Wilma83 Kirjoitettu July 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2010 muaritti--86: Kiva kun olet täällä, ja samoista häistä onkin kyse!!! Päästäänkin sit yhdessä suunnittelemaan joitakin juttuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu July 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2010 Mun oma kaasoni pyysi eilen mua omaksi kaasokseen lokakuussa oleviin häihinsä vaikeaa arvata suostuinko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu August 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2010 Minä pyörin täällä nyt myös ystäväni kaason roolissa.Morsian toimi vuosi sitten omana kaasonani. Häät ovat kesäkuussa 2011. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria Sofia Kirjoitettu August 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2010 Kaaso olen minäkin, ja ihan hurjan ylpeä ja onnellinen siitä kunniasta! Morsian on rakas ystäväni ja entinen kämppikseni Mimsi. Hän menee miehensä kanssa naimisiin ensi vuoden joulukuussa. Mimsi pyysi minua kaasokseen keväällä jonkin aikaa heidän kihlautumisensa jälkeen Itse en ole naimisissa, ja kaasona olen ensimmäistä kertaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amarige Kirjoitettu August 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2010 Uusi kaaso ilmottautuu. ystäväni pyysi minua kaasoksi muutama päivä sitten... Häät joskus ensi vuonna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäkaasona Kirjoitettu October 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2010 Allekirjoittanut liittyy myös joukkoon. Kaverin häät kesällä 2011 Stressiä on jo ehtinyt hieman pukkaamaan, kun toinen kaveri menee naimisiin helmikuussa ja vaikka en ole kaaso niin järjestelynakki on silti mulle vähän napsahtanut (haluan että asiat kuitenkin rullaa ja sovitaan ne tarpeeksi ajoissa jne..). Kyllä tää tästä, kollegat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu October 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2010 Kaason ominaisuudessa pyörin tällä hetkellä minäkin täällä. Oma kaasoni on menossa naimisiin ensi elokuussa ja pikkuhiljaa pyöräytellään häiden suunnittelua käyntiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pooni Kirjoitettu January 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2011 Minäkin olen tuore kaaso! Hommiin pääsen ensi kesänä, en malta odottaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimahi Kirjoitettu January 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2011 Täällä myös yksi kaaso! Häät lähestyvät kovaa vauhtia, jänskättää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu March 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2011 Ihana, rakas kälyni pyysi mua kaasokseen. Olen todella otettu ja iloisesti yllättynyt tästä kunniasta Häät on kesällä 2012. Morsiuspari asuu (ja myös häät pidetään toisella puolella Suomea, ja täytyy vaan toivoa, että tämä pikkuseikka ei aiheuta ylitsepääsemättömiä ongelmia esimerkiksi polttareiden järjestämisessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Rakas ystäväni pyysi minua kaasokseen. Häät kesällä 2012. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkumy Kirjoitettu July 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2011 Oij, nyt olen sitten minäkin kaaso <3 ihana tunne, kun kysytään.. itselläkin kohta edessä kaasojen kosintaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaso13 Kirjoitettu August 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2011 Minäkin sain pyydön kaasoksi rakkaalle ystävälleni kesäksi 2012. En ole ikinä ollut kaasona, enkä edes häissä kuin viimeksi joskus pikkulapsena, eli kaikki mahdollinen apu on tarpeen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyntyttö Kirjoitettu October 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2011 (muokattu) Uusi kaaso ilmottautuu Rakas ystäväni pyysi minut kaasokseen, häät elokuussa 2012. Olen toisen kerran tehtävässä, joten ei suurempaa paniikkia onneksi.Viime viikolla sitten ihana avomieheni yllätti minut täydellisesti kosimalla ja suostuin. Kirkko on varattu jo ja häät ovat syyskuussa 2012. <3Voi tulla aika kiire järjestää ystävän häitä ja omiaan vielä tässä samalla..Ratkaisimme asian sillä että otan kaksi kaasoa, joihin voin luottaa 200%:sesti ja näin ollen omat hääni järjestyy kyllä! no niin.. ystäväni häät, joissa kaasona olen ovat 4.8.12 siitä seuraavana viikonloppuna 11.8 on toisen hyvän ystäväni häät, joihin myös keksin ohjelmaa... Ja omat 150 hengen häät ovat sitten 08.09... kiirusta pukkaa... Muokattu: July 11, 2012, käyttäjä: syksyntyttö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maizkiz Kirjoitettu October 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2011 Uusi kaaso ilmottautuu täälläkin, paras ystäväni menee naimisiin kesällä 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannika Kirjoitettu December 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2011 Täällä vastapyydetty kaaso kädet pystyssä jo hääkoristeita räplää \o/H-hetki on 5.5.2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaista Kirjoitettu January 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2012 Uusi kaaso ilmoittautuu! Ystävän häät on syksyllä ja nyt alkaa olla aika hankkia vinkkejä ja apuja tulevaan tehtävään. Aikaisempaa kokemusta ei ole kaason hommista, eikä häistäkään kuin sivusta seuranneena. Tulee siis kaikki vinkit tarpeeseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miipo Kirjoitettu January 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2012 Uusi kaaso katsastaa palstaa täälläkin suunnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
inkkarityttö Kirjoitettu March 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2012 Tästä häähaaveilijasta tuli kaaso! Ystävän häät ovat syksyllä, ilomielin lupauduin kaasoksi..omaa hääkuumetta ei varmaan ainakaan kyseinen tehtävä laske! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairytaleprincess Kirjoitettu April 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2012 Täällä tuore kaaso ilmoittautuu ! Tositoimissa elokuussa 2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sennay Kirjoitettu May 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2012 Täällä myös uusi kaaso. H-hetki 30.6. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirre83 Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 Hei, Olen myös uusi kaaso. Perhosia vatsassa suurta päivää odottaen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vittoria Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 Minäkin olen ensimmäistä kertaa kaasona! Häät ovat 2.2.2013. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uppa Kirjoitettu July 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2012 Uusi kaaso ilmoittautuu! Häiden päivämäärä (ja vuosi) vielä avoinna, mutta eiköhän tässä parin vuoden sisään päästä tositoimiin. Halusin kuitenkin jo tänne fiilistelemään häätunnelmaa ja naikkareiden maailmaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
devivre Kirjoitettu July 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2012 (muokattu) Ja taas yksi uusi kaaso, hei vaan kaikille! Kaasoilen siskolleni, häitä juhlitaan reilun vuoden päästä eli 24.8.2013 Oulun suunnalla. Polttarisuunnittelut on jo hyvässä vauhdissa. Muokattu: July 11, 2012, käyttäjä: devivre Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts