Eniliini Kirjoitettu March 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2008 Tervehdys!Häihimme on vielä aikaa yli vuosi, mutta silti alan vaipua epätoivoon mitä tulee valokuvaajaan. Haluaisin valokuvaajan kuvaamaan sekä kirkkovihkimisemme että hääjuhlan ja ottamaan "viralliset" hääkuvat juhlapaikalla. Lisäksi haluaisin kaikki kuvat itselleni DVD:llä, joista voin sitten teettää haluamani kuvat siellä missä itse haluan ja milloin haluan.Paljon vaadittu, tiedän.... ja asiaa ei todellakaan helpota se, että rahaa ei ole tähän yltiöpäisesti... Tietäisikö siis kukaan esim. harrastelijavalokuvaajaa Porvoosta tai lähistöltä, joka ei olisi älyttömän kallis, mutta osaa silti ottaa kauniita kuvia??Kaunis kiitos asiallisista vastauksista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu February 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2009 Nostellaas tätä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmikuu* Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Nostoa edelleen. Onko kellään valokuuvajia Porvoosta tiedossa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santu Kirjoitettu November 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2011 Päivitystä tähän..valokuvaajaa Porvoosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nirri Kirjoitettu November 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2011 Kannattaa katsella naapurikunnista myös, ellei kuvaajan ole jostain syystä pakko olla juuri Porvoosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santu Kirjoitettu November 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2011 Ei toki ole pakko olla Porvoosta, mutta ajattelin että jospa vaikka vaikuttaisi alentavasti hintaan kun tuntuu että kaikki nämä Pääkaupunkiseudun kuvaajat ottavat todella kovia hintoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riku3 Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Moi, Olen Porvoolainen valokuvaaja.Oma juoksulenkkini kulkee Porvoon Tuomikirkon ohitse ja olen alkanut miettiä että miksei sitä satunnaisesti häitäkin voisi kuvata. Nykyiset asiakkaani ovat yrityksiä, kuvatarpeet ovat moninaiset. Studiota minulla ei enää ole, luovuin Helsingin Suvilahden studiostani pari vuotta sitten koska kuvaukset ovat pääsääntöisesti lokaatiossa ja nykyään voi tarpeen mukaan mainostuotantoihin vuokrata tarpeeseen sopivan studion.Hääkuvista.Minua kiinnostaisi tehdä hääkuvaukset dokumentaariseen tyyliin. Täytyy vain hääparin / asiakkaan kanssa selvittää mitä ja minkälaista kuvaa ollaan vailla.Oma nettiportfolioni yhteystietoineen löytyy osoitteesta :www.isohella.fi t. Riku Isohella. ps. En tiedä onko tämä soveliasta mainostaa palvelujani täällä näin, mutta näin tämän vanhan ketjun ja ajattelin tähän kommentoida. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts