mizzhanna Kirjoitettu September 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2015 Moi Niinuska, en tieda Pohjois-Irlannin saannoista, mutta luulisin, etta toimii varmaan samalla tavalla kuin taalla (Lontoossa). Jos skrollaat ylospain tata palstaa niin olin vastannut Anulle vastaavasta. Joka tapauksessa kantsii puhua sun paikallisen rekisterinviranomaisen kanssa. Suomen jutuista sen verran, etta passin saa uudella nimella heti, kun on vaestorekisterissa vaihdettu nimi. Eli Suomessa ma ilmoittaisin sun paikalliseen maistraattiin aikomuksesta menna naimisiin. Ne sitten ilmoittavat vaestorekisteriin, ja mulla ainakin heti haapaivan jalkeisena paivana oli nimi muuttunut Suomessa. Ajokortti mulla on edelleen (5 vuotta haapaivasta) tyttonimella, ja luin tossa tannoin Poliisin sivuilta, etta olisi pitanyt 3kk kuluessa haista vaihtaa se kortti niin aion hakea taalta Briteista ajokortin mun uudella nimella, koska se kortti on periaatteessa ihan sama. Toivottavasti tasta on apua ja lycka till Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niinuska86 Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Kiitos vastauksesta mizzhanna! Ollaan huomenna menossa juttelemaan registrarin kanssa niin voi sitten kysyä häneltä lisää. Mulla pitää ilmeisesti olla tuo virkatodistus, mutta kuinka paljon aikaisemmin voin sen hankkia? Mietin että vanheneeko se jossain vaiheessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts