H&J Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 Tänään kävin varaamassa ja häät 1.8.09. Kampaajan mielestä en ollut yhtään liian aikaisin liikkeellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu September 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2008 ^ Munkin sit varmaan pitäisi ryhdistäytyä, kun meillä on häät viikko teidän jälkeen . Pitäisi vain ensin keksiä, että minne sitä menisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roseline Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 Itse otin yhteyttä kampaajatuttuun varmaan viikko kosinnan jälkeen. On myös maskeeraaja, joten ensimmäistä kertaa elämässäni taidan luottaa jonkun muun meikkaamaan itseni. Itse olen tehnyt meikkini niin arkena kuin juhlanakin, rippijuhlistä ylppäreihin Nyt päätin luottaa ammattilaiseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandra_ Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Varasin kampauksen ja meikin tänään, vajaa neljä kk ennen häitä. Etukäteen tuntui, että olen myöhässä, mutta tammikuu ei ole ilmeisesti niin suosittu ajankohta, ja eihän heillä ollut edes kalenteria ensi vuodelle kyllä kuulemma kesäksi varauksia on tehty jo, eli häiden ajankohdasta se riippuu paljon milloin varaus kannattaa tehdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valyria Kirjoitettu September 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2008 Hui, miulle iski melkein paniikki kun luin tätä ketjua Niin ajoissa olette! Apua, pitäiskö minunkin jo alkaa varailemaan, 10 kk on häihin aikaa. En vaan ole vielä testannut sitä kampaamoa, josta ajattelin kysellä... Viime vuosina olen käynyt paljon Hairstoressa alennuskuponkeineen, mutten halua hääkampaustani teettää siellä. Meikin teen varmaan itse. Mulla on niin selkeä ja vahva oma tyyli, etten varmaan uskaltaisi antaa kenenkään muun meikata itseäni hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Huh, kiirettä taitaa pukata minullakin. Häitä vietetään 18.7.09. Kampaajani on myös hyvä ystäväni ja suosittukin kaiken lisäksi. Meikkiä en ole edes vielä ehtinyt miettiä eli teenkö sen itse vai meikkaisiko ammattilainen.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eemppu Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Minä varasin 7 kuukautta ennen ajan kampaajalle, joka tekee myös meikin. Itestä tuntu, että oon ajoissa, mutta onneksi täällä on muitakin, jotka on varannut ajoissa. Varasin heti kun olin päättänyt mihin haluan, iski jo paniikki että mitä jos onkin varattu, mutta ei onneksi ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Meillähän meni tämä koko hääkuvio uusiksi ja häitä vietetäänki jo 7.2.09 Kiire tuli kaikin tavoin ja eilen varasin häämeikin ja -kampauksen. Mulle tulee ensin meikki ja sitten vasta kampaus, koska kampauksessani tulee etuhiukset otsalle. Eli 4kk aiemmin varattuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valyria Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Varasin ajan haluamalleni kampaajalle toissapäivänä. Tai se tehtiin alustavaksi varaukseksi, mutta tuskinpa minä sitä tulen muuttamaan. Ellei sitten sattuisi käymään niin, kun olen syksymmällä menossa kyseiseen paikkaan ensimmäistä kertaa hiustenvärjäykseen, että tulos olisikin kamala. Mutta en usko noin käyvän. Minulle kerrottiin, että otetaan jo vastaan ensi kesän varauksia enkä käsittääkseni ollut ensimmäinen varaaja, vaikka näin ajoissa olenkin. Mieluummin tosi ajoissa kuin liian myöhään Häihin siis aikaa vajaat 10 kk. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu October 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2008 Varasin tänään ajan kampaajalle ja häihin on aikaa vajaa 5kk. Kalenteria heillä ei ollut vielä edes sinne asti, mutta otti mielellään kuitenkin varauksen vastaan. Varasin samalla kertaa samaan kampaamoon ajat itselleni, sulhaselle, kaasolle, äidille ja siskolle. Vielä pitäisi joku päivä soittaa ja lisätä varaukseen vielä toisenkin kaasoni kampaus Lupasin varmistaa ajat vielä myöhemmin ja samalla katotaan sulhaselle hiustenleikkuuaika ja minulle aika koekampaukseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kara Kirjoitettu November 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2008 Kampaajani otti päivämäärän ylös ja meikki sovittiin samalla. Kellonajat tarkennetaan lähempänä, kun kampaajan kalenteri riittää häihin asti. Häihin on aikaa noin 8 kk. Taisin olla ensimmäinen varaaja ensi kesällä, mutta kyseessä onkin pieni yhden hengen yritys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu January 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2009 Äsken tuli kampaaja varattua. Kun häät eivät ole ihan huippusesongin aikaan niin sain sekä koekampaus- että hääpäivän kampausajat heittämällä läpi ekoille ehdottamilleni kellonajoille. Häihin aikaa 1 kk 23 pvää, noin suunnilleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy2908 Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Mäkin olen varaillu jo. Kävi kivuttomasti joulukuussa normaalin kampaajakäynnin yhteydessä. Kyselin vaan vakikampaajaltani, että onko heillä kalenteria jo ens kesälle ja oli heillä. Sitten varasin päivän. Ei kellonaikoja vielä. Samassa paikassa on mahdollisuus saada myös meikki, joten laitoin senkin. Aikatauluja voi sitten rukata vielä ja varmaan ottavat yhteyttä sitten jos alkaa muitakin varauksia tuolle päivälle tulemanan. Mulla nyt ainakin ekana kirjattu varaus tolle päivälle. Varmasti muualta saisin vielä hyvinkin varattua lähempänä h-hetkeä, mutta miksi turhaan kun kävi noin helposti ja muistin olla ajoissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jiiu Kirjoitettu January 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2009 Ilmeisesti ei kannata edes haaveilla saavansa kampaaja-aikaa, jos aikoo mennä tulevana kesänä naimisiin... Kaikki pitäs osata tietää vuosi etukäteen - hurjaa! Ja paniikki iskee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Mä varasin sekä kampauksen että meikin noin 6kk ennen häitä ja sain ne siihen paikkaan kun halusinkin..vaikka tosin aikoja ei montaa enää jälellä ollut.. näiden kanssa tosiaan täytyy pitää kiirettä, jos haluaa kunnon paikkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapukka Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Nyt meinaa tulla paniikki. Kävin kyselemässä aikaa kampaukseen ja meikkaukseen(tehdään samassa paikkaa) niin eivät osanneet sanoa vielä mitään elo-syyskuusta. Eli en saanut edes alustavaa varausta vaan pyysivät tulemaan uudestaan heinäkuun alussa. Ei sitten millään viittisi jättää varausta niin viimetippaan (häät 5.9) jos se ei onnistukaan. Mitä minä sitten teen kun täällä tuppukylässä ei ole muita paikkoja jossa saa meikkauksen ja kampauksen. Inhottava kun saa ressata ja jänskätä näköjään ihan kaikista asioista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu January 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2009 Mä varasin kampaajan kirkon ja juhlapaikan varaamista seuraavana päivänä, kahdeksan kuukautta ennen häitä. Kyseessä on pienemmän paikkakunnan kampaamo joten on tosi epätodennäköistä että samalle päivälle kampausta haluaisi kukaan muu morsmaikku, mutta onpahan nyt tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu February 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2009 ^^ Tuskin kukaan muukaan sitten pystyy pystyy sitä varaamaan jos et sinäkään? Että ehkä voit olla ihan rauhassa ja kysellä sitten heinäkuussa.Itse varasin kampaajan ja meikin kun hääpäivään oli vähän alle 4 kk. Sinne asti ei silti edes ollut vielä varauskirjaa vaikka kyseessä on isohko kampaamoketju. Sain kuitenkin tehtyä ihan "oikean" varauksen eli ei ole alustava. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jäähiutale Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 Mä varasin ajan kampaukseen ja meikkiin jo nyt, häät on vasta syyskuussa. Halusin varmistaa et saan ajan just sille tietylle kampaajalle. Ottivat vastaan alustavan varauksen joka vahvistetaan sitte myöhemmin. Varauskirjaakaan ei tietenkään ollut niin pitkälle:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisse82 Kirjoitettu February 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2009 Mä varasin meikin ja kampauksen eilen. Häät on siis 8.8.2009 eli n. 6kk aikaa. Ei oltu edes ainoita sille päivälle, joten oli hyvä, että saatiin vielä aika Kampaaja kirjoitti jo kalenteriinsa, että sille päivälle, ei saa enää mahtumaan muita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juustoenkeli Kirjoitettu February 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2009 Nyt alko tulla sellanen olo että pitää itekki varata! Kaikki on vaan sanonu mulle et älä nyt vielä varaa, hirveen aikasta toisaalta hääpaikkakuntakin on pieni, että tuskin siellä mitään hirveetä ruuhkaa oo vois tässä vaikka maaliskuun alussa lähteä soittelemaan meikistä ei oo tietoakaan että missä sen siellä vois teetättää! tuolla meiän maalla kun ei pahemmin sorruta tollasiin hienouksiin ku kosmetologit niin ja häät siis 13.6. eli 4kk ja rapiat:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Kampauksen kävin varaamassa jo kesällä. Kosmetologin kanssa menen juttelemaan huomenna. Häät on huhtikuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mymmelin tytär Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 (muokattu) Itsellä häät täällä Tampereella 5.9.2009 ja kampauksen ja meikin varasin itselleni ja kaasoilleni tuossa tammikuun lopussa. Vielä sille päivälle ei muita varauksia ollut, joten taisin olla hieman ajoissa, mutta parempi näin Muokattu: February 12, 2009, käyttäjä: Mymmelin tytär Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Mä varasin vakkarikampaajani ennen joulua 2008 ja häät elokuussa 2009. Oli hyvin tilaa. Koekampaus ja värjäys sovitaan lähempänä ajankohtaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 meillä on häät 1.8.2009 ja varasin eilen kampaukset ja meikit itselleni, puolisolleni ja toiselle kaasoistani. siskoni puhui ensin vain kampauksesta, mutta halusi sitten meikinkin. myös puolisolleni kävi samalla tavalla. sille päivälle taisi olla jo jotain varauksia, koska kun soittelin sinne kolme kertaa peräkkäin (kun näitä meikkejä tulikin yhden sijaan kolme), niin jouduimme joka kerta aikaistamaan menoamme että kaikki saadaan hoideltua hyvissä ajoin. olen ennemmin vähän ajoissa kuin paniikilla siinä ja siinä.ja kyllä vähän jännitti kun soitin (sen ensimmäisen kerran...) ja sanoin, että tarvitsen 1.8. kaksi kampausta, yhden meikin ja yhden hiustenleikkuun ja laiton. varasuunnitelmaa ei ollut, joten en tiedä mitä olisin tehnyt jos ajat olisivat jo menneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts