mafaldainen Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 (muokattu) Menu menee kutakuinkin näin:KraavilohiKylmäsavulohtaKeitetyt perunatsalaatti (salaatti, tomaatti ja kurkku)fetajuusto ja oliivit (eri kulhoihin)Keisarillinen salaatti(broileria, riisiä, juustoa, kurkkua, valkosipulia + kastike)AurakasvisvuokaKukkakaaligratiiniLihapyöryköitäPorsaanfile, kermakastike tai karjalanpaistiJuustoperunatKarjalanpiirakat, munavoiKotikalja, vesi, mehuKahvi, tee, mehuhääkakku (varmaankin mansikkakakku)lusikkaleivätalkoholipitoista:siideriä, olutta, lonkeroaviiniä ja illalla boolia iltapala on viellä avoinna,varmaan jotain piirasta ja makaroonisalaatti tms. Muokattu: April 1, 2008, käyttäjä: mafaldainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 (Alkumalja)***KraavilohiLämminsavustettu lohiKeitetyt perunatTomaatti-mozzarellasalaattiTuoresalaattiMerellinen Caesar-salaatti KinkkupastasalaattiKananmunatPiimäjuustoPalvattu peura, toimitamme itsePossun sisä/ulkofileHunajamarinoitu broilerin fileKermaperunatUunivihanneksetLeipävalikoima, voiMaito, vesi, kotikalja (+ viinit)***TäytekakkuVaniljatäytteinen pullakranssi Kahvi & (avec), tee***(Booli ja Olut)Hintaa tälle tulee 25e/hlö. Hintaan kuuluu myös tarjoilut, siivoukset, kaikki mahdolliset astiat, kakku, juomat. Alkoholit sulkeissa hankimme itse. Yöpalalla tarjoillaan mahdolliset tähteet, juhlamme on sen verran myöhään että ilta/yöpalaa ei välttämättä tarvitse tarjoilla. Ja tuo palvattu peura hommattaan ite muualta.Mikäli juhlapaikkamme vaihtuu, vaihtuisi myös pitopalvelu. Juhlapaikan oma keittiö on luvannut menun 26e/hlö ja hintaan kuulu kaikki kuten edellä, mutta myös peruskukat ja tilavuokrakin! Tulisi äärimmäisen edulliseksi mutta vastapainoksi joutuisimme ostamaan alkoholit heiltä ravintolahinnoin.. Jos näin käy niin tarjoaisimme vieraille vain alkumaljat, ruokaviinit sekä loppuillan boolin. Muuten heitä palvelisi maksullinen baari. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Tässä meidän menumme:Viherversosalaattia ja sherry vinaigretteaOliivi-bulgursalaattiaSalaatti marinoiduista kasviksistaKylmäsavulohi- perunasalaattiaSitruunabroileria ja punaista pestoaKorianterilla maustettua graavilohta ja wasabikastikettaMiedosti savutettua porsaanfilettä ja omenachutneyAteljeerin leipää, voita ja valkosipuliaiolia***Yrttimarinoitua härän ulkofilettä, valkosipuli-kermaperunoita, neulapapu-pekonisalaattia ja mustapippurikastiketta & kikherne-paprikapataa***Mansikka-kermakakkuKeksejä ja konvehtejaKahvia ja teetäHintaa tulee 38 €/hlö, häämme ovat ravintolassa. Tuo hinta sisältää kaiken, eli astiat, liinat, servetit, kukat pöytiin, kynttilät, tarjoilijat jne. Maksamme vähän enemmän, mutta helpolla pääsemme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsApril08 Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Meillä on juhlat kahdessa osassa. Varsinaisena hääpäivänä menimme kirkon jälkeen lähisuvun (16 henkeä kanssa) syömään ja menu (35 eur/hlö):-kuohuviini*-valkosipulikeitto-jokirapusalaatti-parmankinkkua ja melonia*-savustettua siikaa-lammasta-pippuripihvi-höyrystetyt kasvikset-uuniperuna+kermaviilipohjainen kastike valinnan mukaan*tiramisukakku ja kahvit +avec*viinit (2-3 kaatoa)Ruuat olivat loistavat Kaveribileissa tulee olemaan (25 eur/hlö):-alkumaljat-viininlehtikääryleet-tryffelimozzarellaa-oliiveja-marinoituja sieniä-feta-pesto-piirakkaa-ceasar-salaatti-italialainen maalaissalaatti-kanavartaat-kasvisvartaat-leipä ja erilaiset levitteet-lime-suklaakakku ja kahvit-1 kaato viiniäMolemmat juhlat ravintolassa Helsingissä ja neuvottelemalla saatiin hinnat sopiviksi.. Sis. tilat, koristelut, tarjoilun, koemaistelut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krisse Kirjoitettu April 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2008 Kuulostaa mahtavalle tuo viimeinen menu!!!! tuli nälkä... juuri minun makuuni...Ihania kyllä on monia, mihinköhän itse päätyy.. Ainakin täältä sai ideoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu April 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2008 Meille tulee:Kuohuviinikokonainen palvattu possu (voi olla että myös kokonainen savustettu kalkkuna) 3-5 erilaista salaattiakermaperunat/ keitetyt perunat ja kastikeleipä, levite, juustolapsille varmaan lihapullia/nakkeja vähän vielä kehitteillä menu mutta ainakin nuo tulee Jälkiruokana (kerma)Kakku ja muita juttuja kuten keksejä,pullaa..Tietysti kahvit/teet ja mehut/maidot ja illalla sitten alkomahoolia tarjolla..Haluttiin jotain erilaista ja oman näköistä, vaikkei taida olla ihan niin hieno menu kuin muilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ejuwa Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 Eilen treffattiin pitopalvelu ja mm. menu varmistui Tällaista siis meillä :MunaveneetKylmäsavulohiPuolukkagraavattu siikaPariisinperunatFetasalaatti, jossa eriteltynä feta, oliivit ja sipuli lisäksi kastikePasta-salamisalaattiCaesar salaattiMaustekurkkuveneetLyöppijuusto (niinkuin leipäjuusto muttei liekitetty) ite en tiennySavuporsastaPororullatLihapullatPunaviinipaisti ja -kastikeKasvisgratiini aurajuustollaValkosipuliperunatHapan-ja hiivaleipäKarjalanpiirakat ja munavoiKotikalja, maito, vesi, (viinit)Hääkakku, mansikka-sitruunaHillosilmätKahvi (avec), tee, mehu(Booli, olut, siideri)Sulkeissa siis mitä hankitaan ite, ei tule pitopalvelulta. Ja hintaa on 28,5e/aikuinen 17,10e/4-12- vuotiasItse ajattellaan et kohtuullinen hinta, saa kommentoida.. Niin ja alkumalja tietenkin, ja omasta pussista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppins Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 Moikka! Meillä vielä menusuunnittelut tosi alussa (niinkun muutenkin suunnitelmat, häihin 2 vuotta)... Haluaisin kysyä teiltä kaikilta, joilla on menussa caesarsalaattia, tiedättekö miten se tulee tarjolle vai onko teillä pöytiintarjoilu. Rakastan caesarsalaattia kanalla, mutta en ole ikinä syönyt sitä noutopöydästä, onko sellainen edes mahdollista? Ajateltiin sulhon kanssa nimittäin että kaikkialla missä ollaan caesarsalaattia syöty, se kana on ollut grillattuna salaatin päällä... Jos noutopöydässä on iso astia salaattia ja päällä rivi kanaa, tapahtuu varmasti kouluefekti eli ensimmäiset kolme ottaa ne kaikki kanat ja lopuille jää pelkkää salaattia, kastiketta ja krutonkeja... Miten teillä on tätä ratkaistu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
devivre Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 (muokattu) ^ Itse olettaisin, että jos menussa lukee pelkkä caesarsalaatti, se on ilman kanaa tms. lisuketta. Eli pelkkää eri salaatteja + krutonkeja + mahdollisesti parmesanraastetta tai -lastuja.Meidän menu:SavulohisalaattiaNeidon salaattia ja kirsikkatomaattejaSalaatinkastikettaSalonkipatonkia ja levitettäParmalaista häränfileetäMadeirakastikettaHasselbackan perunoitaKotikaljaa, maitoa, mehua ja vettäHääkakku ja kahvitLuonnollisesti tarjolla on myös kasvisvaihtoehto, mutta tämä ei ole vielä täsmentynyt. Lisäksi tarjoamme valko- ja punaviiniä. Iltapalalle sitten jotain helppoa, vielä mietinnässä että mitä se sitten tulee olemaan mutta mahdollisesti cocktail-piirakoita, lihapullia, prinssinakkeja ja dippivihanneksia. Muokattu: May 24, 2008, käyttäjä: devivre Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 meidän menu on tälläinen:-uudet perunat-kala-kala(nämä vielä mietinnässä,että millaiset tulee)-kana-makaronisalaatti-vihersalaatti-suolakurkkuja-fetaa-porsaanfile-lihapullat-kalkkuna-ja kinkkuleikkeleet-gratinoidut kasvikset-kanttarelli-ja ruskeakastike-kananmunia-kotijuusto-karjalanpiirakat ja munavoi-lakkakermakakku-maito,vesi,kotikaljahinnaksi tulee 25,50/henk.viinit ja muut juomat tuomme itse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebony Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Olisi kiva jos ilmoittaisitte menulistan ohella hinnan, joka koko komeudelle on muodostunut. Näin olisi hyvä vertailla ja olla tietoinen hintatasoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
werewolf_84 Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Meillä on tällainen:Alkumaljana kuohuviini ja pommacVihreäsalaatti + tomaattinen salaatinkastikeMetsäsienisalaattiKurkku- ja tomaattiviipaleitaLämminsavulohiGraavilohiKarjalanpiirakat + munavoiBroilerinfilettä sinappi-kermakastikkeessaKermaperunoitaJuomat: mehu, maito, vesi, kotikaljaMansikka-kermatäytekakkuHerrasväenpikkuleivätkahvi,teeHinta on 24 e/hlö. Alkoholittomat alkumaljat sisältyvät hintaan. Kuohuviinin hinta 18 e/plo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anne Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Merewolf missä päin vietätte häitänne? Mikä pitopalvelu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anne Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Sama kysymys nerille, missä päin suomea häät ja mikä pitopalvelu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloliina Kirjoitettu May 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2008 (muokattu) Meidän elokuun häiden menuu:-AlkumaljaSeisovastapöydästä:-Juusto, hedelmä salaatti -Kartanon salaatinkastike-Kreikkalainen salaatti -Valkosipuli salaatinkastike-Broiler salaatti-Tonnikala salaatti-Graavilohi-omena silli-uuni kala (tehdään itse)-Munan puolikkaat smetana ruusulla-lämpimät motsarella, pesto leivät-Jauhelihapullat-Juusto pernat-Aurajuusto perunat-Mausteinen possun file punaviini kastikkeella-Patonki -Valkosipuli voi -Voi-Tyrnikiisseli kermavaahdolla-Kotikalja, maito, mehu, vesi, (tästä eteenpäin tuodaan itse)punaviini, valkoviini, olut, lonkero, siideriHääkakkuina:-Omenakakku-Saherkakku-Kiillekakku-Valkosuklaa kakku-Porkkana kakku-Herrasväen leivät (tuodaan itse)-Mini suukot (tuodaan itse)-Pulla kranssi (tuodaan itse)-Kahvi, tee, mehu-Konjakki, kermalikööri (tuodaan itse)Iltapala:-Broiler salaatti-Kreikkalainen salaatti-Jauhelihapullat-Karjalanpiirakat munavoilla (tuodaan itse)-Kahta eri boolia, kelkka ja mustaherukka (tuodaan itse)Hinta on tarjoilijoiden kera 20/hlö, lapset puoleen hintaan. Homma menee täysin verojen kautta, mutta pitopalvelun pitäjät on meidän tuttuja. Muokattu: July 11, 2008, käyttäjä: Eloliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
werewolf_84 Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 (muokattu) vieras_anne_: meidän häät on Outokummussa, ( pohjois-karjalassa ) ravintola Kuparisydämessä. Ei ole erikseen pitopalvelua vaan sieltä saadaan kaikki tarvittava! Muokattu: June 6, 2008, käyttäjä: werewolf_84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 (muokattu) Sama kysymys nerille, missä päin suomea häät ja mikä pitopalvelu?meillä häät turussa ja ruoka tulee hääpaikalta,assarin ullakko, eli ei ole erillinen pitopalvelu. Muokattu: June 9, 2008, käyttäjä: NeRi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kävykset Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Meille tuleeMARINOITU PAAHTOPAISTIGRAAVILOHISAVUKIRJOLOHISILAKKARULLATVIHERSALAATTIMELONIJUUSTOSALAATTIMETVURSTISALAATTILIHAPULLAT, PERUNAT LEIPÄ, RASVAKOTIKALJA, MAITO, VESI,(OLUT, VIINIT ostetaan itse)JUUSTOTARJOTIN HEDELMIÄPitopalvelu Marjaleena/Tampere27,-/aikuinen, lapset 4-12v puoleen hintaan.Tähän sisältyy astiat, liinat, tarjoilu kahvit, kakku ja iltapala Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaksi08 Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 (muokattu) Ostan itse ja teen itse – muutamia lukuunottamatta:Juhlat TALOSSANI ja PUUTARHASSANI:n. 120 vierasta paikalla:600-700 eurolla saa, kun juoksee tarjousten perässä, sekä käy tukkujen ja esim. Lidlin ovista sisään:kanapata viinikastikkeessatofupata kasviksillakookoskermakastikesavusiikasalaatti (sukulainen tekee)tonnikalahöysteriisiä (basmati tai jasmiini)gourmet mix (esim. marinoituja sitä sun tätä)rucolaaparmesaniafetaalihapullia, mininakkeja ja uuniranskiksia lapsilleketsuppia, sinappiatomaatti-kaprissalsaavenäläiset suolakurkutdippivihanneksetkermaviiliä mausteillasinappikastikesmetanaapestojamansikkakermakku (sukulainen tekee)tiramisuja (teen itse)toscakakku (teen itse)sacherkakku (teen itse)karkkia (tukkutilaus)kermavaahtoaWanhanajan pullakranssi (sukulainen tekee)pullia (sukulainen tekee)keksejä (teen useita itse)suklaakastike (teen itse)suklaakonvehteja (teen itse ja tilaan vähän päälle)leipäjuustosipsejäpaahtopähkinöitä ym. pähkinöitäkuivattuja hedelmiätaateliakahvia, teetä, kaakaotamansikka(?)mehua, maitoa, vettä, limsoja (light), vissyäkuoharia, pommac lightviinejä (kellarista löytyy ), oluttakesäboolit (holi ja -ton)alkimahooli + mehut + limsat boolille...niin ja lautaset + aterimet on kovaa kertakäyttöä, samaten juomamukit (paitsi kuoharille). ..ja leipää en oikein haluis ostaa/tehdä, koska olen useissa häissä sun muissa bileissä huomannut, ettei leipää kulu läheskään yhtä paljon kuin "pitäisi"... Muokattu: June 10, 2008, käyttäjä: rouvaksi08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syyskeiju Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 NeRi! Tuleeko ruokanne kuitenkin unica-juhlilta? Jos, niin miten yhteistyö unican kanssa on sujunut? Olivatko joustavia ruokalistan suhteen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 NeRi! Tuleeko ruokanne kuitenkin unica-juhlilta? Jos, niin miten yhteistyö unican kanssa on sujunut? Olivatko joustavia ruokalistan suhteen?juu,unicalta tulee.olen keskustellut ravintolapäällikön (johanna selesmaa)kanssa ja vielä ainakin kaikki on sujunut ongelmitta.ensi tiistaina mennään viimeistelemään ruokalista ja suunnittelemaan pöytiä,koristeluja...ruokalistan mä keksin ihan itse,eli laitoin vain sähköpostilla listan ja hän sitten laski hinnan meille.heillä oli myös valmiita menu-vaihtoehtoja mutta mä halusin tommosen suht perinteisen.kysele lisää,jos kiinnostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syyskeiju Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 Mukava kuulla, että kaikki on sujunut. Me aiomme siis pitää häät Brinkhallissa ja siellä on pitopalveluna unica-juhlat. Voisin sellaista vielä kysellä, että millaisia menuvaihtoehtoja teille tarjottiin ja minkä hintaisia? Mitä kaikkea hintaan kuuluu, paitsi ruuat siis? Luuletko, että onnistuu hyvin vaikeamman (kasvis)menun toteutus? Ja kiitos kovasti avusta!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 Mukava kuulla, että kaikki on sujunut. Me aiomme siis pitää häät Brinkhallissa ja siellä on pitopalveluna unica-juhlat. Voisin sellaista vielä kysellä, että millaisia menuvaihtoehtoja teille tarjottiin ja minkä hintaisia? Mitä kaikkea hintaan kuuluu, paitsi ruuat siis? Luuletko, että onnistuu hyvin vaikeamman (kasvis)menun toteutus? Ja kiitos kovasti avusta!!! no menuvaihtoehtoja oli kaikennäköisiä,käy kattomassa www.unica.fi...siellä mun mielstä on ainakin joskus ollu menuvaihtoehtoja.kyllä ne varmasti tekevät mitä pyydät.enkä mä itseasiassa ottanu niitten menuvaihtoehtoja ollenkaan vaan sovelsin ihan omasta päästä kaikki.meillä oli paikan vuokra johon sit kuului siivous,paikka,tutustumiskäynnit.ruoka ja tarjoilijat sit vielä erikseen.meillä laskettiin että me tarvitaan kokki ja 2 tarjoilijaa hoitamaan meijän juhlia.(vieraita kutsuttu 78) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 meidän menu on tällä hetkellä tämän näköinen:Raikas punajuurisalaattiIsoäidin salaattiKotijuustomaksapateemunat sillikaviaari(ei nyt tule päähän miksi niitä sanotaan?)KasvisterriiniKasvisgratiiniPerunoita(malli ei vielä selvillä)Haukipyörykät sahramikastikkeellaSaunapalvattua Highlandpaistia aronia hillokkeellaHighlandnakit konjakkisinapillaHighlandin kieltä piparjuurikermallaHighlandbratwurst currysalsallaTalon leivät yms-Kakkua kans Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnniOona Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Meidän menu:- Vihreä salaatti- Italiansalaatti- Aurinkosalaatti: porkkanaraaste, kurpitsa- Graavilohi- Savulohi- Tomaattisilli- Keitetyt perunat- Porsaanfilee, pippurikastike, lihapullat- Kasvisgratiini- Juustotarjotin - Leipä, voi, kotikalja, maito mehu, vesi- Hääkakku, sokeriton kakku- Hääleivos- Kahvi, tee, mehuHinta on 25€ / hlö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts