Jump to content
Naimisiin.info

Kenet polttareihin kutsutaan? (yhdistetty)

Guest SorbusHorror

Recommended Posts

^Polttareiden järjestäminen onnistuu ihan hyvin matkankin takaa, siitä ei kannata huolehtia. :)

Minä kutsuisin tuon raskaana olevan ja pienen vauvan äidin. Voi olla, että he haluavat kuitenkin osallistua edes johonkin osaan päivästä. Itse pahoittaisin mieleni, jos minua ei kutsuttaisi polttareihin. Eihän se kutsu ole mikään osallistumisvaatimus, kyllä he varmasti osaavat aikuisina ihmisinä itse päättää, osallistuvatko vai eivät. Minulla ei ole lasta, mutta voisin kuvitella, että pienen vauvan äidille kaverin polttarit voi olla ihan tervetullutkin syy jättää lapsi isälleen ja lähteä itse vähän tuulettumaan.

Nuo velvollisuudesta kutsuttavat, miksi ylipäänsä haluat kutsua heidät häihinne? Tekstistäsi saa sellaisen kuvan, että et oikein enää pidä kyseisistä ihmisistä. Itse olisin kyllä ihmeissäni, jos minut kutsuttaisiin kaverini häihin, mutta ei polttareihin.

Miespuolinen osallistuja osaa varmasti itsekin päättää, viihtyisikö hän polttareissasi. Oman mieheni polttareissa oli yksi nainen mukana, ja ihan hyvin hän kuulemma viihtyi. Sen sijaan erään ystäväni polttareihin kutsuttu ainoa miespuolinen osallistuja ei halunnut tulla paikalle ainoana miehenä.

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kyllähän nekin kannattaa kutsua, joiden ei oleta paikalle tulevan. Ihan vaikka vain sanomalla, että ymmärtää todellakin, mikäli kutsuttava ei tule paikalle, mutta että on kuitenkin tervetullut. Mä olen monesti joutunut kieltäytymään kaikenlaisista kutsuista tuon vauvan takia, mutta pahoittaisin kyllä mieleni, jos mua ei kutsuttaisi "kun ei se kuitenkaan tule".

Mä just tajusin että haluan kutsua 5 henkeä mun polttareihin ja niistä ei yks varmaan pääse kun asuu ulkomailla. Hmm.. Eli meistä olis yhteensä sitten viisi. Saakohan siinä ees mitään järkättyä, olin toivonu jotain mökkijuttua tms. mutta noin pienellä porukalla tulee tosi kalliiks enkä halua että siitä on hirveetä rahallista menoa mun ystäville  :girl_cray:

^Olisin sillä kannalla että pienelläkin porukalla saa hyvät polttarit järkättyä ja kohtuullisella budjetilla,kunhan käyttää mielikuvitusta ja myös mahdollisia suhteita järjestelyissä.Toki jos morsian odottaa kuumailmapallolentoa,luksushoitoja ja majoitusta viiden tähden huvilassa niin sitten voi olla tekemätön paikka ;) Jos kustannukset huolettaa,voithan myös itse avustaa niissä jollain summalla,jos se on sinulle mahdollista.Olen ymmärtänyt että tämä on ihan ok käytäntö nykyään ja eritoten jos morsiamella on mielessä jotain tiettyä mitä päivältään toivoo.

Mun mielestä polttareiden the juttu on kuitenkin mukava yhdessäolo ystävien ja läheisten kanssa ja se onnistuu hyvin pienelläkin rahallisella panostuksella ja pienellä porukalla.

• 3 months later...