Hiletin Kirjoitettu June 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2014 Meillä tulevana hääautona ensimmäinen yhteinen autohankintamme, nykyinen entisöintiprojekti. Tähän tulee uppoamaan iso osa budjetista, mutta on varmasti sulholle (ja minullekkin) sen arvoista.190E mersu vuosimallia -83. Olisi tarkoitus heittää kaara alkuperäiseen olemukseensa tämän kesän ja syksyn aikana ja vaihtaa väri hopeasta mintun vihreään viimeistään ensi kesän alkupuolella. Siitä tulee niiiiiiin hieno! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 (muokattu) Meillä on oma auto hääautona Tuo on museorekisterissä ja 50 vuotta vanha; Ford Cortina vm.-64. Löytyy meiltä kyllä nykypäivän autotkin molemmilta ja miehen keltainen Mazda 6 olisi myös ihan nätti peli, mutta se ei sovi meidän häiden teemaan. Tuo sopii teemaan, kun häiden teemaväreinä on limen-/omenanvihreä+valkoinen Tuo on komee tuollaisenaankin, mutta mies haluaa varmaankin vielä pistää konepellille jonkinnäköiset nauhat ja minä perään narulla pompomeja, olis aika söpö Muokattu: June 17, 2014, käyttäjä: ajno Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niittipyssy Kirjoitettu July 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2014 Meilläkin on pienen budjetin häät, emmekä ole varsinaisesti mitään autoilufaneja, niin kulkupeliksi riittää mainiosti meikäläisen Peugeot 207 (: Asiassa on tosin syvempikin merkitys, sillä meidän tutustuminen tapahtui tuossa samaisessa kotterossa Jyväskylä-Turku -väliä suhatessa kun sulho lyöttäytyi heti ekana opiskelusyksynä mun kyytiin bensakulujen jakajaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hea Kirjoitettu July 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2014 Meillä on hääautona (miehen) oma Mersu vm -94. Tässä säästetyt rahat käytetään sitten hevonen-ajuri-1800-luvun vaunut-yhdistelmään, joka kuljettaa meidät juhlapaikan puiston reunalta juhlapaikan eteen (miehen ehdotus/idea muuten). Autolla ajetaan siis kirkolta juhlapaikan liepeille n. 17 km. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milano Kirjoitettu July 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2014 Itse oon haaveillu elämäni Corvetesta, ja ajatellu että ehkä omissa häissä sellasta pääsisi ajamaan. Corveten löytäminen hääautoksi on kuitenkin himpskatin hankalaa! Nyt sitten kun muutkin kustannukset on nousseet aika paljon niin harkitaan omaa autoa, joka ois ilman että se ois oma myöskin yks todella hyvä autohaave. Siis jos mulla ei sitä autoa ois, niin voisin haluta just sellasen hääautoksi, mutta nyt kun se on oma se tuntuu arkiselta siihen =P Sikäli siis ei mitenkään lainkaan paha vaihtoehto, mutta tutnuu jotenkin että meidän hääautolta saatetaan odottaa enemmän ja itsekin oisin jonkun erikoisemman halunnu.. Katsotaan nyt.. Tuo oma auto on siis vm. 2008 Mazda6, hopeinen ja vaalea sisustus. Sellanen oma unelma jonka sain toteutettua vuosi sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkarojj Kirjoitettu August 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2014 Löytyykö täältä muita JDM-fanaatikkoja? Meillä olis tarkoitus (ainakin näillä näkymin) fiksata talven aikana toinen miehen kesäautoista vimosen päälle ja käyttää sitä sitten hääpäivänä. Kyseessä leveä ja matala VIP-tyylin toyota aristo -93, ei nyt mikään super silmäänpistävä mutta jotain hitusen massasta poikkeavaa kuitenkin. Noita pihiseviä japaninihmeitä oikeanpuolisella ohjauksella..Ei kumpikaan intolla tienlevyisten jenkkiautojen perään ja halutaan auton olevan meidän näköinen (mitä minit, kuplat yms ei niin kovasti taas ole), joten tää ratkaisu tuntuu luontevimmalta ja näillä mennään, ellei jostain tässä vuoden aikana nyt putkahda esiin "täydellistä" vuokra-autoa. Driftingautotkin on melkeinpä pitäny sulkea pois, kun on niin ahdasta rinsessapuvun kans semmosen ängetä. Samaa mieltä oon monien kanssa siitä, että hyvän määrän rahaa säästää jos vaan löytää mieluisan auton tutulta tai omasta tallista. Voipi saada tankkiin vielä muutamalle ajokerralle bensatkin sillä vuokra-auton hinnalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu September 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2014 Me vietetään hääjuhla vihkimisineen mökillä ja jatketaan siellä aamuyön pikkutunneille. Lähdetään sit taksilla (luultavasti tilataksilla, jos osa vieraista jää kans läheiseen hotelliin yöksi) hääyöpaikalle. Ei hääautoa siis. Jos tulisi tarve, niin ehdottomasti oma auto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natte-15 Kirjoitettu December 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2014 Mun suurin toive hääautoksi olisi BMW Isetta, eli se kolmipyöräinen pikkuauto jossa ovi on edessä Tai sitten perinteinen vanha Mini <3Mutta budjettisyistä taidetaan päätyö jompaankumpaan omista autoista. Meillä seisoo kuitenkin kaksi oikein käypää menopeliä pihassa. Pitää vaan valita mitä tyyliä halutaan edustaa ja sen mukaan valitaan auto. Maasturi vs farkku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lootuksen kukka Kirjoitettu January 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2015 Meillä ei varsinaisesti tarvita hääautoa kun meidät vihitään edellisenä päivänä. Mutta ajattelin kyllä että voitaisiin tehdä niin että sulhanen hakee minut meidän SLK mersulla juhlapaikalle kun olen saanut kaunistauduttua. Auton kyllä ajattelin koristella jotenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huihai Kirjoitettu January 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2015 Meillä oma auto. Ajateltiin, että koska meillä ei etukäteen ollut ajatusta siitä, millainen hääauto olisi, on turha alkaa keksimällä keksimään ylimääräistä rahanmanoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juwel Kirjoitettu February 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2015 Meillä oli mun isän auto hääautona. Se on hieno auto muutenkin ja koristeet vielä päälle, niin voilá! Tosin ilmapallot ei kestäny motaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts