ZBZ Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 Selailin nettikauppoja ja huomasin puutteen kakunkoristepariskunnissa: komboa, jossa sulhanen on blondi ja morsian brunetti, ei tunnu löytyvän. Blondi-blondi, brunetti-brunetti ja brunetti sulhanen & blondi morsian löytyy kyllä. Linkkejä? Vinkkejä? Muita samaa vääryyttä kokeneita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sminka Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 Jos ei muuta löydy, niin pensseli vaan kauniiseen käteen ja oikeaa väriä päähän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunainlove Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 Saman olen huomannut ja pitkätukkaisia sulhasia ei löydy lainkaan. Meille ei kyllä taida hääparikoristetta tulla ollenkaan. Osittain tästä syystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu June 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2008 samaa minäkin olen huomannut ja olen todellakin etsinyt tälläista koristetta, mutta tuloksetta ...no päädyttiin sitten lainaamaan juhlapaikan kakkukoristetta jossa molemmilla pareista on muistaakseni ruskeahkot hiukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinsi Kirjoitettu June 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2008 Tällaisia sekoiteltavia sulhanen-morsian vaihtoehtoja myyvät ainakin ulkomaiset nettikaupat:http://www.weddingmountain.com/p-590-ethni...ke-toppers.aspxNäyttäisi olevan tarjolla vaaleaihoista sulhasta ja morsianta molempia blondi, brunetti tai punahiuksisena variaationa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu June 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2008 Aihetta hyvin hienosti sivuten, onko missään erivärisiä morsiamen pukuja? Meidän kakkuun häviää tuo valkoinen ja ei se edes ole mun pukuni väri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solalen Kirjoitettu June 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2008 Juu en ole törmännyt minäkään, mutta miepä maalasinkin meidän koristeen sulhon tukan oranssiksi ihan itse Saman tein morsion kukille ja puvullekin osittain. En vieläkään tiedä löytääkö tuo koriste tiensä meidän kakun päälle, mutta johonkin se on laitettava kun kerran tuli ihan väkerrettyä... Pitkätukkaista sulhoa olisin minäkin kaivannut koristeeseen, mutta tuo on muuten niin kiva että kelpaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_hiiri_* Kirjoitettu June 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2008 Enpähän olisi tuotakaan asiaa todella osannut pähkäillä, jos en olisi tullut täältä lukeneeksi:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Minä tilasin yhdestä konditorialiikkeestä sellasen kakunkoristeen, jossa morsian brunetti ja sulhanen blondi.. etsin muuten itsekin epätoivoisesti moista yhtälöä.. ei luulisi olevan niin kummoista, että mies vaalea ja nainen tumma, höh. Niin, liike tilasi sitten Saksasta kakunkoristeita ja sain sitten hakemani. On kyllä ihana ja oikeilla hiustenväreillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu July 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2008 Juu en ole törmännyt minäkään, mutta miepä maalasinkin meidän koristeen sulhon tukan oranssiksi ihan itse Saman tein morsion kukille ja puvullekin osittain. En vieläkään tiedä löytääkö tuo koriste tiensä meidän kakun päälle, mutta johonkin se on laitettava kun kerran tuli ihan väkerrettyä... Pitkätukkaista sulhoa olisin minäkin kaivannut koristeeseen, mutta tuo on muuten niin kiva että kelpaa!En tiedä tuleeko mun tällaiseen puuhaan ryhdyttyä mutta ihan uteliaisuudesta, millä Solalen maalasit noi jutut? Oliko sulhasen hiukset alunperin tummat ja ne sai maalattua oranssiksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolsyra Kirjoitettu July 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2008 Meilläpä joudutaan askartelemaan koristeen sulhaselle (eli minulle) muovailuvahasta rastat päähän. Tulee ainakin ainutlaatuinen kakun koriste. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roona Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Sama vääryys täälä läpikäytävänä!! Täältä löytyy yksittäin ostettuna brunetti morsian ja vaalea sulhanen, mutta ei pitkätukkia edelleenkään. Mur. http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=44 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taskuvalas Kirjoitettu August 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2008 meillekään tuskin perinteistä kakkukoristetta tulee juuri tuon hiusten pituuden vuoksi... kauheaa syrjintää pitkätukkaisia miehiä kohtaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethlinn Kirjoitettu September 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2008 Eipä tullut tuollaiset pohdinnat mieleenikään! Meillä ei ollut lainkaan ihmisiä, vaan kipsinen lintupariskunta sormukset suussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu August 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2010 itse käytin erään sukulaiseni häistä säästyneen perinteisen muovisen morsiusparin uudelleen maalaamalla sen askartelumaaleilla ja lakkaamalla (en tietenkään lakannut koristeen pohjaa, vain hahmot niistä kohdin, mistä maalasin niitä)morsian muuttui helposti brunetista blondiksi ja sulhanen sai rillit. kukkien väri muuttui ja lyhensin koristeen morsiamen tyllihuntua omani mittaiseksi.tuli tosi hyvän näköinen eikä ollut edes vaikeaa.kokeilkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadian Kirjoitettu August 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2010 Itse kanssa kauan asiaa harmitelleena löysin vihdoin oikeanlaisen koristeen, jossa morsian tummatukkainen ja sulho vaalea. Toivottavasti sulhokin hyväksyy.http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.sf/secEmf0kSBB4FI/?ObjectPath=/Shops/Bake/Products/50076 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murkeli Kirjoitettu September 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2010 myöskään paksuja ihmisiä ei noissa ole näkynyt, koska mieheni on aina ollut tosi tukeva, tyhmäähän se olis laittaa hoikka ja hyväkroppainen mies kakun päälle... kaljukin tarttis vielä olla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrsAugust13 Kirjoitettu October 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2012 mua kanssa kiinnostaa jos joku löytää sopuhintaisen koristeen, jossa mies olisi KALJU Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu October 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2012 Ehkä hieman OT.. mutta menköön tämä oli mun mielestä todella kiva idea! Tohon sydämeen saa myös halutessaan kaiverruttaa vaikka hääparin nimen ja päivän. Siis jos itselle vois ajatella jotain muuta kakkukoristetta kuin 'perinteistä' vaimo&mies asetelmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu October 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2012 (muokattu) Kalju sulhanen http://www.weddingwarehouse.us/index.php?p=product&id=1296&parent=16 Muokattu: October 30, 2012, käyttäjä: GingerKid Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts