Myy2008 Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Koitin etsiä jos olis jo ollut ketju, mutta ei löytynyt.Osaako joku suositella Jyväskylästä hyvää&kokenutta ompelijaa, jolle uskaltaisin viedä käytettynä ostetun morsiuspuvun muutosommeltavaksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBird2006 Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Suosittelen lämpimästi Ateljee Iinaa. Oma hääpukuni oli siellä muokattava. Teetimme myös sulhaselle liivin, joka oli aivan mahtava. Viimeksi olemme teettäneet siellää tyttärellemme kastepuvun. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jekku83 Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Johanna Paatolalla on Väinönkadulla ompelimo. Se on kanssa asiansa osaava ompelija. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eva Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Nostan vielä tämän aiheen, kun itse olen miettinyt teettämistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu December 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2008 Millainen hintataso noissa paikoissa on? Ihan suhteuttamalla etäisyyteen keskustasta veikkaisin Iinaa halvemmaksi, mutta olenko oikeassa? Puku pitisi teettää huhtikuun loppuun, joten vähän kiiru alkaa tulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
P&J2010 Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Minun pitäisi myös käydä lyhennyttämässä netistä tilaamani puku, mutten yhtään tiedä, mihin se kannattaisi viedä ja kuinka kalliiksi ompelijalla korjauttaminen sitten tulee.. Osaisiko joku suositella edullista ja asiansa osaavaa ompelijaa? Kiitos!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu October 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2009 Suosittelen Iinaa. Sain aivan upean puvun. Juuri suunnitelani mukainen ja työn jälki todella, todella mahtavaa. Iina on paitsi ammattitaitoinen, myös todella mukava ompelija. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
habanero Kirjoitettu October 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2009 Kiva kuulla, että Ina on pätevä ammatissaan, olen nimittäin viemässä pukua sinne modattavaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 Osaisiko joku suositella nopeaa ja edullista ompelijaa Jyväskylän seudulta? Täältä kyllä löytyy ompelijoita, mutta en uskalla sokkona lähteä kyselemään. Tarkoituksenani olisi siis hieman muokata ostamaani pukua. Suositteluja otetaan vastaan, kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 Nostellaas tätä ylöspäin, jos joku sattuis tietämään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuulia Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Osaisiko joku kertoa minkähintaisia nuo korjausompelut ovat olleet, ja toki lisää vaihtoehtoja mihin puku viedä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 En tiedä ihan hirveästi korjausompelujen hinnoista, mutta kävin Iinalla vaihdattamassa lakkiaispukuuni luut, jotka oli menneet kieroon. Hintaa tuli 10€, eli ei ihan hirveästi tarvinnut syödä kaurapuuroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Minun pukuuni vaihdettiin vetoketjun tilalle nyöritys. Iinassa se vaihto maksoi 10 euroa. Siellä tehtiin muutkin korjaukset pukuuni. Innassa teetin myös neidin kastepuvun. Vein valmiin suunnitelman ja sain todella ihanan puvun ja juuri sellaisen minkä halusin. Hintakin oli todella halpa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 Ateljé Iinan vein sitten pukuni. Lupasi tehdä vielä jakun minulle, hintaa jakulle tulisi 65€ ja korjauksille varmaan pari kymppiä. Vaikutti lupaavalta! Perjantaina sen sitten näkee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria83- Kirjoitettu May 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2010 Minun pukuuni vaihdettiin vetoketjun tilalle nyöritys. Iinassa se vaihto maksoi 10 euroa. Siellä tehtiin muutkin korjaukset pukuuni. Innassa teetin myös neidin kastepuvun. Vein valmiin suunnitelman ja sain todella ihanan puvun ja juuri sellaisen minkä halusin. Hintakin oli todella halpa.Mä olen miettiny ihan samaa et vaihdattaisin vetskarin tilalle nyörityksen ostamaani pukuun. Eikö todella ota tuon enempää vaihdosta? Muokkaako tuo nyörityksen vaihtoa mitenkään? Tarkotan kun mun mekko on vyötärön kohdalta aavistuksen liian löysä niin paranisko ongelma pelkästään nyörityksen vaihdolla? vai pitäiskö pukua kavennuttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria83- Kirjoitettu May 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2010 Kyselin Ateljee Iinasta hintoja. Vetoketjun vaihto nyöritykseen 45e ja puvun kaventaminen 20e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandokai Kirjoitettu May 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2010 Mä kysyin kanssa Iinasta hintaa, ja puvun lyhennys on 20€. Musta se oli halpa, koska eräässä morsiuspukuliikkeessä siitä veloitetaan 60€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maria83 Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Ateljee Iinasata Iina jää äitiylomalle ensi viikolla..Nyt iskikin sitten melko ressi että missäs mä nyt sitten kavennutan mekkoni elokuuksi??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandokai Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Itse vein pukuni lyhennettäväksi ja korjattavaksi Ateljee Iinaan, ja hyvää palvelua ja halvat hinnat on. Lyhennys, monia korjauksia pukuun = 30€. Iinassahan on muitakin ihmisiä ymmärtääkseni töissä. Eikö koko liikettä muka enää oo kun Iina jää äitiyslomalle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maria83 Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Iina sanoi että ei tee ompeluja tms että pukuvuokraa jne on.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuisma Kirjoitettu October 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2013 (muokattu) . Muokattu: June 9, 2015, käyttäjä: Kuisma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts