Curry Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 Eli ideana olisi viritellä juhlasalin kattoon ristelemään sellaisia paperilyhtyjä/lamppuja (vai miksi niitä nyt kutsutaankaan), niistä tulisi mukavasti tunnelmaa. Mutta ongelmana etten ole vielä tähän mennessä törmännyt missään sellaisiin! Eli olisikos kellään antaa vinkkiä mistä tuollaisia löytäisin? Kiitos smile.gifItse ostin näitä e-baysta, kooltaan noin jalkapallon kokoisia. Lyhdyn sisällä on valmiina pattereilla toimiva valo, mikä lähinnä toimii koristeena, ei valaisimena. Maksoin 10 lyhdystä postikuluineen 47e. Jos e-baysta haluaa etsiä, niin kannattaa laittaa hakusanaksi (white) paper lantern Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilduri Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 Jos jollakulla on tietoa, mistä saisi musta organzaa, niin vinkit kelpaavat. Kiitos etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kävykset Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Tarvitsisin isohkoja vaahteroita(muovi), kun puiden kaato ei kait ole sallittua muualta, kuin omasta metsästä/pihasta.Saisikohan jostain teatterilta vuokrata lavasteita Tampereelta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaunokukka Kirjoitettu June 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2008 Jos jollakulla on tietoa, mistä saisi musta organzaa, niin vinkit kelpaavat. Kiitos etukäteenEurokangas myy. Noin 5€ metri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppelus Kirjoitettu June 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2008 Tämä nyt ei oikein somisteisiin liity... Tietäiskö joku, mistä Turun alueella voi vuokrata tuoleja? Yritin googletella, mutta en oikein löytänyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ame Kirjoitettu June 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2008 Hei!Osaisko joku auttaa mua, kun tarvitsisin muovisia osmankäämiä, mutta en ole löytänyt niitä mistään.. Mutta etelä-pohjanmaan suunnassa, missään? tietäiskö kukaan? netistäkin voisin tilata, jos vain niitä jossain olisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kävykset Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 Hei!Osaisko joku auttaa mua, kun tarvitsisin muovisia osmankäämiä, mutta en ole löytänyt niitä mistään.. Mutta etelä-pohjanmaan suunnassa, missään? tietäiskö kukaan? netistäkin voisin tilata, jos vain niitä jossain olisi... Jos sielläpäin löytyy MiniMani-liikettä, niin ainakin IdeaParkissa(Lempäälä) oli eilen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 Mistä voisi ostaa murattiköynnöstä? En hae siis nettikauppaa, vaan ihan "oikeaa" kauppaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tira Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Moi! Kysympä tässäkin ketjussa tekokukkien perään. Elikkäs onko kellään tietoa mistä löytäisi gerberoita? En ole itse ainakaan havainnut nettikaupoissa. Kaupoissa kierrellessä vastaan tulee muutamia yksilöitä, mutta kun ostaisin mieluummin kaikki het kerralla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu July 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2008 itse ostin tekogerberoita bauhausista. oli monia värejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpalo Kirjoitettu July 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2008 Mistä voisi ostaa murattiköynnöstä? En hae siis nettikauppaa, vaan ihan "oikeaa" kauppaa Mä olisin kiinnostunut ihan samasta asiasta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Kävin kysymässä Tarjoustalosta murattiköynnöstä, mutta tarjosivat eioo:ta, joten vinkkejä kaivataan yhä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikku83 Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Morre, Itse olen nähnyt Talousmarkassa ja Hintakaaressa murattiköynnöstä (Tosin en tiedä onko näitä liikkeitä sinun paikkakunnallasi).Itse etsin lastusatiininauhaa, ruskeaa ja oranssia.. Mistäköhän saisin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marianna4 Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Etsitään meri,majakka,risteilylaiva tms. teemaista kakunkoristetta (ei kuitenkaan purjelaiva...no sekin käy, jos ei muuta löydy)? Ei saisi olla kovin iso/painava, sillä kakussamme ei ole mitään kääretorttupohjaa tms. kannattavampaa kerrosta, vaan liivatteella hyydytettyä kermaa ja marenkia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vierasmöykky Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Maikku: Oon nähnyt sinellissä sekä ruskeaa että oranssia lastustiini nauhaa, n.3-4cm leveää. Siitä on kuitenkin jokunen kuukaus aikaa, toivottavasti vielä on.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu July 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2008 mistä saa vaaleansinistä organzaa? olen pulassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 mistä saa vaaleansinistä organzaa? olen pulassa... http://decorahouse.com/product_info.php?cP...products_id=934Decorahousesta siis ainakin. Mä tilasin somisteeni tuolta ja tyytyväinen olen ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu July 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2008 http://decorahouse.com/product_info.php?cP...products_id=934Decorahousesta siis ainakin. Mä tilasin somisteeni tuolta ja tyytyväinen olen ollut.15 cm leveä kangas ei ihan riitä kaitaliinan tyyppiseksi ratkaisuksi muuten olisi ollut ihanaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suni Kirjoitettu August 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2008 Tietääkö kukaan mistä saisi vaaleanpunaisia lasihelmiä.. Siis niitä lasisia pikkukivia.. ei pyöreitä vaan niitä littanoita.. voiskohan selittää vielä vaikeammin mitä tarkoittaa oon nyt käynyt katsomassa ikeasta, tarjoustalosta, suomalaisesta kirjakaupasta, tiimarista, sinellistä, pentikistä, stockmannilta, bauhaussista, plantagenista, backaksen puutarhalta, citymarketista ja prismasta.. löytyy vaan väärän värisiä oli sinistä, vihreää, turkoosia, läpinäkyvää, valkoista, mustaa ja kultaa yms.. muttä mä Haluan vaaleanpunaisia! (miten niin bridezilla nostaa päätänsä ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanah Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Tietäiskö kukaan mistä voisi ostaa heliumia ilmapalloja varten? Mielellään jostain muualta kuin verkkokaupasta...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanirai Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 Tietäiskö kukaan mistä voisi ostaa heliumia ilmapalloja varten? Mielellään jostain muualta kuin verkkokaupasta...?Vantaalla on ilmapallokeskus, sieltä voit ostaa ja siellä on myös hyvin laaja valikoima hääaiheisia ilmapalloja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saimi Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Etsitään meri,majakka,risteilylaiva tms. teemaista kakunkoristetta (ei kuitenkaan purjelaiva...no sekin käy, jos ei muuta löydy)? Ei saisi olla kovin iso/painava, sillä kakussamme ei ole mitään kääretorttupohjaa tms. kannattavampaa kerrosta, vaan liivatteella hyydytettyä kermaa ja marenkia...En tiedä tuleeko vastaus jo myöhässä, mutta merjan marsipaanipuoti tekee tilauksesta ihania koristeita (ja juuri sellaisia kuin haluaa). Myös esim Tiimarin tms. somistus-jutuista voisi itse kehitellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Täällä etsitään kirkkaita ja sinisiä koristekiviä pöytäsomisteiksi Oulun seudulta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LillaEnkeli Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Sinooperista löytyy sinisiä ja turkooseja kiviä. Sitä en tiedä löytyykö Oulusta Sinooperia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu November 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2008 Ja Ikeassakin saatta olla.. En myöskään tiedä onko lähialueellanne Ikeaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts