Nasrin Kirjoitettu May 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2008 (muokattu) - Muokattu: July 19, 2015, käyttäjä: Nasrin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppins Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 Minusta kuulostaa todella kauniilta tavalta. Veljet ovat varmasti otettuja ja itsestäsi varmasti tuntuu ihanalta kävellä alttarille kahden rakkaan ihmisen välissä. Kynttilän sytytys on ihana ele, itsestäni kuulostaa kuitenkin siltä että rupeaisin varmasti itkemään edesmenneitä ihmisiä papin puheen alkaessa --> menisi aikaa muistaa että olenkin iloisessa hääjuhlassa... Tietysti riippuu siitä, miten pinnalla hääväen suru on. Siksi ehkä itse antaisin tiedon kynttilöiden sytyttämisestä mennä puskaradion kautta.Tilaisuus kuulostaa kuitenkin kaikinpuolin mietityltä ja kauniilta, onnellisia häitä!-pops- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mulberry Kirjoitettu February 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2009 Satuhäät ohjelmassa viime torstain jaksossa morsiammella oli kaksi saattajaa (he olivat muistaakseni morsiammen veljiä). Yksi veljistä saattoi alkumatkan ja toinen loppumatkan sulhasen luo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian240710 Kirjoitettu July 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2009 mielestäni idea on kaunis, todella kaunis.. uskon, että kyllä kaikki muistavat nopeasti kynttilän sytytyksen jälkeen missä ja miksi ovat. ja saat varmasti kunnioitusta niin vierailta, kuin pilven reunalla katsovilta sukulaisiltasikin sekä tietenkin saat itselle tärkeän asian tehtyä -sinun/teidän hääthän ne kuitenkin ovat. minulle on myös tulossa kaksi saattajaa, oma isäni, sekä isäpuoleni. kumpaakaan en halunnut jättää pois, joten tämä tuntui oikealta, ja olen ajatellut että kävelen heidän välissään, ja muuten siis kaikki menee kaavan mukaan -puolivälissä siis on sulho vastassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cindylia Kirjoitettu June 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2014 Minullekin tulee kaksi saattajaa, tosin vähän erilaisita syistä kun minulla on sijaisisä ja biologinen isä ja sijaisisä on vähintäänkin yhtä tärkeä mulle enkä taho lakasta pois. Sovin biologisen isän kanssa korostaen että hän saa viedä oikelat puolelta niinkuin perinteisiin kuuluu. Sijaisisälle tokaisin sitten et kun olen vasenkätinen niin vasemmassa kynkässä oleminen ei yhtään sen huonompi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilla. Kirjoitettu March 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2017 Ihan hyvin voi olla kaksi saattajaa. Monissa häissä on nähty molemmat morsiamen vanhemmat luovuttamassa morsianta ja miksei voisi olla muita läheisiä hoitamassa tätä tehtävää, jos niin tahtoo tai muuten on tehtävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu November 13, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2023 Esimerkiksi omat pojat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts