sera- Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 En löytänyt aiheesta vielä keskustelua.. Enkä viitsinyt tuupata tuonne Tampereen keskusteluun Eli listataan tänne Kampaamoja yms Kangasalta.. Niitä ei kyllä kauheasti kai ole?! Olen vasta vajaan vuoden Kangasalla asunut, joten seutu ei ole vielä niinkään tuttua.. Myös kiinnostaa onko Kangasalla paikkaa, mihin pääsisi sitten meikkaukseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pikahäät Kirjoitettu May 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2010 Hei! Onko kellään kokemuksia Funhairista? Tai Hiussalonki Anusta? Sijaitsevat samassa liiketilassa Kangasalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest entinen_kiiremorsian Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Liitänpä tänne tietoa Kampaamo Anne Iivosesta. Mulle ja kaasolle teki kampaukset ja meikin Jenni. Hinta oli ok, yhteensä 166e, ja kampaaja mukava, mutta jatkuva empiminen "miten sä haluat tän, mä en tiiä... oho... paska..." Ei ollut oikein rauhoittavaa häitä jännäävälle morsiamelle... Kiharat myös lässähtivät illan myöten, mutta mulla onkin aika pitkät hiukset. Silmämeikit oli oikein nätit.Semmoisia kokemuksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleanoorah Kirjoitettu July 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2011 Heips! Osaako kukaan kertoa mitään kokemuksia (tuoreehkoja?) Miina Aron kampaamosta? Se olisi keskustassa, niin olisi sillain kätevä, mutta en ole kuullut muita kokemuksia kuin isonsiskon onnistuneen kaason kampauksen noin 10 vuotta sitten... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Persikka Kirjoitettu October 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2011 Peltolammilla on erittäin ammattitaitoinen ja ystävällinen kampaaja joka taitaa upeat leikkaukset & kampaukset. Kampaamo SINI, on Petolammin keskustassa (Peltolamminkatu 40), ruokakaupan vieressä. Puh nor. 03 2650490Ajoin itse sinne Tampereelta 15 minuutissa. Todella ihana kokemus! Suosittelen kaikille morsiammille ja kaasoille - ja miksei muullekkin juhlaväelle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_JenniAa Kirjoitettu January 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2012 Joku kyseli Miina Aron kampaamosta kokemuksia. Kokemukset tulevat vähän myöhään, mutta itse en voi kun suositella paikkaa! Minun vakikampaamoni, ja sieltä tuleekin hääkampaukseni :-) Itse käyn Miinan pikkusiskolla, Anna Arolla aina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semmi Kirjoitettu February 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2012 Mistä Kangasalta sais juhlameikin? Tietääkö kukaan onko täällä sellaista joka tulisi esim. kotiin tai siihen kampaamoon meikkaan jossa kampaus tehdään? meillä on kampaus, kuvaus ja kirkko kävelymatkan etäisyydellä toisistaan, mutta meikki puuttuu! :/ en haluisi joutua tampereelle lähteä ajelemaan kiiireisenä päivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
worried Kirjoitettu March 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2014 Hei onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Kangasalan palveluista? Häämeikistä tai -kampauksesta? Hintoja, ruusuja / risuja ihan mitä vaan Itse sain tutun kautta 100 €:lla häämeikin ja -kampauksen (sis. koemeikki ja -kampaus), mutta en tiedä hänen ammattitaidosta yhtään. Lisäksi tämä kampaaja ei työskentele enää kampaajana / meikkaajana, niin vähän hirvityttää. Ja tämä henkilö on ihan "poikatyttö"!! Lyhyet hiukset ja omien kuvien perusteella ei oikein taida osata meikata Kampauksia näyttää osaavan tehdä jotenkin, mutta ei ole kyllä ihan ammattilainen minun silmin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts