Guest Vieras_Miimu_* Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Heips!Eihän kenelläkään olisi Saija Varjuksen Tiedän Määränpään kappaleen sanoja?? Ei tunnu netistä löytyvän... Kiitos jo etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minttuli80 Kirjoitettu September 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2008 "Tää hetki kaunein elämää,Näin tahdon rinnalleni jää.On liitto kahden ikuisesti säilyvääEn pelkää koskaan tulevaa,myös aika vaikein kohdataan. Sen tänään ystävämme kaikki todistaaNyt tiesän mä määränpään Kun huntuni valoa hohtaaIkuisuutta sun katseessa nään tää matka mun kanssani jaaEi ota rakkaus antaa vaan ,iäti etsii kotiaanUskon ja toivon voima vastaanotetaanHehkussa kukkain tuhansin,Valan me teemme sormuksinHäävalssin rakkaan sinetöimme suudelminNyt tiedän mä määränpään...jne *2"Toivottavasti tuli oikein kun ulkomuistista kirjoittelin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts