Katjuskainen Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 (muokattu) Minkähänlaisilla budjeteilla ihmiset täällä liikkuu, kun on kutsukorteista kyse? Eli mitä suunnilleen yhdelle kortille on teillä tullut hinnaksi? Itse laskeskelen ja kauhistelen kokonaishintaa, mutta kun sitten taas jaan hinnan per kortti niin ei siitä tule kuin vajaat 2,5 euroa kappale. Ja siis askartelen kaiken itse.Kertokaahan uteliaalle omista hinnoistanne:) Muokattu: April 15, 2008, käyttäjä: Katjuskainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caprille Kirjoitettu April 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2008 (muokattu) No, askartelen 45 korttia, ja siihen materiaaleihin on toistaiseksi kulunut:leimasin ja muste 20ekuultopaperi 30emulperipaperi 10ehelminauha 10ekartongit 20 ekuoret 15 etulostuspaperi juhlaohjeille 10epostimerkit 30eEli tuossapa noita! Kyllä se lähemmäs 3e kipuaa per kortti, mutta sitten mukaan lukien kaikki protot mitä väkersin niin hinta nousee kyllä melkein 4 euroon! Toivottavasti vieraat osaavat arvostaa itsetehtyä korttia Muokattu: May 8, 2008, käyttäjä: caprille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Mä tilasin kutsut valmiina, ilman mitään painatuksia ja hintaa 55 kutsulle tuli 66 euroa. Aika edullista mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Me tilattiin kanssa valmiit kutsut painatuksin (18kpl). Hinnaksi tuli n.70€. Melko kalliit, mutta niinkuin em. niin ei se oikeastaan edullisemmaksi tule itse askartelemallakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Askartelin kutsukortit itse ja niiden hinnaksi tuli reilu 1,5e / kutsu (+ postimerkki).Suurin säästö tuli varmasti tapetin käytöstä, sillä yhdestä rullasta riitti kaikkiin kutsuihin (reilu 80 kpl). Kirjekuorissa ja muissa papereissa en säästellyt, vaan ostin juuri ne mitkä halusin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yomanda Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 (muokattu) 10e kartongit20e tapetti (jota meni vaan murto-osa, voi käyttää muuhun askarteluun tai laittaa seinälle)5e teipit0,5e tavallinen tulostuspaperi (joku hinta piti laittaa, sehän ei maksa paljon mitää)20 korttia eli suunnillee 1,7e/kpl jos lasketaan koko tapettirulla hintaan.. yhteensä 35,50 mutta siitä vois ton tapetin melkein kokonaan vähentää pois.. jos tapettia ei laskis mukaan hinta olis alle euron kappale..kuoret makso sitten 7e 20kpl Muokattu: April 16, 2008, käyttäjä: yomanda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 meillä kutsuihin meni n.1.80e/kpl Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brassi Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 (muokattu) Meillä on 26 kutsua ja niiden kustannukset:-korttipohjat 18e (näissä valmiiksi aivan upea sydän-ornamenttileikkaus kannessa)-tulostuspaperi 4e (tästä saatiin kutsuihin, juhlainfoon ja kirkko-ohjelmaan sekä juhlapaikan tekstijuttuihin tarvittava määrä paperia, nipussa siis 100 vaniljan väristä liuskaa)-kutsu-tarrat ja sormus-tarrat yht. 5e-sydämen taustaksi tuli kultaista lahjapaperia, jäänyt joulusta joten "ilmaista"-ääriviivatarra 6e-postimerkit, n. 20e= yht. 53 euroa, eli kutsun hinnaksi tuli 2 euroa kaikkineen. Ja upeat kutsut tulikin Muokattu: April 16, 2008, käyttäjä: Brassi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Me tehtiin itse kortit,ja niiden hinnaksi tuli se n.2,5€ - enemmän kuin oli alunperin tarkoitus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Me tehtiin ristiäiskutsut itse ja tällöin todettiin että halpaa lystiä se ei ole! Tosiaan onhan itsetehdyt hienoja ja persoonallisia, mutta kauniita saa myös valmiina. Jos ei muuta valmiita hankkiessa säästä, niin ainakin hermot Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anttuli Kirjoitettu April 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2008 Meän kortit on 0,50€/kpl sisältäen kuoret. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_lilli_* Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 meillä tilatut kortit 90 kpl tuli maksamaan 120e (postikuluineen ja kuorineen). merkit pitäis vielä hommata.. Säästyi aikaa ja hermot morsiamelta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tirpiainen Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 meillä oli tummanruskealle pahville valkoisella kohokirjaimilla teksti. kortit ostin itse, n. 15€ + seripainossa painatus 45€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Ria Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Tein itse, kutsuja lähetettiin 76 kpl ja materiaalit riitti 80 kutsuun (parit harjoituskappaleet tuli tehtyä). Rahaa meni 65 euroa + postimerkit erikseen. Kutsujen hintaan sisältyy kuoret, kartonkipohjat, luonnonvaaleaa paperia, huurrepaperia ja ohutta nauhaa. Tulostimesta meni tietysti jonkun verran mustetta, sitä on nyt vähän paha lähteä hinnoittelemaan kun kasetteja ei tarvinnut vaihtaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siria Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 mun kutsutarvikkeet maksoivat 13,80€ tästä tosin puuttuu vielä kirjekuoret. mutta tuntuu, että halvalla selvisin... kun ensin ajattelin tilata netistä valmiita, mutta koska kutsuja tuli noin 70kpl niin hinta olisi ollut valmiina melkein 120€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enne_08 Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Onpas täällä jotku selvinneet halvalla! Minä päätin ostaa juuri ne materiaalit kuin halusin enkä yhtään pihistellyt, joten korttien hinnaksi tulee vajaa 3€/kpl. Aikaakin askarteluun menee ja hermotkin on välillä olleet kireällä. Mutta se on loppujen lopuksi ihan mukavaa puuhaa, kun ei liian nöpönuukana ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kullannuppu2364 Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Mekin tehtiin itse alusta loppuun ja hintaa tuli about euron per kutsu. Ja kuitenkin kyseessä kolmiosaiset kutsut joissa valokuva ja satiinivyötteet... Mutta tosin kyllä niitä tarvikkeita sai etsiäkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kisumirri Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Me tehtiin 30kutsua ja niille taisi tulla hintaa noin 1€ kappale. Tähän hintaan on laskettu myös postituskuori (jossa ääriviivatarra kutsu) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu April 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2008 Mä en oo vielä laskenut kokonaiskustannuksia, mutta pelkkien kutsujen hinta mennee 50-70€ paikkeille. Siinä siis n.45 kutsua. Kaikki askartelut maksanee yhteensä 150-200€, menukortteineen ja karkkirasioineen. Menuja tehtäneen 80kpl ja paikkakortteja oon varautunut tekeen 100. Ulkomailta saa halvemmalla noita askartelutarvikkeita, mutta mä en noista tullijutuista ja postimaksuista tiedä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikku83 Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 Moikka,Juuri lauantaina askarreltiin kutsut, ja hintaa per kutsu tuli 1,82€ sisältäen kuoren ja postimerkin, eli suhteellisen halvat kutsut mielestäni =). Askarreltiin 54kutsua ja kustannukset oli 91 euroa.Tuohon päälle sitten muita askarruksia tulee varmaan sadalla eurolla.. luulisin, en tiedä vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolina Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 Meidän kutsut maksoivat kaikkiaan, postimerkit mukaan laskettuna 2.20€/kpl. Yksinkertaiset tuli, mutta kenties Sinellin valmiit korttipohjat kustansivat vähän enemmän kuin jos olisi itse leikannut. Lisäksi askarteluun menee ehkä pari kymppiä. En taida tehdä muuta kuin paikkakortit enää. Vinkkinä, Kodin 1:stä löysin 100kpl:n paketin martioitua tulostuspaperia vain 3.50€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuurunen Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Meillä kutsut tuli maksamaan 77€ ja kutsuja tuli 29 kpl joten yksikköhinnaksi tuli n. 2,66€. Tarkoitus oli selvitä vähän halvemmalla mutta "nälkä kasvaa syödessä". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu May 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2008 meijän kortit tuli maksamaan n.1,36hinta sisältää kaiken, postimerkkejä ja kuoria myöten ja kaksi leimasinta ja leimaväri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 Meillä eilen valmistuneiden kutsujen hinnaksi tuli 1,48 € sisältäen kirjekuoren, postimerkin ja juhlaohjesäännön. Itse kutsuun tarvittiin Cansonin Mi Teintes kartonkia, kuultopaperia, kullan väristä nyöriä ja kultageelikyniä. Ihan hämmästyin kuinka halvalla loppujen lopuksi päästiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
projekti08 Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 (muokattu) Askartelimme itse kutsut, joissa on pellavakankaalle painettu meidän valokuva (käsitelty) ja teksti "kutsu". Kutsun "runkona" vesiväripaperi, joka oli tarpeeksi jämäkkää. Tekstiosat teetätimme kopiontiliikkeessä. 77 kutsua, kirjekuoret + postimerkit tulivat maksamaan noin 150e. Muokattu: May 26, 2008, käyttäjä: projekti08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts