Hylje Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Hei!Onko teillä kellään ollut sisääntulomusiikkina Schubertin Ave Mariaa? Mielestäni se on maailman kaunein kappale ja siksi haluaisinkin sen kirkkoon sisääntulomusiikiksi. Onko mielestänne liian melankolinen? Miltähän se kuulostaa uruilla? Ainakin trumpetilla se kuulostaa värisyttävän ihanalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynis Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 (muokattu) * Muokattu: April 6, 2016, käyttäjä: Hynis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrc Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Kuunnella voi urkuversiota ainakin Markon häämusiikkisivulla, www.haamusiikki.info Minusta aivan ihana kappale, sopii tosi hyvin häämarssiksi. Perinteinen ja pyhä, muttei kulunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrsJones_vieraana Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Siis aivan täydellinen biisi. Meillä tä on ihan ehdoton. (Lue=mulle tä on ihan ehdoton) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Minä olen laulanut tuon kolme-neljä kertaa sisääntulomusiikkina vihkitilaisuudessa ja on ihan kaunis ja sopiva. Itse laulan sitä saksankielellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts