PrettyP Kirjoitettu June 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2008 Hei kaikki,Olen itse reilu kuukausi sitten muuttanut tänne North Carolinaan.. Ajattelin täällä kysäistä että onko täällä ketään North Carolinasta? Laittakaa viestiä Kaikille ihanaa kesän jatkoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iina77 Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 MINÄ!!!! tai ainakin melkein... eli asun osan aikaa Suomessa ja osan NC:ssa, kunnes saan viisumin. Kukas olet ja missäpäin asustelet?? -iina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrettyP Kirjoitettu June 27, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2008 MINÄ!!!! tai ainakin melkein... eli asun osan aikaa Suomessa ja osan NC:ssa, kunnes saan viisumin. Kukas olet ja missäpäin asustelet?? -iinaYritin laittaa sulle yksityisviestiä, mutta en tiedä tuliko perille Mä asun täällä Fayettevillessä North Carolinassa, muutin tosiaan hieman reilu kuukausi sitten.. Missä päin sä täällä asustelet kun täällä olet? Oletko jo siis hakenut viisumia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts