sannaannas Kirjoitettu March 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2009 (muokattu) Ja muista että usasta tulee myös alvit siihen päälle, 22%.Itekin olen tilaillut vaikka mitä, kylläkin eu:n alueelta. Ei minkäänlaisia ongelmia Muokattu: March 31, 2009, käyttäjä: sannaannas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandriitti Kirjoitettu April 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2009 Mulla ei ole yksikään paketti jäänyt tulliin, mut enpä ole mitään megasuurta esim. hääpukua tilannutkaan. Kaikki on tulleet suoraan kotipostiin ja pienimmät postilaatikkoon asti. Enkä ole ketään pyytänyt merkkaamaan lähetystä lahjaksi tai arvoa pienemmäksi kuin todellisuudessa. Osa myyjistä on silti merkinnyt rastin ruutuun "gift". Ja ihan niin innokas en ole euroistani luopumaan, että olisin omatoimisesti kipittänyt pakettieni kanssa tulliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Kirjoitettu April 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2009 Tullia tai arvonlisäveroa ei mene kun tilaa eu:n alueelta. Eikä tullia tarvitse maksaa alle 150 euron ostoksista. mutta alv peritään yli 22 euron ostoksista. Ja jos vero jäisi alle 10 euroon, ei sitä tarvitse maksaa. Elikkä minun ymmärryksen mukaan yli 45 arvoisista tuotteista maksetaan vasta alv. Ja lähetyksen arvo josta nämä verot lasketaan on tuotteen ostohinta+postikulut eu:n rajalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macy Kirjoitettu April 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2009 Jeps, saimme kakunkoristeen tilattua jenkkiläisten tuttaviemme avulla. KIVAA!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Marianna_* Kirjoitettu April 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2009 Onkohan "mission impossible" löytää tummanruskeaa kaitaliinaa???!! Dunin valikoimien ruskea on ihan liian vaalea... ja e-baysta ei löydy myöskään. Tapettejakin ollaan käyty katsomassa, mutta niissäkin väri on ollut liian vaalea! Help! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu April 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2009 ^Käviskö organza? www.decoflower.fi, on ainakin kahvinruskeana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soulaica Kirjoitettu April 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2009 Onkohan "mission impossible" löytää tummanruskeaa kaitaliinaa???!! Dunin valikoimien ruskea on ihan liian vaalea... ja e-baysta ei löydy myöskään. Tapettejakin ollaan käyty katsomassa, mutta niissäkin väri on ollut liian vaalea! Help! Kuitusilkki. Sinellistä löytyy 60 cm leveänä, me puolitetaan se Meille tulee valkoinen, mutta tummanruskeaakin näytti olevan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soulaica Kirjoitettu April 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2009 Osaisiko joku kertoa, mistä löytyisi halvalla lyijykyniä? Tarve olisi 80-90 kpl... Lyhyetkin lyijärit käy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu April 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2009 Osaisiko joku kertoa, mistä löytyisi halvalla lyijykyniä? Tarve olisi 80-90 kpl... Lyhyetkin lyijärit käy!Ikeasta niitä niiden ilmaisia minilyijäreitä?! No ehkä ei kuitenkaan.. Saiskohan toimistotukuista isommissa erissä halvemmalla? Esim www.wulff.fi www.officeday.fi jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Marianna_* Kirjoitettu April 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2009 Soulaica , kiitos! Pitää käydä Sinellin nettisivuilla, täällä Keski-Suomessa kun ei tuota kauppaa ole... Sit tuohon sun ongelmaan: luulen, että halvalla saisit lyijykyniä kouluilta, jos sulla joku ope sattuis olemaan tuttavapiirissä . Itse ainakin ajattelin kysäistä meidän kanslistilta, josko saisin ostettua muutaman paketin lyijäreitä meidän koulusta . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Liisa Kirjoitettu April 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2009 Nyt tarvitaan apua!Ostin tällaista ihan tavallisena lahjapaperirullana myytävää paperia Vaasan Suomalaisesta kirjakaupasta pikkuisen ennen joulua. Nyt siitä on väsättynä 51 kutsua, mutta tarvitsisin sitä vielä noin 10 kutsuun ja olisi ihanaa, että sitä voisi käyttää myös menukorteissa yms.Olen itse käynyt ko. kaupassa ja Tampereella Suomalaisissa kirjakaupoissa, mutta en löydä paperia mistään!! Jos joku löytää jostain, niin kertokaa ihmeessä minulle tai vaikka ostaisitte saman tien. Minä kyllä maksan postimaksut ja tuotteen hinnan ja vaivanpalkkaakin!!*epätoivoinen* Löytyikö jo jostain tuota lisää? Juurikin tuollaista näin ehkä reilu kuukausi sitten vöyrin halpa-hallissa. En oo nyt hetkeen kävellyt sen hyllyn ohi missä noita oli, että en oo varma löytyykö enää. Ite pyörittelin sitä siellä kädessäni kans, mutta en kuitenkaan sitten ostanut. Oli kyllä mun mielestä ihan samanlaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Java Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Mistä löytäisin pellavaisia lautasliinoja edullisesti? Pellavanvärisiä tai vaihtoehtoisesti valkoisia on hakusessa. Ulkomailtakin voisin tilata, kun vain löytäisin hyvän paikan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmimaija Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Ikealla on ainakin tämmöinen pellavainenIkea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardi Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Mistähän löytyisi limenvihreitä lasikiviä esim. Tampereelta, Jyväskylästä, Helsingistä, Turusta...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Pitääkö se olla paperista? Tää voi tietty olla liian kallista, mutta kurkkaapas tiimari Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beda Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Mardille pieni vinkki, että mä löysin limenvihreitä lasikivien muotoisia pehmeitä "löllyköitä" maksi makasiinista. Nyt vaan riippuu, että mikä sulla on niille käyttötarkoitus. Mut nuo kävisi esim. ruukun pohjalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardi Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Kiitos Beda. Tarkoitus olisi ripotella lasikiviä pöytäliinan päälle, niiden lisäksi koristeluun tulisi vain kukkia pienissä maljakoissa. Tähän tarkoitukseen ihan perinteiset lasiset kivet varmaan sopisivat parhaiten. Ilmeisesti Ikeassa on ainakin joskus ollut limenvihreitä lasikiviä, mutta nyt niitä ei ainakaan netistä löytynyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 ^ En tiedä, olisiko näistä mitään apua: (tuolta kirppispalstalta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saimi Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Monet puutarhamyymälät (Salossa Kodin Terra) myyvät lasikiviä eri sävyissä. Täällä on olemassa lasikivistä erillinen ketju ja joku vinkkaili Jyskiäkin, mutta väreistä en tiedä. Salon Kodin Terrasta ostin itse kahta eri vihreää ja värejä oli paljon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardi Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Kaunis kiitos Saimi ja Malssi09! Nyt vain sopivaa väriä katsastamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zezz Kirjoitettu April 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2009 Mistä löytäisi valkoista kapeaa tylliä tai tyllinauhaa (esim 15cm leveää)?Tarvitsen ison määrän, joten mieluummin edullisesti ostaisin.. bridzillas verkkokaupassa on 91m/24e vaikka minkä väristä 15cm leveetä tylliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Kaaso_* Kirjoitettu April 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2009 Onkohan "mission impossible" löytää tummanruskeaa kaitaliinaa???!! Dunin valikoimien ruskea on ihan liian vaalea... ja e-baysta ei löydy myöskään. Tapettejakin ollaan käyty katsomassa, mutta niissäkin väri on ollut liian vaalea! Help! Ruskeaa oli vaikea löytää mutta otimme loppujenlopuksi ruskeaa organzaa täältä:http://www.pirteapaketti.fi/page002.htmlSe oli samaa väriä kuin tummanruskeat ruusunterälehdet (kankaiset) joita myös tulee koristeluun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puten Kirjoitettu May 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2009 Osaisiko joku auttaa mistä löytäisin KULTAISIA SYDÄMIÄ?? Haussa siis kovia koristesydämiä pöydälle somisteeksi punaisten ruusun terälehtien kaveriksi. Ei vaan missään ole tullut vastaan, paitsi yksissä häissä ja oli niin kivan näköistä että.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikk Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 Laitetaan nyt erikseen vielä tänne, kun kiireessäni väsäsin kokonaan uuden aiheen.. Eli mistä vois löytää paperilyhtyjä ja menevätkö pilalle vesisateessa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu June 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2009 Tummanruskeaa kaitaliinaa olen metsästänyt vaikka mistä, mutta kun ei niin ei. Eurokankaassa oli aivan ihanaa tummanruskeaa pellavaa, juuri oikean sävyistäkin, eli ei punertavaa tai vaaleaa. Siitä sitten ommellaan (eli anoppi ompelee) kaitaliinat. Vihdoin etsintä päättyi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts