Guest tytti1 Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Meille ei tule hääjuhlaan ollenkaan alkoholitarjoilua eikä myöskään mahdollisuutta ostaa sitä baarista jne.Miten sen voi ilmaista jo hääjuhlaohjeissa? Yritän välttää sitä että jokainen tulee vuorollaan ihmettelemään kaasolle ja bestmanille että mistä ne alkoholitarjoilut löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Riipuu teidän ohjeen tyylistä, mutta itse kirjoittaisin suoraan, että alkoholia ei ole kutsuttu häihin. Ei kai sitä tarvii mitenkään kummemmin laittaa. Emmä tiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 "Juhlimme ilman alkoholia.""Häämme juhlitaan ilman alkoholia.""Häissämme pidetään hauskaa ilman alkoholia."Onhan noita.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Kertoo vain, ettei viinaa ole tarjolla. Voi varmaan, tietysti vierasjoukosta riippuen, odottaa, että alkoholin perään saatetaan kysellä joka tapauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tytti1 Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Kiitos ehdotuksista. Olen päätynyt seuraavaan yhdistelmään eri vaihtoehdoista joita olen täältä foorumilta kaivellut:Hääparin toivomuksesta juhlassa ei tarjoilla kirkasta tai kiljuvaa. Ruokien kanssa tarjolla on kuitenkin kattava valikoima alkoholittomia ruokajuomia, ettei kenenkään tarvitse kärsiä illan aikana janosta. Toivoisimme myös ettei juhlapaikalle ilmesty omia juomia.Oman suvun tuntien tiedän että joku huomauttaa alkoholin puuttumisesta tai kyselee muuten vaan perään, mutta onpa kuitenkin yritetty! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Juu, riskinä vaan siinä "alkoholijuomia ei ole tarjolla"-kommentissa on, että tuovat sitten omiaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tytti1 Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Totta. Mutta luulen kyllä että koska kyseessä on vain lähisuku ja parhaimmat kaverit, ei kukaan "kehtaa" tai edes yritä tuoda mitään jos ohjeissa nimenomaan mainitaan meidän toive alkoholittomiin juhliin.Toivossa eletään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Juu, ja teillähän se siis lukeekin tuossa selvästi. Yleisesti ottaen tarkoitin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts