kukaan Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Nyt vihdoin toteutan suunnitelmani ja kokoan tähän linkit askarteluosion aiheisiin. Näin hyvät ketjut löytyvät helpommin. Mä täydennän tätä pikkuhiljaa sitä mukaa kun ehdin ja jaksan. Hääkarkeista: Minkälaiset hääkarkit askartelit Vaihtoehto häänameille Hääkarkkibuffet Häälahja vieraille (ei karkkia) Hääkarkit netistä Suklaasydämet Sydäntikkareita halvalla Hääkarkkipussi virkaten Puuntaimi hääkarkin sijasta Kutsukorteista: Kutsukorttien kustannukset Valmiina tilatut kutsut Itsetehtyjen kutsukorttien hinta? Kaikille vieraille samanlainen kutsu? Hääkutsut Kotona itse printattu kutsukortti Kiitoskorteista: Kuvia kiitoskorteista Miksei enää saa kiitoskortteja? Hääauton koristelu: Hääautosta Mitä auton perään roikkumaan? Hääauton takaikkuna Kuvia koristelluista hääautoista Mitä kivaa hääauton takaikkunaan? Kakkukoristeista: Kakkukoristegallup Kakkukoristeen hiusten väri Hassut kakunkoristeet Paikkakorteista: Kuvia paikkakorteista Askartelutarvikkeista: Sineteistä ja sinettileimasimista Menut ja ohjelmat: Millaisia menuja/ohjelmia olette askarrelleet? Muuta: Saippuakuplapullot Ideoita tieopasteisiin Lastusatiiniruusukkeet Nimikyltit rintaan Servettirenkaat Itsetehtyjä pöytäkoristeita Ruusuja suodatinpusseista Mitä pilttipurkeista? WC-kori Ideoita häälehteen Mitä heitettäväksi riisin tilalle? Saippuan valmistus Puuhapussi lapsille? Mitä kaikkea askartelette itse? Taikataikina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukaan Kirjoitettu June 28, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Ennen kuin aloitatte uuden aiheen, tutkikaa löytyisikö aiheesta jo ennestään keskustelua. Usein vanhoista ketjuista voi löytyä vastaus kysymykseen. Muistakaa käyttää myös foorumin Etsi-toimintoa.Jos joku laittamani linkki vie ihan väärään paikkaan hihkaiskaa siitä tässä ketjussa niin teen tarvittavan korjauksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts