Quendi Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 Jos täälltä löytyy joltain kokemusta Rovaniemen papeista niin voisitteko vähän vinkkailla ja kertoa millaisia persoonia heistä löytyy ja oliko pappi teille mieluisa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A340 Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Up.. Sama ongelma. Olen asunut jo 10 vuotta pois kotikaupungista, joten vähän hakusessa nuo Rovaniemen "hyvät" papit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susku Kirjoitettu July 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2009 Täällä kaivataan myös kokemuksia Roin papeista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenni-e Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 Mulla ei oo vihkipapeista niinkään tietoa, mut tyttären ristiäiset oli viime vuonna, ja pappina sellanen ku Veikko Karhumaa. Aika nuori mies, kannattaa perinteisiä arvoja. En ottais häntä meijjän vihkipapiksi..Tätini hautajaispappina oli aivan ihana nainen, nimeä koitan tässä just metsästää, hänet jos sais vihkijäksi, niin olis hienoa! Empä kyllä sit muuta osaa sanoa.. Muoks. nimi löyty, Lindström Mirja-Liisa. Luulisin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susku Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Soittelin kirkkoherran virastoon tällä viikolla ja sanoivat että ensikesän häihin voi varata papin vasta keväämmällä, joten täytyy olla yhteydessä sitten keväällä vasta. Vielä on siis aikaa miettiä ketä pappia pyytää vihkimään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
A340 Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Täytyi tulla kehumaan meidät vihkinyttä pappia Mirja-Liisa Lindströmiä. Aivan ihana persoona ja vieraskirjassa todella monet olivat kehuneet papin puhetta ja rentoa kaavaa. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonna77 Kirjoitettu July 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2009 Ketä mies pappeja on?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 (muokattu) . Muokattu: December 9, 2014, käyttäjä: Marru55 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haati Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Onko tämä Mirja-Liisa minkä näköinen? Kummilapsemme kastanut naispappi oli kyllä aika sydämellisen ja rennon oloinen henkilö, ehkä jopa asteen liikaakin Mutta ennemmin sellainen kuin kovin jäykkä ja perinteinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sessu Kirjoitettu October 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2009 Meidät tulee vihkimään Anne Lehmus.Olemme kerran tavanneet; Suosittelen erittäin lämpimästi, vaikka en olekkaan nähnyt hänen vihkimisiä, ihanan ihmisenä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modiana Kirjoitettu December 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2009 Rovaniemen seurakunnalla olen ollut joinakin vuosina kesätöissä ja täytyy sanoa, että Topi Litendahl, Mirja-Liisa Lindström, Anne Lehmus ja Ilari Kinnunen ovat erittäin mukavia ja omalla tavallaan rentoja ja persoonallisia pappeja. Jos voisin Rovaniemellä mennä naimisiin, valitsisin ehdottomasti Topi Litendahlin. Hän on mieletön persoona, asiantunteva ja helposti innostuva, sydämellinen ihminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pöppe Kirjoitettu June 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2010 Tietääkö kukaan milloin voi Rovaniemellä alkaa kirkkoa varaamaan? Ja toiseksi että miten vihkimisiä suoritetaan perjantaisin vai suoritetaanko ollenkaan? Ja vielä kolmantena, että tietääkö kukaan veloittaako kirkko jotain ulkopaikkakuntalaisilta? Olemme siis kummatkin asuneet koko lapsuutemme ja nuoruutemme Rovaniemellä ja opiskelujen perässä paikkakunnalta pois muuttaneet, perheet siis edelleen rovaniemen seurakunnan jäseniä, vaikuttaakohan tämä mitenkään myönteisesti asiaan mikäli vihkiminen on maksullinen?Olen niin pihalla näistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Ayra* Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Pöpen kysymyksistä..Minä olen kyselly juuri noita samoja asioita Rovaniemen seurakunnan kirkkoherranvirastosta Me mentiin kihloihin 20.9.2009 ja tiedustelin samantien pääkirkkoa 31.12.2010 pidettäviin häihin. Varaaminen onnistui jo tuolloin ja minä tein sen sähköpostitse. Varaaminen onnistuu myös menemällä paikan päälle tai soittamalla. Varausvahvistus tuli postissa myöhemmin. En tiedä tarkkaan, kuinka aikasin kirkon voi varata, mutta kannattaa kysyä heti, kun tietää päivämäärän.Meillä häät on perjantaina eli kyllä vihitään perjantaisin. Pääsiäisen pitkäperjantaina ei kuulemma mielellään vihitä, mutta muuten ei ole rajoituksia varausten suhteen.Minä olen Rovaniemeltä kotoisin ja mies etelästä eikä olla paikkakuntalaisia enää kumpikaan. Minnulle kerrottiin, että toimituksesta ei peritä maksua, vaikka on ulkopaikkakuntalainen.Jos sinulla on lisää kysymyksiä, kirkkoherranvirastosta vastataan kyllä mielellään. Ainakin minä olen saanut sieltä todella nopeaa, hyvää ja ystävällistä palvelua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu September 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2010 Rovaniemellä on paljon nuorehkoja hyviä pappeja nykyään. esim. Ilari Kinnunen, Anne Lehmus ja Topi Litendahl ja hänen vaimo Elina Rask-Litendahl. Mirja-Liisa Lindström on myös hyvä ja rento. Meidät vihkii Ilari Kinnunen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabri Kirjoitettu September 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2010 Itse varasin juuri vihkijän meille lumikappeliin 8.1.2011 päivälle ja tuntui saavan kivuttomasti vaikka eihän tässä ole enää kuin n. 3kk häihin aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pöppe Kirjoitettu October 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2010 Kirkko on nyt varattu ja onnistuihan se perjantaipäivän saaminen. Tosi helposti ja mutkattomasti sai paikan kyllä varattua. Tosin papin pystyy varaamaan kuulemma vasta maaliskuun lopulla, koska heidän työvuorot on vasta silloin selvillä.Seuraavaksi voikin sitten alkaa pohtimaan kenet sitä tahtoisi, vahvana ehdokkaana Topi Litendahl. Toisaalta kyllä olisi joku naispappikin kiva. Noh, onneksi tässä nyt on vielä aikaa sitä pohtia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest annukka Kirjoitettu May 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2011 Minä olen kuullu pelkkää hyvää pastori Ahtisesta. On syvämmellinen ja lämmin. Otettiin ihan perhepapiksi, joten kokemusta on hautajaisista, kasteista ja vihkimisistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabri Kirjoitettu May 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2011 (muokattu) Meidät vihki Topi Litendahl ja aivan ihastuttava! Tykkäsimme kovasti hänestä. Muokattu: May 4, 2011, käyttäjä: Kabri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johanna Kirjoitettu July 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2011 Tyttäreni kastoi kesällä 2010 Elina Rask-Litendahl. Mulle jäi hänestä ihan hyvä mielikuva, kolmekymppinen pienten lasten äiti. Rauhallinen ja rento. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
satumaarit75 Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Minäkin kaipailisin tietoa rennosta papista, jota ei ennen avioliittoa syntyneet lapset haittaa eli ei ole kovin vanhoillinen. Haluamme kuitenkin miespapin, mutta tätä paljon kehuttua Litendahlia ei ole silloin saatavilla. Taisi olla silloin käytettävissä I. Kinnunen, L. Kinnunen, Ahtinen, Mäkinen ja Kortesjärvi. Onko kellään tietoa kuka ois "rennoin" näistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xxx Kirjoitettu August 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2011 Molemmat Kinnuset ovat vanhoillislestadiolaisia. Mäkinen perinteisten arvojen kannalla muuten. Ahtisesta joko tykätään tai inhotaan, välimuotoja ei ole. Kortesjärvi ihan tuntematon. Silti noista väittäisin Ilari Kinnusta rennoimmaksi, ja joka tapauksessa yleisesti tykätty ihminen, joka itse tykkää työstään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura Kirjoitettu September 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2011 Tarkoitat varmaan Tuomo Korteniemeä. Ihan kiva tyyppi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu November 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2013 Pitkä on ollut hiljaiselo tällä palstalla. Kyselen ensi vuoden puolella pappia kirkkoherranvirastosta ja vahvimpina ehdokkaina ovat tällä hetkellä Topi Litendahl ja Ilari Kinnunen, toivotaan, että olisivat sitten työvuorossa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidikki Kirjoitettu January 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2014 Suosittelisin noista kahdesta Ilaria enemmän, Topin kanssa töitä tehneenä en häntä omaksikaan vihkipapikseni halua. Pitää kyllä hyviä puheita, mutta mulle merkkaa millainen ihminen myös on ja Topi on sen verran itsekeskeinen ja rakastaa omaa ääntään niin paljon että mahdollisimman vähän haluan olla enää hänen kanssaan tekemisissä. Mutta Ilarista mulla ei ole kyllä muuta kuin hyvää sanottavaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu March 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2014 Eipähän saatu kumpaakaan, ei Topia eikä Ilaria, joten valitsimme papiksi Karita Kaukosen Hän on ilmeisesti aika uusi pappi Rovaniemellä ja minulle täysin tuntematon tapaus, mutta varmasti juuri hyvä pappi meille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts