Alliance Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Moikka, Onko täällä muita morsiamia, joilla häämatkakohde tulee yllätyksenä? Mieheni haluaa järjestää matkan minulle yllätyksenä ja saankin tässä vain mielessäni arvailla, että minne ollaan menossa.... hui! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
London Kirjoitettu July 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2008 Rakastan yllatyksia! Lucky you Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiru Kirjoitettu July 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2008 Mulle mies aikanaan järkkäsi häämatkan yllätyksenä. Sain vasta lentokentällä tietää, mihin olimme lentämässä ja lentokoneessa sain käteeni miehen tekemän vihkosen tulevasta reissusta. Siihen mies oli koonnut, mihin kaikkialle olimme matkaamassa. Musta oli ihanaa antaa miehen hääriä matkan kimpussa ja antaa hänelle se ilo puhumattakaan, että minäkin rakastan yllätyksiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alliance Kirjoitettu July 20, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2008 Minäkin rakastan yllätyksiä ja uskoisin luvassa olevan jotain ihanaa... Kerron sitten aikanaan, minne päädyimme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu July 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2008 Minulle haamatka oli yllatys. Mies jarkkasi koko reissun itse ja paamaara ilmoitettiin minulle paria paivaa ennen haita (haamatka oli heti haiden jalkeen). Minulle tama sopi vallan mainiosti ja luotin miehen makuun. Hyvin oli kaiken jarkannyt ja hyvalla maulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alliance Kirjoitettu July 24, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Miiru ja Helsbels, saanko udella, että missä päin olitte häämatkalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Saat toki Olimme viikon Caprilla ja viikon eri puolilla Napolin lahtea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiru Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Miiru ja Helsbels, saanko udella, että missä päin olitte häämatkalla?Tottahan toki Lensimme Lontoon kautta Kuala Lumpuriin ja sieltä Balille ja Lombokiin ja Malesian Port Dicksonin kautta takaisin. Upea reissu oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alliance Kirjoitettu July 25, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Kuulostaa aivan ihanalta teillä molemmilla! Jos jotain vastavaa on luvassa niin en kyllä valita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anzgu Kirjoitettu August 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2008 Mekin tehtiin tulevan puolison kanssa diili, että hän hoitaa häämatkan varaamisen ja järkkäilyn ja minulle kohde on yllätys. Kerroin vähän mitkä maat ja millainen loma minua kiehtoo. Sovittiin että sitten vähän ennen matkaa saan kohteen tietää, että ehtii netin kautta tutustumaan paikkaan ja nähtävyyksiin.Häät on tulevana lauantaina ja kaksi viikkoa sitten sain tietää että ollaan lähdössä häämatkalle Nizzaan! Lähtöajan tiesin että se on heti häiden jälkeen sunnuntaina. Sulhanen osasi hyvin briiffata matkakohteen lyhyesti ja nyt oon yrittänyt kahlata matkaoppaita (4kpl) läpi. Noita matkaoppaita oli suht vaikea kuulemma löytää, jonka vuoksi pari niistä on tilattu netin kautta ja siis englannin kielisiä.Itse ainakin tykkäsin tästä järjestelystä! Oli helppoa kun ei itse tarvinnut enää miettiä noita matkajuttuja (hommaa on nimittäin ollut ihan tarpeeksi muutenkin), ja kun siitä ei myöskään tiennyt mitään, niin ei voinut yrittääkään järjestellä yhtään mitään siihen liittyvää! Matkalle on varattu myös pientä aktiviteettia sulhasen puolesta, joten jotain ylläreitäkin matkaan varmasti vielä löytyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siristiina87 Kirjoitettu October 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2008 Minulle meidän häämatkamme oli yllätys joka paljastui vasta edellisenä päivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian minäkin Kirjoitettu June 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2009 Nää on just näitä rikkaiden, romanttisten ja vähän vanhempien miesten morsiamia... Haistakaa pitkä v*ttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu June 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2009 ^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2009 ^^ Ai kauhee sentään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 Eiks nuoret miehet ole romanttisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 Kyllä onki helkutinmoinen synti olla romanttinen. Pistää ihan vihaksi tolleen oma-aloitteiset ja ihanat miehet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilmariel Kirjoitettu April 26, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2016 Heh, minä olen myös yksi näistä kamalan romanttisten (nuorten) miesten morsiamista! Olen jonkin verran antanut miehelle vinkkejä, esim. mitä ei missään nimessä ja millaiset jutut olisivat kivoja. Mutta minusta on tosi ihanaa, että kaikkien hääjärjestelyiden keskellä on yksi asia, mistä ei itse tarvitse huolehtia lainkaan. Varmaan aika monella on sama tilanne, että häiden suunnittelu ei mene ihan tasan! Ja vaikka tasa-arvon kannattaja olenkin, niin on hieman kutkuttavaa antautua toisen vietäväksi matkalla häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts