Melika Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Osaisiko joku asiaa tunteva kertoa, onko liian aikaista värjätä hiukset jo kolme viikkoa ennen häitä? Yleensähän suositellaan 1-2 viikkoa ennen. Haluaisin nimittäin lätkäistä kaksi kärpästä samalla iskulla ja saada nätit vappuhiukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 ^ Ei ole liian aikaista, jos et myöskään pese hiuksiasi kuin kerran viikossa ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Ei liian aikaista, jos hiuksesi eivät kasva hurjaa vauhtia tai jos väri ei eroa omastasi liiaksi.Itsellä olisi kyllä kolmessa viikossa alkanut tyvi harmahtua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Del Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Sanoisin kyllä, että on. Ei ne ihan priimakunnossa enää kolmen viikon päästä oo.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klompje Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 Mä kävin nyt 2,5kk ennen häitä värjäämässä - viikkoa ennen vielä hoidetaan tyvikasvu pois. Samalla tehdään koekampaus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melika Kirjoitettu April 28, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 Kiitos vastauksista, teihin luottaen siirsin värjäystä lähemmäksi hääpäivää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 Minun hiukset värjätään samalla kun tehdään koekampaus. Koekampaus on kolme päivää ennen hääpäivää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015360 Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 ^^ Sama minulla. Kampaaja näin ehdotti, sillä väri ehti 'tasoittua', mutta ei kuitenkaan haalistua eikä tulla juurikasvua. Koekampaus hoituu siinä sitten samalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 Mun hiukset varmaan värjätään n. viikkoa ennen, samalla kun suunnitellaan kampausta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 Minun hiukset tai tyvi värjätään viikkoa ennen hääpäivää, koska itselläni niin tummat hiukset, että joka kerta jää värjäysreuna näkyviin vähäsen otsalla ja reunoista, niin kerkee sitten haihtua pois ennen Big Day:tä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 Mulle kanssa kampaaja suositteli, että hiukset värjättäisiin koekampauksen yhteydessä, noin viikkoa ennen hääpäivää ja näin siis teemmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 Samoin, viikkoa ennen, nimenomaan koekampauksen yhteydessä. Ja kampaaja sanoi sen olevan ihan minimi, jotta väri ehtii tasaantua. Uskon hyvin, koska nykyinen värinikin oli parhaimmillaan vasta parin viikon jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu December 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2008 Itse menen värjäyttämään noin viikkoa ennen häitä, että ehtii väri tasaantua sekä ihoon tarttunut väri poistua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu December 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2008 Mulla myös hiukset värjätään nyt ensi viikolla koekampauksen yhteydessä, eli n. 1,5 viikkoa ennen häitä. Juurikin siitä syytä, että ehtii väri tasaantua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandra_ Kirjoitettu December 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2008 Hiusten värjäys on edessä hääviikon maanantaina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu December 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2008 Mäkin värjäsin pari viikkoa ennen häitä ja oli hyvä, väri ja leikkaus tasaantui jne. Eipä tuo leikkaus nyt niin vaikuttanut kun oli kiharat, mutta kuitenkin heti leikkauksen jälkeen hiukset tuntuu aina jotenkin tönköiltä eivätkä asetu samantien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu February 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2010 Oletteko värjänneet hiukset itse vai kampaajalla? Mun tekis mieli laittaa väri itse, kun kampaajalla se tulee niin hintavaksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu February 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2010 Kävin tänään kampaajalla. Värjättiin, leikattiin ja tehtiin koekampaus. Ja häihin aikaa siis viikko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleniel Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Minä taidan kyllä värjäillä itse pari viikkoa ennen koekampausta. Tai sitten päätän kerrankin mennä pitemmän kaavan kautta ja käyn erikseen värjäyttämässä/leikkauttamassa. Onkohan muuten noin yleisesti ottaen niin, että pitkät, paksut ja täysin tasaisiksi leikatut hiukset ovat hääkampaajan painajainen - eihän niihin saa minkäänlaista kerrostusta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Mulle sanottiin kampaajalla kanssa, että viikko ennen häitä. Mä menen kampaajalle, koska se keventää mun hiuksia kampausta varten varmaankin ihan kerrostamalla. Tulee muuten vähän raskas kampaus kun alkaa väkertämään näistä 30-40cm:sistä hiuksista.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleniel Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 ...Saati 60-70 cm pitkistä. En varmaankaan laitata hiuksiani kokonaan kiinni, mutta rajansa varmaan hiusmassalla jossain kiharakampauksessakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Minäpä kävin tänään värjäyttämässä ja leikkuuttamassa ja samalla tehtiin koekampaus! Tuli aivan upea IHANAAAAAA häihin 5yötä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Itse kävin tänään, ja häät lauantaina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Kävin eilen tiistaina, häät lauantaina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mirru Kirjoitettu June 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2010 Mulla 4-viikkoa häihin, värjäsin itse vaaleista hiuksista tummat. Tai no ammatiltani parturikampaaja, eli harvemmin vaivaudun muiden laitettavaksi Joudun värjäämään vielä toiseen otteeseen n.viikkoa ennen häitä, koska tummasta väristä ei tule hyvä kertalaakista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts