Kellen Kirjoitettu August 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2011 Itse värjäsin viikkoa ennen. Ehti tasoittua, eikä väri ollut kulunut huonon näköiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reetuli Kirjoitettu August 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2011 Kävin tänään 17.8. leikkaamassa ja värjäämässä. Koekampaus ja -meikki on 22.8 ja häät 27.8. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmeline Kirjoitettu August 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2011 Mulla raidoitetaan 23.8. (ei leikata, että varmasti yltää kiinni, mietitään sitä puolta häiden jälkeen) ja häät myös 27.8. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu March 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2016 (muokattu) Ajattelin tehdä noin viikkoa ennen. Ei ehdi tulla juurikasvua. Värihän ei sinänsä mihinkään kulu, kun en tarkkaan ottaen värjää, vaan vaalennan. Muokattu: March 8, 2016, käyttäjä: Minitikru Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 16, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2016 (muokattu) Mä taisin käydä n. reilua viikkoa ennen. Värjättiin, leikattiin pois kuolleet latvat ja korjattiin otsis. Ihan edellisenä päivänä ei kumpikaan meistä (minä tai kampaaja) haluttu tuota tehdä, jos olisi vaikka mennyt joku värjäyksessä pieleen (allerginen reaktio tai väärä sävy). Lisäksi käsitin, että vastaleikattu hius ei "tottele" samalla tavalla kampausta tehdessä. Edit. Muutama pesu värjäyksen ja juhlan välillä on hyväksi myös siksi, etteivät hiukset sitten enää haise väriaineelle. Muokattu: March 29, 2016, käyttäjä: Tipsis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts