Guest Jossu Kirjoitettu November 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2012 Tässä linkissä kuva siitä mitä yritän tuolla tarkottaa ) http://www.weddingby...lestones/116315 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jossu Kirjoitettu November 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2012 anteeks meni väärälle palstalle olen yrittäny toiseltakin palstalta kysellä ja sinne täytyi tämä laittaa ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henriikkaaa Kirjoitettu February 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2013 Tietääköhän joku että mistä saisi meritähtiä ja simpukoita hommattua koristeluun, mahdollisimman halvalla tietysti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesäheinä2013 Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Mulla hakusessa olis pöytiin keskelle sopivia "lankkuja". Onko jonkulla ollut? Entä pitääkö olla oikeasti vanhoja vai onnistuuko uuden laudan patinointi jotenkin nätisti.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimiina Kirjoitettu February 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2013 Itse kyselisin vanhoja lankkuja tutuilta ihan yleisesti, tai pistää vaikka kavereitakin kyselemään tutuiltaan, et jos jollain ois. Niitä saattaa nimittäin olla joillain varaston pohjalla tai etenkin jos on jotain keillä on vanha omakotitalo tms. niin saattaa olla tallissa lojumassa. Näin niitä on itse löydetty! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairy Godmother Kirjoitettu February 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2013 Mistä löytyisi tuikkuja 8h paloajalla?Posti toi Lily Dream Weddingistä. Niissä ei ole rumia tinakuppeja vaan läpinäkyvät kupit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu February 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2013 Vieras_Jossu_*: Itse törmäsin juuri tuon tapaisiin jalallisiin (viini/juoma)laseihin Citymarketissa (Turun Skanssissa) tällä viikolla. Kolmen kappaleen pakkaus maksoi 4€. Kannattaa tsekata, ellei vinkki tule liian myöhään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minga Kirjoitettu February 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2013 Onko kukaan nähnyt missään pitsileimasinta? Tarvitsisi olla aika kookas, ainakin 12cm halkaisijaltaan. Mitä isompi, sitä parempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2013 ^ Oletko kokeillut Sinelliä? Entä googlea "pitsileimasin" löytyi paljon askartelublogeja, ehkäpä kirjoittajat voisivat vinkata? Googlella "lace rubber stamp" löytyy myös paljon. Tässä pari tulosta:Paper Artsy,Inkandinkado, Kaiser Kraft, Joann, The Glitter Pot, Heinikka, 1-2-3-stich , bluemoonscrapping, amazon , iostamps Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu February 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2013 Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2013 Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä! oletko kokeillut googlella turquoise napkins ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu February 18, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2013 Pitäisi löytää juuri oikean sävyiset turkoosit ruoka- ja kahviservetit, olen kaupoista ja netistä ettinyt mutta vielä ei ole tärpännyt.. Ehdotuksia liikkeistä tai nettikaupoista mistä saa yksivärisiä servettejä! oletko kokeillut googlella turquoise napkins ?Joo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diadem Kirjoitettu February 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2013 Mistähän löytäisi, ostettuna tai vuokrattuna, pyöreitä peilejä? Googlaamalla olen yrittänyt, ikean sivuilta ym. Leikkaajaltaan saisi olla n.30cm. Semmoiset "palapeilit" olisi varmaankin edullisimmat, mutta en itse nyt tunnu löytävän..Tai siis kyllähän niitä on löytynyt, mutta hintaa ollut niin paljon. Ikeassa esim neliön-muotoisen n.7e/4 kpl joten lähempänä tätä hintaluokkaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu March 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2013 Mistähän löytyisi minikokoisia (paikkakortiksi soveltuvia) kirjekuoria? Värinä valkoinen, fuksia tai hopea.Kuvittelin kerran jo näitä löytäneeni, mutten nyt sitten kun näihin päädyttiin löydä mukamas mistään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2013 ^Mistä pieniä värillisiä kirjekuoria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu March 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2013 Jossain ketjussa joku kaipaili paperipusseja, tässä olisi yksi linkki, jonka nappasin päikystä Happy monday. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilja- Kirjoitettu March 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2013 (muokattu) Muoks. Löysin haluamani Muokattu: August 26, 2013, käyttäjä: Lilja- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2013 (muokattu) Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =) Muokattu: March 10, 2013, käyttäjä: emmma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinakyl Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 (muokattu) Mistä sydänriisiä edullisesti? Muokattu: March 11, 2013, käyttäjä: niinakyl Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian_14 Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =) Minä kävin Glitterissä ostamassa kimaltelevia hiuskoruja kimppuuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu March 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2013 Mistä löytäisin hääkimppuun koristeita... Kristallia tai jotain muuta kimallusta olis hakusessa =) Minä kävin Glitterissä ostamassa kimaltelevia hiuskoruja kimppuuni Mäkin haluun kimppuun tommosia kristalleja, toi hiuskoruhan on ihan hyvä idis, voi olla edullisempia kun kimppuihin tarkotetut! Täällä on ainakin tommosia mitä ite olen ajatellut:http://www.ninka.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=product-349 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hulkki Kirjoitettu April 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2013 Olisiko kellään vinkkiä mistä löytäisin kauniita, paksuja, paperilautasia sekä puusta puristettuja aterimia. Häät mökillä ja tiskaaminen erittäin hankalaa, joten pakko käyttää kertisastioita, mutten löydä mistään kauniita. En halua mitään muovisia aterimia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu April 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2013 Olisiko kellään vinkkiä mistä löytäisin kauniita, paksuja, paperilautasia sekä puusta puristettuja aterimia. Häät mökillä ja tiskaaminen erittäin hankalaa, joten pakko käyttää kertisastioita, mutten löydä mistään kauniita. En halua mitään muovisia aterimia.Ihan perusmarketeissa ja "halpahalleissa" (robin hood, puuilo, vapaavalinta yms.) olen nähnyt puisia aterimia ja tietysti paperilautasia. Samaten lautasia joka kauppa pullollaan.. Eikö ainakin Marimekolla ole ihan laadukkaita...? Naikkareissa on jo ketju: Puiset kertakäyttöaterimet Netistä googlella:http://www.kariteam.fi/tuotteet/kahvio-ja-kattaustuotteet/kattaustarvikkeet/ruokailuv%C3%A4lineet/70750/http://www.ekolo.fi/tuotteet/ekokoti/kertakäyttöastiat/452/http://www.paperipalvelu.fi/tuote/512090/Haarukka%20puinenhttp://www.partyplastics.co.uk/shop/products.aspx?s=wooden Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hulkki Kirjoitettu April 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2013 Kiitokset vinkeistä. Tilasin nuo puiset kertakäyttöaterimet. Kauniit paperilautaset vielä haussa, mutta onhan tässä heinäkuuhun vielä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippurimylly7 Kirjoitettu April 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2013 Puisia kertakäyttöaterimia vaikka hääparin omilla nimillä saa täältä: http://www.laseridea.fi/juhlahetkiin.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts