Miltchu Kirjoitettu January 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2008 Minäkin olen nyt Kaaso =) jee. ja ihan ekaa kertaa kyseisessä hommassa Riikka.nen on siis morsian ja sulhanen on ihana isoveljeni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Me 2009 Kirjoitettu January 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2008 (muokattu) Olen morsian sekä kaaso. Mahdollisesti molemmat heinäkuuulle 09.Ystäväni kysyi tänään minua kaasoksi ja suostuin heti. Hän on myös minun kaasoni, joten mikäs sen parempaa Muokattu: January 6, 2008, käyttäjä: Me 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mauritius Kirjoitettu January 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2008 Uusi kaaso täällä hei. Siskolleni toukokuussa olen kaasona. Vähän jännittää kyllä, kun ei ole häistä hirveästi kokemusta. Onneksi on pienet häät tulossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellida Kirjoitettu January 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2008 Jee! Mäkin voi ilmoittautua kaasoksi! Rakas siskoni pyysi vuoden aluksi kaasokseen. Minä olen jo vanha (tai ainakin kauan sitten rouviintunut) rouva. Häät pidetään todennäköisesti ensi syksynä (jos ehditään) todennäköisesti Pohjanmaalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
häröhilde Kirjoitettu January 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2008 Tääl ois taas yks kaaso o/. heh toivottavasti häiden järkkäämisestä ei tuu yhtä hankalaa, ku tän foorumin käyttämisestä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ido81 Kirjoitettu January 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2008 Moi!Vihdoin päätin rekisteröityä tänne, vaikka keskusteluja on tullut jo jonkin verran aiemminkin lueskeltua. Olen lupautunut kolmelle ystavälleni kaasoksi (kahdet häät ensi kesänä, yhdet kesällä 2009). Omat häät ovat alkuvuodesta 2009. Menee siis seuraavat pari vuotta tiivisti häiden merkeissä Omia häitä alan pohtimaan tarkemmin jahka olen saanut saatettua kaksi ystävääni ensi kesänä onnellisesti avioon, eli toistaiseksi häröilen täälläkin kaason ominaisuudessa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NJ2008 Kirjoitettu January 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2008 Uusi kaaso ilmoittautuu!Pyydettiin tosin jo muutama kk sitten, mutta joulu jne häslinkien jälkeen nyt vasta aletaan toimimaan, häät syksyllä 08!Kaasona hyvälle ystävälleni, joka toimi omana kaasonani meidän minihäissämme reilu vuosi sitten. Toisena kaasona siskonsa. Katotaan miten pärjätään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Handis Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Uusi kaaso ilmottautuu. Toimin kaasona ystäväni häissä loppukesästä 2008. Innolla olen jo morsiammen kanssa suunnittelemassa ikimuistoista päivää. Ja voin sanoa, että työstä se kyllä käy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Kirjoitettu January 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2008 Miiamin kaaso Tornada ilmoittautuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amma Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 amelien kaaso ilmoittautuu myös! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshmallow Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Älkää pyytäkö kaaso-statusta tässä ketjussa, tätä ei kukaan lue säännöllisesti, vaan laittakaa pyynnöt tähän ketjuun: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=22659 . Siellä ne tulevat varmasti nopeimmin huomattua ja käsiteltyä. Ja muistakaa, että uusi kaaso ei itse voi pyytää titteliä itselleen, vaan morsiamen pitää sitä pyytää. Jos olette ollut kaaso jo vanhalla foorumilla, niin sitten voitte itse pyytää vanhan tittelinne takaisin. Molemmat siis tossa samassa ketjussa, kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamselli Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Saan kunnian olla kaasona rakkaalle serkulleni tämän vuoden heinäkuussa. Kovassa mietinnässä jo hääohjelma ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miiam Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Toiselle kaasolle pitäis saada myös kaason status, eli Tiki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadeina Kirjoitettu March 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2008 Terve!Kaasolle pitäis saada oikea status eli mun parasnaiseni on Riikula2 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
crisse_83 Kirjoitettu March 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2008 Vilkaiskaapa sivun 23 viimeinen postaus... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anspa Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 Olen kaasona rakkaan ystäväni häissä syksyllä 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jalina Kirjoitettu March 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2008 Minäkin ilmoittaudun kaasoksi, rakkaalle ystävälleni, jonka häitä vietetään syksyllä 08! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaso-08 Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 Mun ihana siskoni menee naimisiin JEEE! Ja meitsi on ylpeä kaaso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Kaasoni Chio toivoisi itselleen kaason statusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu April 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2008 Toistan itseäni: Älkää pyytäkö kaaso-statusta tässä ketjussa, tätä ei kukaan ylläpidosta lue säännöllisesti, vaan laittakaa pyynnöt tänne: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=22659 . Siellä ne tulevat varmasti nopeimmin huomattua ja käsiteltyä. Ja muistakaa, että uusi kaaso ei itse voi pyytää titteliä itselleen, vaan morsiamen pitää sitä pyytää. Jos olette ollut kaaso jo vanhalla foorumilla, niin sitten voitte itse pyytää vanhan tittelinne takaisin. Molemmat siis tossa samassa linkittämässäni ketjussa, kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinny Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 Minulla on kunnia olla kaaso rakkaimmalle, vanhimmalle ystävälleni elokuussa 2008 Tällä hetkellä ajankohtaisena asiana polttareiden suunnittelua ja mahdollisesti muutkin pienet morsianta ja sulhasta miellyttävät juttuset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirgeline Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 Minkäkin pääsen kaasoksi, ihanalle ystävälleni. hänellä on kaksi kaasoa, minä ja hänen siskonsa, jonka kanssa tulen toimeen vallan hyvin. Joten eiköhän ihan mielettömän ihanat häät ole tiedossa. Morsian jonka kaasona toimin, oli minun kaasonani viime kesänä, ja ihana kaaso olikin. Toivottavasti osaan olla hänelle samanveroinen kaaso. häät on siis 14.2.09, eli ihanat talvihäät tiedossa. Nyt lähdetään morsmaikun kanssa hakemaan häälehtiä, ja ryhdytään suunnittelemaan. JIPII!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omen Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 (muokattu) "Pikkupiru" on ollut ainut rohkea morsiain joka on uskaltautunut pyytämään minut kaasokseen häihin joita tanssitaan elokuussa 2009. Muokattu: June 17, 2008, käyttäjä: Omen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candare Kirjoitettu July 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2008 Täällä uusi kaaso! Olen onnesta sekaisin. Olen yst'vni puolesta niin onnellinen... nyt vaan hirveä häähumu päälle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ama82 Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Täällä olisi myöskin uusi kaaso tutustumassa foorumiin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts