Absinthe Kirjoitettu January 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2011 Minun mielestä possu on just mainio kyltteineen kaikkineen. Jos ei vierailta löydy sen verran huumorintajua, niin sitten saavat kyllä kärttyilläkin. Ei kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
picata Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 Minun mielestä possu on just mainio kyltteineen kaikkineen. Jos ei vierailta löydy sen verran huumorintajua, niin sitten saavat kyllä kärttyilläkin. Ei kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa Samaa mieltä! Tosin olis hauskempaa tunkea kortti tms. possun suusta sisään. Kun sitä kerta ruokitaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Engelina Kirjoitettu August 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2011 Mä tykkäsin tosta Brassin laatikko-ideasta, mun mielestä tosi tyylikäs ja taidan tehdä meille samanlaisen. Siinä on vielä sekin, että kun ekat vieraat tulevat mahdollisten lahjojen kanssa ja etsivät lahjapöytää, niin sen sijainti on helpompi huomata kun pöydällä on jo yksi "lahjapaketti". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts