sannis85 Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Elikkäs kuinka monella on morsiuskimppu siviilivihkimisessä?Itse olen vielä kahden vaiheilla ottaako kukat vai ei?Mitäs mieltä te ootte? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Minulla oli maistraatissa näyttävä, laskeutuva kimppu ranskalaisista tulppaaneista ja phalaenopsis-orkideasta. Pidän kukista ja halusin ehdottomasti morsiuskimpun, vaikka meidät vihittiinkin "vain" maistraatissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken Strand Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Tottakai oli!Sidoin kimppuni itse silkkikukista ja käytän samaa kimppua myös hääjuhlassamme sitten kuukauden päästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Itsekin palloilin tämän kysymyksen kanssa pitkään, mutta en siksi, että vihkiminen on maistraatissa vaan siksi etten ylipäätään ollut varma haluanko raahata mitään puskaa mukana. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että kimppu tulee. Joten ehdottomasti hankit kimpun jos sellaisen haluat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannulini Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Itselläni oli pieni kimppu maistraatissa, itse asiassa kimppu oli "pienoismalli" seuraavan päivän avioliiton siunauksessa käytettävästä kimpusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts