Nanshe Kirjoitettu May 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2016 Askarteluna luultavasti - Kaulakorun selkäosa - Kimppu - Paikkakortit, pöytäkortit, pöytänumerot - Kiitoslahjojen kokoaminen Lisäksi tulosteiden graafinen suunnittelu - Kutsut - Ohjelmat, menut - Vieraskirja - Kiitoskortit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu January 22, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2017 Kutsut. : DD Ei ole hirveästi onneksi askarreltavaa, sillä meille ei tule määrättyjä paikkoja. Kirjoitan itse kehyksiin pöytien sisällön (esim. "Love is sweet! Ota mukaasi karkkia, jotta morsian pysyy kurissa" ja "Guestbook. Avarra meille maailmaasi vieraskirjaamme. Samalla voit jättää kortit ja kirjeet laatikkoon."). Muuta askarreltavaa ei juuri taida ollakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalligrafiaa Anna K. Kirjoitettu August 12, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2020 Ihan kaiken. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hovenna Kirjoitettu September 20, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2020 Mahdollisimman vähän teen itse, en ole mikään askarteluihme, mutta jotain pientä kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ammelie Kirjoitettu October 6, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2020 Näillä näkymin kutsut, pöytäohjelmat, pöytäkartan, paikkakortit ja pöytäkoristeet. Ehkä kiitoskortit voidaan sitten tilata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeddaNoora Kirjoitettu April 26 Raportoi Share Kirjoitettu April 26 Oon tumpelo itse tekemisessä, eikä oikein ole aikaa edes yrittää, joten en askartele. Kaaso toisaalta haluaa askarrella jotain, joten katsotaan mihin päädytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts