Jännittää kun en ole elämäni aikana kuin kolmissa häissä ollut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vadelmainen2015 Kirjoitettu May 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2015 (muokattu) Minäkin olen uusi kaaso. Häiden tarkkaa ajankohtaa ei vielä ole päätetty (johtuen muista tekijöistä) mutta ovat mahdollisesti jo ensi vuoden kesällä. Olen innoissani, tätä ennen en ole ikinä kaason tehtäviä hoitanut ja nyt kyseessä on parhaan ystäväni juhlat... Upeaa päästä auttamaan häntä kaikessa! Muokattu: May 17, 2015, käyttäjä: vadelmainen2015 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
colored Kirjoitettu October 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2015 Ensi kesänä luvassa kaasoilua JA omat häät. Toivottavasti ei tule liikaa järjesteltävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 Täällä ensi kesän kaaso. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siku Riina Kirjoitettu March 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2017 Kaason ensimmäistä kertaa. Heinäkuussa päästään tositoimiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts