AlmaA Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Auttakaa! Kanttorin sijainen ehdotti meille että jos hän soittaisi häämarssit viululla kirkossa. Taustamusiikkina tulisi urkujen soittoa tietokoneelta. Kirkko ei ole mikään valtavan iso! Miltä mahtaa kuulostaa Prinsessa Ruusunen ja Kuulan häämarssi soitettuna viululla? Kaikesta avusta/mielipiteistä olen erittäin kiitollinen!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cara Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Molempia olen soittanut paljon viululla ja molemmat toimivat vallan mainiosti. Itse vähän ehkä suhtautuisin epäilevästi tuohon koneelta tulevaan säestykseen, mutta jos kanttorin sijainen sitä suosittelee, silloin se todennäköisesti myös kuulostaa hyvältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmaA Kirjoitettu July 11, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Kiitos Saimme sovittua kanttorin sijaisen kanssa että pääsemme kuuntelemaan tätä soittoa kirkkoon hääviikolla joten voimme tehdä päätöksen sen perusteella. Se helpottaa asiaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts