Emubarbi Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Tietääkö kukaan mistä voisin löytää laulun nimeltä "se on rakkaus" sanat? sen on tehnyt pekka simojoki ja anne-mari kaasinen. Olen kuullut sen eräissä häissä ja mietin soveltuisiko se myös meille, muistan vaan että siinä oli muutama lause jotka särähti miun korvaan, ja siksi haluaisin lukea sanat. Ja löytyykö kyseistä kapaletta myös jostain levytetynä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Tietääkö kukaan mistä voisin löytää laulun nimeltä "se on rakkaus" sanat? sen on tehnyt pekka simojoki ja anne-mari kaasinen. Olen kuullut sen eräissä häissä ja mietin soveltuisiko se myös meille, muistan vaan että siinä oli muutama lause jotka särähti miun korvaan, ja siksi haluaisin lukea sanat. Ja löytyykö kyseistä kapaletta myös jostain levytetynä?Luultavasti tarkoita Pekka Simojoen ja Anna-Mari Kaskisen tekemää laulua Kaikista sanoista suurin.Sen kertosäe alkaa noilla kirjoittamillasi sanoilla.Tuolta linkin takaa löytyy levy, jolla se on laulettuna ja alaosassa, jossa on laulujen nimet, löytyy linkki myös laulun sanoihin http://www.karavaanikulkee.net/press-taivasontie.php4#edit: kuuntelin tuon näytteen tuolta ja itse ainakin laulan sitä vähän reippaampana, enkä venyttele noita sanoja tuollalailla. Kuulosti vähän oudolta, mutta makuasia, mä en oo tota ennen koskaan kuunnellut, enkä kuullut. Oon vaan laulanut ja muodostanut siitä "oman version" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emubarbi Kirjoitettu February 21, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Juuri tuota tarkoitin. Kiitos!Itse kuulin kappalen myös hieman nopeampana.Nyt vain mietin käykö tuo toinen säkeistö meille kun emme haluaisi uskonnollisia vivahteita, kun on siviili vihkiminen. Muuten tuo on kyllä niin kaunis laulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Juuri tuota tarkoitin. Kiitos!Itse kuulin kappalen myös hieman nopeampana.Nyt vain mietin käykö tuo toinen säkeistö meille kun emme haluaisi uskonnollisia vivahteita, kun on siviili vihkiminen. Muuten tuo on kyllä niin kaunis laulu.Voihan sen toisen säkeistön jättää pois ja ottaa ne muut ja jos haluaa laulua pidentää, niin säestäjä voi soittaa yhden instrumentaaliosuuden siihen väliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elendiel Kirjoitettu February 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2010 Apua! Saako tämän laulun nuotteja jostain, olisi kiire! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts