Nuotiotarina Kirjoitettu April 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2016 Ikävää kyllä että olet koko ajan kuuntelemaan juttua aiemmista häistäsi. Kyllähän näitä tämän hetken häitä pitäisi ajatella niinä THE häinä, eikä minään edellisten häiden toisintoina. Eihän avioliittokaan tule olemaan sama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuotiotarina Kirjoitettu April 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2016 Itse en onneksi ole joutunut kuulemaan paljoakaan puhetta edellisistä häistäni - vielä. Ne olivat silloin. Tämä on tätä päivää, ja minä olen ihmisenä hyvin erilainen kuin muinoin, lähes kymmenen vuotta sitten. Ennen kaikkea mies on eri ja liitto on eri. Luojan kiitos. Onneksi myös lähipiiri tuntuu ymmärtävän asian. Naele and Jennakoo 2 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennakoo Kirjoitettu May 2, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2016 Vielä ei ole kuulunut negatiivisia kommentteja, toisaalta meidän häistä tietää etukäteen niin pieni piiri, että läheisiltä semmoista ei oikein osaa odottaakaan Mun entisistä häistä on kuitenkin yli 13 vuotta, joten ihan kauhean nopealla tahdilla en ole uudelleen avioitumassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts