maunau. Kirjoitettu October 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2013 (muokattu) Juu meilläkin punainen teema. Aattelin että jotain muutakin pientä sydän aihetta vois olla.. Ilmapalloja, sydän kakkukoriste jne. Olen myös virkannut pieniä sydämiä joita sitten saa muistoksi juhlista Meille tulee myös ilotulitus jossa HÄÄ teeme tietenkin. Sitä kautta myös sydämiä tiedossa! <3 Muokattu: October 16, 2013, käyttäjä: maunau. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joala Kirjoitettu October 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2013 Me mietittiin pitkään kanssa ilotulitusta mutta ohjelmaa tuntuu olevan jo sen verran että jää pois Nuo virkatut sydämet on ihan mahtava idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian07/2016 Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 hei mitä kautta ootte iltulitusta hommannu ja minkälaista hintaa siitä saa pulittaa?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maunau. Kirjoitettu October 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2013 Netistä löytyy useita ilotustulisjärjestäjiä. Tälläisen järjestäjän kautta se on aika helppo ottaa. Järjestäjä hankkii luvat, ampuu raketit ja siistii sen jälkeen pihan. Itse ei siis tarvitse tehdä yhtään mitään.. Hinnat alkavat n. 800€ ja kalleimmat lähemmät 2000€ riippuen miten pitkän/näyttävän esityksen haluaa. Itse ajattelin että meidän hinta voisi olla noin tonnin luokkaa. Enempää en todellakaan raaski maksaa. Järjestäjiä on esim.www.ilotulitustapahtumat.fi/ tai kun googlaa ihan vaan hää ilotulitus niin löytyy usempiakin tekijöitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts