Naele Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 (muokattu) -kutsut-paikkakortit-koristeoksat pajusta-servettirenkaat punottiin pajusta-kiitoskortit-jotain hääkarkkeja-kaikki leivonnaiset-ohjelmat-menut-pöytänumerot-opastekyltit-ym. pientä Muokattu: November 30, 2009, käyttäjä: elena87 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napalm Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 - Kutsut- Paikkakortit- Menulappuset- Tekoruusut (kuuluisat suodatinpussiversiot)- Servettirenkaat, jotka toivottavasti taipuvat myöhemmin naisille käsikoruiksi ja miehille rintakoristeiksi- Opastekyltit- Kukka-asetelmat luonnonkukista koristelluihin lasipurkkeihin ja -pulloihin- Kakunaluspöllit (tosin taitaa jäädä miehelle, etten vaan saa allergista kohtausta ennen häitä)- Hiuskoristeita ynnä muita mun crewilleAinakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 Aiomme askarrella niin paljon kuin vain mahdollista.-kutsut-kiitoskortit-istumapaikka kartta ja kortit-pöytäkoristeet-menu kortit-ohjelmalehdet-servettirenkaat-tienreunuskyltit-morsiammen kaulakoru ja hiuskorumuutenkin kyseessä ns. tee-se-itse häät, omin voimin leivotaan ja tehdään kukkakimput ja vieheet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 Yritän päästä mahdollisimman helpolla. -Kutsut (tilaaminen tulee todennäköisesti kalliimmaksi, pitää vähän kysellä hintoja)-tienvarsikyltit (ajattelin nakittaa sulholle ja BM:lle)-menukortit-yritämme tehdä niitä kuuluisia suodatinpussiruusuja, jos onnistuu helposti niin niitä tehdään varmaan sitten urakalla ja koristellaan niillä paikkaa jne. (ruusut, kutsut ja menukortit menee varmaan kaasojen avustamana porukalla)Ohjelmasta laitetaan about-runko kutsun ja need-to-know-printin mukana ja vielä juhlapaikalle muutama lisää. Plaseeraus hoituu varmaan aakkosilla ja parilla kartalla, emmä niitä jaksa alkaa mitenkään hienoksi tekemään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buppis Kirjoitettu December 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2009 Melko paljon yritän tehdä itse. Tässä listaa mitä olen ajatellut askarrella:* Kutsut* Juhlaohjeet kutsuun liitteeksi* Kirjekuoren koristukset* Kiitoskortit* Tienvarsikyltit* Vieraskirja* Lahjat vieraille* Menu/ohjelmatörpäköt* Hääauton koriste Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu December 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2009 Minä yritän päästä myös todella vähällä:KutsutMenu ja ohjelmakorttien viimeistely (runko on siis jo valmiina)OpaskyltitKirkko-ohjelmatKutsukorttien askartelun jälkeen päätin tilata kiitoskortit valmiina. Ei hermo kestä ei. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikkupikku Kirjoitettu December 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2009 Mekin teemme itse niin paljon kuin vain mahdollista, ainakin-kutsut-kiitoskortit-paikkakortit, jotka samalla toimivat karkkirasioina/hääkarkkeina-plaseerauskartta-kimppu ja vieheet virkaten-koristelut-menukortit ja ohjelmat-tienvarsikyltit-mahdollisesti joku tukkakoriste tai koruja myös, ehkä miehen pukunämä nyt tällä hetkellä on aatoksissa tehdä, kattellaan sitten lähempänä, miten kaikki järjestyy. Häitä juhlitaan siis elokuussa 2010, eli jonkun verran aikaa tässä vielä on.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fannie Kirjoitettu December 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2009 Itse teemme ainakin- kutsut- ohjelmalehtiset- hääkarkkirasiat/tms- paikkakortit- plaseerauskartat- menut- tienvarsikyltit- mun pukuni- kiitoskortitNiin paljon tehdään kun keritään ja jaksetaan.. Häihin on "enää" 10 kk, iiks Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Mahdollisimman paljon eli ainakin:- kutsut- paikkakortit & pöytäkartat- pöytiin kukka-asetelmat, maljakot koristelen myös itse- morsiusneidolle pomander eli "kukkapallo"- menut ja ohjelmat tulostetaan ja laitetaan itse tuunattuihin ja kasattuihin kehyksiin- tienvarsikyltit- kiitoskortit- hiuskoristeet - kynttilämansetit - vieraskirjan tuunasin omannäköiseksi- hääparin pöytään nimikirjaimillamme varustetun kankaan- "kiitos-kyltin" valokuvausta vartenJa varmaan paljon muutakin mitä ei nyt tule mieleen...tykkään näpertää kaikenlaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evele Kirjoitettu December 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2009 Mä tykkään tehdä ihan hirmu paljon käsilläni, joten meidän häihin sopis ehkä myös teema "You name it - I made it".TSI-listalta löytyy ainakin:- kutsut ja kiitoskortit- häälehdet/ohjelmat- ohjelmalappuset vihkimiseen (jos tulee)- pöytänumerot ja pöytäkartta- nimilaput/paikkakortit (jos tulee, kun ihmiset jaetaan ehkä vaan pöydittäin, ei paikoittain)- menut- pöytäliinat (ellei löydy jostain tosi halvalla)- kukka-asetelmat pöytiin- mahdolliset seinäkoristeet- karkkibuffetin ja kakkubuffetin koristeet- kiitoslahjat- vieraskirja- ajattelin myös sitoa sellasen kirjan meidän yhteisestä elämästä, jota vieraat voi selailla vähän niinkuin polttarikansioita- vihkisormusta lukuunottamatta kaikki korut ja hiuskoristeet- sukkanauha- kimppu ja vieheet- miehelle liiviKukat ois tarkotus kasvattaa itse, tosin niitä varten täytyy lainata vanhempien pihoja. Paperit ja pahvit kutsuihin, vieraskirjaan yms. teen itse. Kynttilätkin ois ihana valaa (oon siis ennenkin valanut), mutta voi olla että ostan ne valmiina.Halutaan kuitenkin pitää koristelu tyylikkäänä, eli mitään turhaa hörsöä, en ala tekemään. Ja jos tuntuu että joku jo suunnitellusta tuntuu liialliselta, niin se karsitaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2009 Meillä askarrellaan itse ainakin:- kutsut- paikkakortit- kartta istumajärjestyksestä- menu- kynttiläkuppien koristelut- hääkarkkipussit- hääparin pöydän koristelut- opastekyltitLisäksi todennäköisesti hääauton koristeet ja kiitoskortit askarrellaan myös itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hissuliini Kirjoitettu December 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2009 Näillä näkymin itse tehdään:~kutsut~hääkarkit~kiitoskortit~opaskyltit~pöytäkartta~menukortit~vieraskirja (tuunataan, ei tehdä alusta asti koko kirjaa itse)Eli aika helpolla (kuvittelen) pääseväni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaneiti Kirjoitettu December 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2009 Täällä myös yksi "laiskimus" joka koittaa päästä vähällä paskartelujen suhteen;* Kutsut tilaan todennäköisesti valmiina* Kirkko-ohjelmaa ei mielestäni tarvitse, ei siis tule.* Menu-korteissa sama homma, yksi menu buffet pöydän päässä riittää* Ohjelmalehtiset on pakko olla..mutta yksi/ pöytä riittää * Kiitoskortteja en todellakaan ole vielä miettinyt, luultavasti kuitenkin tilaan valmiina..??* Risukoristeita, tienvarsikyltit, hääkarkit (samalla paikkakortti) ja pöytänumerot pitää tehdä itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Meillä askarrella väkerrämme itse:- kutsukortit- kirkko-ohjelmat- auton koristelua- paikkakortit + ehkä mietelauseet- pari morsian/ sulhanen tekstaushommeloa/ just married - ohjelmatötteröitä- menusysteemi, yksi pitopöydän päähän- kiitoskortit- oksien hopeoiminen ja huurruttaminen talvisiksi - vieraskirja- wc- korien ohjeistus Ja jotakin unohdin takuu varmasti tästä listasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelnel Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Kaiken ajattelin askarrella itse niin että vain kaaso ja mies auttaa. Listaan kuuluu ainakin;-kutsut-häälehdet-koristeet-menu-paikkakortitja sitten tietty myös hääpuvut jos niitä nyt voi enää kutsua askarteluksi Tänäkeväänä hihat heiluu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2010 - Kutsukortit (niissä suurin urakka, malli mun päikyssä)- kartta kutsun mukaan- Kirjekuoret on harkinnassa, vai ostaako valmiina?- Häälehti (sis. menun, ohjelman yms. yms.)- Häänamit- Harkitsen oman kirjekuorilaukun tekoa, kun sopivaa ei tahdo löytyä- Kiitoskortteja en ole vielä suunnitellut valmiiksi, mutta ei niitä ainakaan mistään valmiina tilata- Pöytäkävyt aforismeineen- Kuivatut appelsiinit koristeiksi- Ajattelin kasvattaa itse koristekurpitsoja- Mahdolliset pöytäkoristeet- Vieraskirjaa tunaan- mahdollisesti myös parturoin ja värjään siipan tukan, jossei se menekään parturiinÄitee tekee:- Hääpukuni- Siipan liivin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoliina82 Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Askartelen itse tai sulhasen tai kaason kanssa:- kutsukortit- menun- ohjelmalehtisen- kirkko-ohjelman- osan koristeista- hääkarkit- tienvarsikyltitLisäksi koristelen valmista vieraskirjaa teemavärillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku 87 Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 me tehdään kutsut, hääkarkki rasiat,kiitos kortit ja menut ym ohjelma lehtiset... saapahan oman näköiset ja tykkään näprätä-aina siihen asti ku hermo menee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinttuMimosa Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Tarkoitus olisi tehdä itse:KutsutHääkarkkisysteemitHääauton härpäkkeetKyltit hääpaikalleOhjelmalehtisetKaikki vielä vaiheessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Meillä tehdään itse:Kyltit hääpaikalleMenu taulutHäälehtiKarkkisysteemit: hääkarkit ja buffettiSuurin osa ruuista ja leivonnaisistaKutsutHääauton koristeetKirkkoohjelmatHääriisit pussitettu ja pussit itse koristeltuKirkkoon riisikori koristeltuVivii ja wagner pehmoille häätamineet ja juhlapaikalle net koristeeksiTuhkikset tuunattu saviruukuista kultasprayllaSormustyynySukkanauhaVieraskirja joka oli ihan simppeli, eli pelkät kannet ja sivut, tuunattu itsepöytäkoristeetheittokimppulautasliinarenkaatlasten pussukatwc kori ohjeistuksineenhääyö paikan koristelut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psaijai Kirjoitettu September 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2012 Meillä tuntuu tuo askartelulista vain kasvavan. Tarkoitus olisi siis tehdä itse seuraavat:- Kutsut (näihin mietin tekeväni myös paperin itse, koska en ole vielä löytänyt oikean väristä paperia ja sopisi meidän teemaan)- Kiitoskortit- Kuoret- Juhlainfo + kartat- Kirkko-ohjelmat- Pullojen etiketit- Tienvarsikyltit- Kaikki koristeet juhlapaikalle, kirkkoon ja hääyöpaikkaan- Hääkimppu, heittokimppu ja vieheet- Sormustyyny- Pöytänumerot ja pöytäkartta- Photo Booth -rekvisiittaToistaiseksi on vielä suunnitteilla, mutta en nyt tiedä onko ne niinkään askarteluja, hääpuku ja miehelle liivi ja plastrong. Suurimpaan osaan on jo kaikki materiaalit, mutta tietäisi vain mistä löytyy se kaikki aika noiden tekemiseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rii'a Kirjoitettu September 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2012 Me tehdääb itse:-kutsut (sisäsivu tulee painotalolta)-plaseeraus ja paikkakortit-meny-kirkko-ohjelma-juhlapaikan ohjelma-kaikki juhlapaikan koristeet-morsiuskimppu-sulhasen, bestmanin, isien vieheet-äitien kukitetut rintakorut-kaasojen kukitetut rannekorut-heittokimppu-sulhaspoikien kukitetut sauvat-morsiusneitojen kukkakorit-kirkkoon kolme kukista tehtyä tilatyötä (siirretään sitten juhlapaikalle)-kaikkiin pöytiin pöytien mittaiset asetelmat-buffaan ehkä jokin näyttävämpi asetelma (sitä en oo vielä suunnitellu loppuun asti)-juhla-autoon tulee kukka-asetelma konepellille, sekä jotain muuta pientä koristetta (mutta ei lastunauha rusetteja)-auton takaikkunaan kyltti-tienvarsi viitat -meille ei tule hääkarkkeja, vaan niiden tilalta jokin muu itse tehtävä juttu-riisi pussukoita ei myöskään tule, vaan niiden tilalle saippuakuplat: sen verran tuunataan valmiita saippuakulpa pulloja, että pullojen kaulaan sidotaan teeman väriset silkkinauhatJaa-a puuttukohan tuosta jotakin.Kaikki kukkasidontaan liittyvän teen itse ammattinikin puolesta. Tienvarsiviitat tekee minun iskä. Ja kaikki loppu sitten jää minun, sulhasen, kaasojen ja bestmanin harteille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vintage13 Kirjoitettu September 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2012 Ajattelin itse askarrella seuraavia:-Kutsut-Hääkarkki"pussukat"-Nimikyltit-Ohjelmalappuset hääjuhlaan(jos edes tulee)-Menun (jos tulee näitäkään..)-Autokoristeita-Tienvarsikylttejä (sulhon hommaa ehkä enemmän kuitenkin)-Kukka-asetelmia (voiko sanoa askarteluksi..?, noh kuitenkin)Eipä kai siinä sitte muuta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlinna Kirjoitettu October 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2012 varmaan kutsut, kiitoskortit ja osa koristeista. koristeita olen ostellut myös käytettynä, samoin ostin käytettynä menu/paikka/ohjelma-kolmiot joihin vaihdan vaan sitten oman menun ja ohjelman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu October 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2012 (muokattu) Meillä askarrellaan ainakin nämä:-kutsut + info liitteeksi-viuhkat, joissa menu, ohjelma ja juhlasäännöt-pöytäjärjestys (ei paikkakortteja)-"kylttejä": menu, wc-korit, booli, lahjapöytä, "vieraskirja" (toteutetaan lappusilla), karkkibuffa-hääpaikan opasteet? tai sitten käyn noukkimassa tien viereltä niitä, jotka ovat siellä jo pitkään seisseet (ainakin Tuusulassa näitä on kuukausitolkulla...)-ikkunakoristeet jos onnistuvat (ohje löytyy tuolta diy-ketjusta)-hääriisipussit-kynttiläasetelmat pöytiin-auton takalasiin pahvi tms.-vessojen oviin luettavaa (Viivi & Wagner sarjakuvia)-kiitoskortit mietinnässä, tehdäänkö itse vai tilataanko kuva postikorttina suoraan vieraille? Muokattu: February 21, 2013, käyttäjä: manaljah Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts