Guest Vieras_karpalo_* Kirjoitettu March 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2008 Onko kellään kokemusta outokumpulaisista kampaajista ja meikkaajista? Kenelle kannattaisi luottaa häämeikin ja -kampauksen teko. Joensuussa tarjonta on varmasti parempi, mutta sinne asti ei ole aikaa mennä.Mulla on puoleen väliin selkää olevat hiukset ja haluaisin kampauksen, jossa osa hiuksista on auki. Toivoisin kampaajalta mielikuvitusta ja taitoa loihtia asiakkaalle sopiva kampaus, joka kestää koko päivän. Meikkaajan tulisi myös olla taitava ja käyttää laadukkaita meikkejä. (nimim. joskus ollut juhlameikissä, joka tehtiin kotoisasti Lumenen tuotteilla. Ei ihan kestänyt odotusten mukaan) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLight Kirjoitettu April 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2008 Kirjoitin tuon alkuperäisen rekkaroitumattomana ja nimimerkki olikin jo varattu. No kuitenkin...Onko kellään kokemusta Hiuskaivoksen palveluista? Oletteko olleet tyytyväisiä juhlameikkiin ja -kampaukseen? Sitä mulle yksi tuttu suositteli ja pääsisin vähemmällä vaivalla, jos ei tarvitsisi alkaa muita paikkoja soittelemaan. Mikähän mahtaa olla hintataso? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
werewolf_84 Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Minulla on kokemusta hiuskaivoksesta ja olen ollut todella tyytyväinen kampauksiin. Hinta on ollut noin 20 e. Itselleni on varattuna hääkampaus juuri sieltä ja se maksaa 40 e. Hiusmesta on myös erittäin hyvä paikka, muista outokummun kampaajista en tiedä.Häämeikkiin menen kauneus- ja jalkahoitola Tuulahdukseen ja sekin maksaa 40 e, sis. koemeikin. Lisäksi edellisenä päivänä kynsimanikyyri 25 e. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caphir Kirjoitettu February 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2015 Kauneushoitola Ihanassa ajattelin laitattaa rakennekynnet tai oman kynnen geelaukset ainakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts