Teepu Kirjoitettu June 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2008 Apua kaivataan seuraavanlaiseen: Morsiamen eli minun äitini on kuollut, isälläni ei ole uutta puolisoa.Mieheni vanhemmat ovat eronneet ja mieheni isä on uusissa naimisissa.Eli kun tulee toinen valssi eli ns. morsiamen valssi niin kuka sit tanssittaa ketä?????Ja kenen kuluu oikeast tanssia kenenkäkin kanssa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2008 Tuossa muutama ketju alempana on ketju tästä aiheestahttp://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=42388 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva Sinkkonen Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Apua kaivataan seuraavanlaiseen: Morsiamen eli minun äitini on kuollut, isälläni ei ole uutta puolisoa.Mieheni vanhemmat ovat eronneet ja mieheni isä on uusissa naimisissa.Eli kun tulee toinen valssi eli ns. morsiamen valssi niin kuka sit tanssittaa ketä?????Ja kenen kuluu oikeast tanssia kenenkäkin kanssa...Meillä tilanne sama toisin päin. Sulhasen äiti on kuollut ja minun eronneet. Miten ratkaisitte ongelman? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu80 Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Meillä oli näin, että minun isäni on kuollut ja sulhon vanhemmat yhdessä. Tanssin sen tokan valssin itse appiukkoni kanssa, sulho tanssi äitini kanssa, minun anoppi tanssi bestmanin kanssa.Yksi vaihtoehto on siis vaihtaa tanssitusjärjestystä, sekä käyttää tanssijoina myös kaasoa tai/bestmania. Tai voi tanssia esim enon, sedän/tädin kanssa, jos joku näistä on sinulle läheinen tai on vaikka kummisi.Käsittääkseni tuo tanssi on nimenomaan vanhemmille, eli silloin ei tarvitse välttämättä ns sopia etukäteen että kuka niitä uusia puolisoita tanssittaa, vaan tärkeintä on sopia kuka hääparin vanhemmista tanssii ja kenen kanssa.Voisko Teepun tapauksessa morsian tanssia isänsä kanssa, miehesi äiti tanssia sulhon kanssa, sit miehesi isä tanssia uuden puolisonsa kanssa? Sit seuraavassa valssissa uusi sekoitus?Sinkkosen tapaukseen vastaavasti; sulho tanssisi sinun äidin kanssa, sinä sulhon isän kanssa, ja sinun isä tanssisi mahdollisen uuden puolisonsa tai muun tärkeän naissukulaisen/kaason kanssa?Sitten seuraavassa valssissa esim. sinä isäsi kanssa, ja muut hakeavat toisiaan kuten haluavat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts