Vilmawoman Kirjoitettu February 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2008 Enpä oikein tiedä mille osastolle kysymykseni kuuluu, mutta onhan tämänkin yksi ohjelmanumero häissä. Kuulin, että perinteisesti puhemies (parin yhteen saattanut henkilö) on palkittu häissä paidalla. Onko kellään enempää tietoa asiasta tai omakohtaista kokemusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hasabu Kirjoitettu February 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2008 Olen ollutt yksissä häissä, joissa puhemies on palkittu. Silloisen hääparin mukaan puhemies on perinteisesti saanut morsiamen tekemän paidan, jossa on ollut paljon taskuja pulloille (ja tietysti pulloja niissä). Ajattelin itse muuntelevani tätä hieman, sillä meidän "puhemiehemme" ei ole kova juomari... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariam Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Tässä tuli ihana idea minulle...rakastan kaikkea näperrellä, niin taidanpa meidänkin "puhemiehelle" paidan tehdä. Hän ei valitettavasti pääse häihimme, joten voisin tehdä niin että paita lähetetään hänelle lahjaksi hääpäivänämme. Olinkin miettinyt miten muistaisin häntä, hän kun on tärkeä ihminen minulle. Pullopaitaa en kyllä tee, mutta muuten kivan paidan voisin hänelle tehdä. Onko hän nyt suoranainen syy että törmäsin mieheeni... no hyvin hyvin etäisesti. tarinamme on täynnä pieniä hassuja sattumia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts