kameljontti Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Aion pitää hääjuhlassa miehelleni puheen ja liittää siihen jonkin romanttisen runon (äidinkieli-ihmisiä kun olen...). Oon harkinnut Anna-Mari Kaskisen Minä sinua rakastan -runoa, mutta olisiko muita ehdotuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Entäs sitten kun linnut on lähteneet ja verkkaan käy virtojen juoksu Entäs sitten kun päivät on viilenneet ja poissa on nurmien tuoksu. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin tuuli tuiskuna lunta kun heittää. Yhä kätesi löydänkö kädestäin paksu jää vaikka muistoja peittää. Entäs sitten kun päivät jo hämärtyy se pois viekö elämän uskon. Entäs sitten kun eessämme värjäytyy ranta taivaan jo väreillä ruskon. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin aallot raueten iltaan kun taipuu Yhä kuiskaatko hiljaa mun nimeäin päivä lopulta mailleen kun vaipuu. Entäs sitten kun lyhenee askeleet on haaveiden tilalla muistot Entäs sitten kun silmiin saa kyyneleet nauru lasten ja leikkipuisto Sinä vielä jos viivyt mun vierelläin kun on kaikki jo sanottu kerran Sulle ojentaa tahtoisin elämäin se on sun yhden elämän verran. (Timo Koivusalo) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameljontti Kirjoitettu July 24, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Kiitos Manzicca, tuli itku tota lukiessa, mielettömän kaunis! Taidanpa skipata Kaskisen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neiti_pampula Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 Tämä runo oli niin kaunis että haluaisin todella saada sen jotenkin mukaan häihin. En usko että pystyn lukemaan sen kun nyt jo pillitän täällä kun pikku lapsi...viosikohan joku muu sen lukea? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanu Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Käsittämättömän kaunis runo. Tuo on niin kaunis että en itse kyllä kykene ikimaailmassa tuota sulhaselleni lukemaan vaikka toivoisinkin voivani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
}i{ Kirjoitettu January 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2009 Onko joku lukenu kyseisen ruonon häissään? Mietin että pystyykö sitä itkemättä tekemään??? Jotain tän tyyppistä oo yrittäny ettiä, mutta ku nyyhkytän täällä jo nyt, niin mites sitten kesällä? Alankohan vollottamaan jo ennen ku pääsee runossa alkuun ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxglove Kirjoitettu April 22 Raportoi Share Kirjoitettu April 22 On 23.7.2008 at 09.56, m.a.n.z.i.c.c.a said: Entäs sitten kun linnut on lähteneet ja verkkaan käy virtojen juoksu Entäs sitten kun päivät on viilenneet ja poissa on nurmien tuoksu. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin tuuli tuiskuna lunta kun heittää. Yhä kätesi löydänkö kädestäin paksu jää vaikka muistoja peittää. Entäs sitten kun päivät jo hämärtyy se pois viekö elämän uskon. Entäs sitten kun eessämme värjäytyy ranta taivaan jo väreillä ruskon. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin aallot raueten iltaan kun taipuu Yhä kuiskaatko hiljaa mun nimeäin päivä lopulta mailleen kun vaipuu. Entäs sitten kun lyhenee askeleet on haaveiden tilalla muistot Entäs sitten kun silmiin saa kyyneleet nauru lasten ja leikkipuisto Sinä vielä jos viivyt mun vierelläin kun on kaikki jo sanottu kerran Sulle ojentaa tahtoisin elämäin se on sun yhden elämän verran. (Timo Koivusalo) Tämä runo on todella ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts