R.E.D. Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 Tietääkö kukaan nettisivuja, joilla voi tehdä monogrammin omista nimikirjaimista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 Tietääkö kukaan nettisivuja, joilla voi tehdä monogrammin omista nimikirjaimista?Kiinnostaisi minuakin...! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiNasu Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 http://images.google.fi/images?q=monograms...btnG=Etsi+kuviaen tiedä auttako tuo mutta =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 http://images.google.fi/images?q=monograms...btnG=Etsi+kuviaen tiedä auttako tuo mutta =)Minä kaipaisin enemmänkin sellaista "monogrammimasiinaa" johon voi syöttää kirjaimet ja sitten se muodostaisi niistä erityylisiä monogrammeja... Olisikohan tälläistä...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupido minimus Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 (muokattu) Täältä löytyy jotain:http://web.telia.com/~u21409919/index.htmSivut on ruotsiksi mutta uskon että ilman kyseisen kielen taitoakin pystyy käyttämään Muokattu: June 9, 2008, käyttäjä: cupido minimus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Täältä löytyy jotain:http://web.telia.com/~u21409919/index.htmSivut on ruotsiksi mutta uskon että ilman kyseisen kielen taitoakin pystyy käyttämään Tuo sivu oli minulla jo tiedossa, ihan kivoja monogrammeja.... muttei kuitenkaan kaikista kirjainyhdistelmistä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu June 10, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Meidänkään nimikirjaimista ei löytynyt tuolta monogrammia. Googlettanut olin tietenkin jo itsekin, muttei ole löytynyt niinkään... Joskus muistaakseni just täältä olin bongannut linkin sellaiseen "monogrammikoneeseen" mutta nyt ei tahdo löytyä mistään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 (muokattu) Joskus muistaakseni just täältä olin bongannut linkin sellaiseen "monogrammikoneeseen" mutta nyt ei tahdo löytyä mistään. Jotain tollaista minäkin etsin... Muokattu: June 11, 2008, käyttäjä: kiralove Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Jos on PowerPoint käytössä niin tämä video ohjeistaa miten sen saa ite tehtyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 mä tein näin:Latasin windowsiin haluamani fontin www.dafont.comsen jälkeen netistä ilmainen kuvankäsittelyohjelma (joka on muuten aivan loistava) , googlettamalla PhotoScape, ja siinä saa sitten tehtyä monogrammin tosi helposti. oiskohan mennyt jopa 5 min Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 m.a.n.z.i.c.c.a, miten teit tuolla ohjelmalla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 (muokattu) Ensin editor sitten valitsin valkoisen kuvan muokattavaksi kun tuossa ei tyhjää pohjaa saa, eli kopsasin google picasasta semmosen kuvan missä oli paljo valkeeta taustaa ja tuolla ohjelmalla "kumitin" siitä kuvan pois.sit Object -> sieltä se Tt - kohta jossa kirjaimessa ns. varjo. Eli Rich EditSiitä sit kirjain kerrallaan ja siirtelin paikoilleen.Tein tän vaan nopeesti esimerkiks Muokattu: July 22, 2008, käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Aah, kiitos! Tämä tyhjä pohja minua hämmensi eniten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 No toivottavasti saat onnistumaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 Mulla käytössä PP 2007, miten siitä saa laitettua ton taustakuvaksi niin kuin tossa videossa näytetään? En saa sitä laitettua niin.. Tosiaan pitäis pystyä jotenkin tallentaan toi monogrammi kuvana mut eipä onnistu. Huoh. Muuten kyllä monogrammin teko luonnistuu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 m.crane, eli et saa tallennettua kuvaksi? Kun tallennat, valitse Tallenna nimellä ja Tallennusmuoto-alivalikosta valitset kuvamuodon (jpeg, png..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissEvilEve Kirjoitettu May 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2009 Onko noissa muuten merkitystä kumman nimikirjain on ekana. Siis tulisiko sen olla naisen vai miehen? Itselläni on aina ollut niin että miehen nimet rimmaa paremmin ekana, ja mun tokana, siis ihan puhekielessä jne. Eli sanotaan esim X ja Eveliina, eikä Eveliina ja X. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
----- Kirjoitettu May 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2009 (muokattu) x Muokattu: January 23, 2011, käyttäjä: Janique Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu May 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2009 Meillä oli kaikissa muissa morsiamen nimi ensin, mutta sinetin monogrammissa kuitenkin miehen nimen kirjain, koska se vain sommittelussa sopi paremmin niin . Ajatuksena oli myös, että miehen nimen kirjain tavallaan suojelee mun nimen kirjainta . Olen itse tosi tyytyväinen tähän toteutukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titvi Kirjoitettu November 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2009 Tein tämän ihan itse. Suunnittelin kynän ja paperin avulla ja sitten tein lopullisen version FreeHandillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2009 mä tein näin:Latasin windowsiin haluamani fontin www.dafont.comsen jälkeen netistä ilmainen kuvankäsittelyohjelma (joka on muuten aivan loistava) , googlettamalla PhotoScape, ja siinä saa sitten tehtyä monogrammin tosi helposti. oiskohan mennyt jopa 5 min No nyt mie sitten vasta löydän tämän linkin.. Olis löytyny noin miljoona ihanampaa fonttia meidän kutsuihin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeenyus Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Tässäpä meidän monogrammimme,hain DaFontista mieluisan fontinja PowerPointin avulla sommittelin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest femina Kirjoitettu April 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2010 Oon mää kans yks tekniikanihmelapsi Ku ootte ladannu haluamanne fontin www.dafont.com :sta nii mitä te sitte teette? miten sitä niinku voi käyttää/sen saa käyttöön? saako sen jotenki siirrettyä esim fontiks Wordiin?Tää niin haluaa sieltä yhen fontin Apua tarttee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meli Kirjoitettu April 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2010 ^Täällä on ohjeet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu April 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2010 (muokattu) Paintillakin pystyy tekemään ihan kivoja ja yksinkertaisia. Tässä yksi (kuvaa kannattaa klikata, niin näkee sen oikeissa mittasuhteissa, eikä hassusti vääntyneenä kuten tässä alla) Muokattu: April 26, 2010, käyttäjä: Morsian K Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts