Naimisiin09082008 Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Onko kaasoilla ja bestmaneilla oma pöytä (lue: yhteinen) ruokaillessa?Meillä yksi kaasoista on siskoni ja toinen bestman miehen veli, laitetaanko muun perheen kanssa istumaan vai omaan pöytään múiden kaasojen ja bm kanssa?Yllättävän haastavaa tämä järjestely Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 nyt tulee tosi tylsä vastaus... mutta tehkää just niinkuin haluatte! oon ollu häissä joissa heillä on oma yhteinen pöytä ja häissä, joissa he istuvat muiden "seassa". itse olen kesällä kaaso ja istutaan muiden kanssa, mutta me avustajat lähekkäin, siis vierekkän tai jotenkin niin. meidän häissä olen ajatellut että "avustajat" istuvat meidän kanssa samassa pöydässä, eli meille ei tulisi sitä hääparin omaa pöytää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannulini Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Meillä kaaso ja bestman istui meidän kanssa samassa pöydässä. Ja kuten Hunna84 sanoikin jo tuossa edellä. Tehkää niinkuin haluatte, mikä teistä tuntuu sopivalta järjestelyltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu March 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2008 Meillä on vain yksi kaaso ja yksi bestman. Heidät on suunniteltu istumaan meidän kanssa samaan pöytään, kun ei haluta sulhon kanssa ihan kaksistaan istua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLight Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Istumajärjestys on vielä hieman työn alla, mutta ajatus olisi laittaa avustajat samaan pöytään meidän kanssa. Myös meidän vanhemmat tulee samaan pöytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KMK Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Väännän ja käännän parhaillaan istumajärjestystä, ja tämä minuakin mietityttää. Istumme sulhasen kanssa kaksin, mutta meitä lähimpänä olevassa pöydässä istuvat lähimmät perheenjäsenemme, myös kaasona toimiva siskoni. Lisäksi meillä on toinen kaaso ja bestman, jotka ovat ystäviämme. Mietin, voisivatko he istua myös tässä pöydässä, vai olisiko parempi, että he istuisivat muiden ystäviemme kanssa. Hääparin kannalta mukavinta olisi, että hekin olisivat lähimmässä pöydässä, mutta mietin, viihtyisivätkö he paremmin ystävien seurassa. Hmm... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liisukka09 Kirjoitettu June 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2009 Samantyyppinen tilanne kuin KMK:lla. Minun kaasoni ovat perhettä, miehen bestmanit taas kavereita. Pitäisiköhän tiedustella herroilta itseltään..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataly Kirjoitettu June 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2009 Samaan pöytään vaan. Perhe voi olla eri pöydässä. Omasta mielestäni jos perhe otetaan samaan pöytään hääparin kanssa, niin silloin siinä täytyy olla koko perheet sisaruksineen kaikkineen. Pelkästään vanhempien kanssa istuminen on vähän jäykkää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts