Timning Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Pidämme sulhasen kanssa erityisesti tästä laulusta ja tiedän että siihen on suomenkielisetkin sanat. (olen itse laulanut sitä joskus) Netistä ei kylläkään löydy, joten jos joku tietää niin voisiko kirjoittaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 (muokattu) Yksin seilaan, yksin seilaankauas teen matkan tään.Yksin seilaan myrskyn, tuulen,luokses saavun, luokses jään.Lähden lentoon, lähden lentoon,lailla linnun taivaan nään.Lähden lentoon, nousen pilviin.Luokses saavun, luokses jään.Kutsun kuulen, kutsun kuulen,kaukaa äänes yössä soi.Pimeään näin mä nostan päätäin.Aamu luokses tuoda voi.Kanssas seilaan, kanssas seilaan,kauas teemme matkan tään.Kanssas seilaan myrskyn, tuulen.Luonas oon sun, luokses jään.Oo, mä luonas kun oon sun,myöskin jään.muoks: suomentanut Arto Sotavalta Muokattu: April 24, 2008, käyttäjä: Morre Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest moro oon rnanfj Kirjoitettu November 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2011 kiiitos ihanat rakkaat ihmiset ♥♥ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts