Redrika Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 Upea puku! Juuri sellainen mitä olen hakenut...halterneck koristeilla ja jekulla, tuosta kun saisi laahusta vielä pois...Mistä tämä malli on?DaVinci Bridal. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu December 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2009 tässä kaks vaihtoehtoa joiden välillä täällä poukkoillaan kiivaasti... Itse olisin ehdottomasti jälkimmäisen vaihtoehdon kannalla. Kyse on omasta päähänpynttämästäni, ja sen mukaan jälkimmäinen puku näyttää arvokkaammalta. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elenita Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 tässä kaks vaihtoehtoa joiden välillä täällä poukkoillaan kiivaasti... Itse olisin ehdottomasti jälkimmäisen vaihtoehdon kannalla. Kyse on omasta päähänpynttämästäni, ja sen mukaan jälkimmäinen puku näyttää arvokkaammalta. =)Samaa mieltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 (muokattu) Huoh. Uskomattoman pähkäilyn jälkeen vaihdoin taas täysin suuntaa ja nyt olen kallistumassa tämän puoleen:http://www.morelle-mariage.com/boutique/-p-4165.htmlParemmin en osannut kuvaa liittää, sori... Vähän hirvittää kun en ole tuota(kaan) sovittanut, mutta kun mikään sovitetuista ei ollut yhtä hyvä ja tässä on jotenkin juuri sitä, mitä haen. Toisaalta olen sovittanut niin montaa pukua, että luulen tietäväni jo mikä mulle sopii ja mikä ei. Sitä paitsi tuo on helppo lyhentää laiselleni kääpiölle kun ihan alhaalla helmassa ei ole koristeita. Mitä mieltä olette, pistänkö tilaukseen!?Vaihdoinkin tuon osoitteen, tuolta löytyy näet puvusta kuva sekä edestä että takaa kun rullailee vähän alaspäin. Ja kuvat voi katsella myös suurina. Muokattu: December 8, 2009, käyttäjä: Minimorsio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 Minimorsio: mun mielestä toi puku on ainakin todella kaunis- go for it! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 Opun, minustakin tuo ensimmäinen on kivempi. Tosin riippuuhan se kaikesta muustakin, kun vaan mekon ulkonäöstä, kumpi kannattaa valita. Tuo eka sopii ehkä paremmin kesähäihin, jälkimmäinen talvihäihin, koska tuo eka on niin paljon siromman näköinen. Makon, kyllä tuo mekko voi sopia sinulle. Se ei ole kauhean muhkea ja leveä, mikä on hyvä juttu kun olet noin lyhyt kuitenkin. Minimorsio, tuo on ihana mekko! Tilaa ihmeessä. Tuskin tuollaisen ostaminen kaduttaa ja tuo näyttää juurikin siltä, että se tulee näyttämään hyvältä myös livenä. Etenkin nuo helman kimallukset ovat ihania, mun mekossa on kanssa vähän samanlaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 (muokattu) Kiitos rohkaisusta Tinakeiju ja Marenki! Puku on tilauksessa! Uskoisin, että siitä saadaan tehtyä mulle ihan just sopiva kun ei kuitenkaan ole esim. halterneck-malli, niissä on sen yläosan kanssa aika tarkkaa. Ja kun olen kokoa 34 niin sitä pitää joka tapauksessa pienentää, oli pakko tilata koko 36 kun tuossa rintamuksessa on kuitenkin sen verran tavaraa, että voi olla että tursuisin ulos siitä kolmenelosesta. Nyt vaan odottelemaan jännityksellä! Muokattu: December 9, 2009, käyttäjä: Minimorsio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windylady Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 Hei, olen 38v. ja toista kertaa menossa naimisiin, tällä kertaa pienimuotoisesti ja siviilivihkiminen jos sulho suostuu. Tällaista pukua olen ajatellut, se ei ole siis ollenkaan hääpuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greeneyes Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 ^ Ihanan ilmava ja kaunis puku! Sopii mielestäni todella hyvin hääpuvuksikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakku Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 ^^ihana puku, tosi kaunis, tykkään!!! itsekin jotain tuollaista ajattelin, mutta päädyinkin sitten fiftiesiin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windylady Kirjoitettu December 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2009 Kiitos kommenteista, se on nyt ostettu, hintaa tuli huikeat 22 € postikuluineen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu December 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2009 Windylady, mistäs tilailit mekon? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Windylady Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 Katselin netistä hakusanalla ja löysin englantilaisen kaupan joka myy ilta- ja coctailpukuja. Sieltä tykästyin mekkoihin jotka ovat ilmeisesti Teatro Dress -merkkiä. Tämän puvun nimi on asymmetric teatro dress. Ikävä kyllä pukua ei voinut tilata Suomeen mutta Ebay Uk, josta olen paljon ostanut kaikkea, pelasti tilanteen. Kaupassa puvun hinta oli 54 e mutta Ebaysta onnistuin huutamaan tuolla hinnalla, myyjä lupasi että se on uusi ja hintalaput tallella. Otin riskin koska hinta oli edullinen http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...-All-CategoriesTuolta löytyy muitakin ihania hameita, jos on sellainen morsio ettei välitä varsinaisista hääpuvuista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2009 (muokattu) Puku kokonaisuudessaanTähän päädyin, mikään muu ei vedä vertojaan Muokattu: December 28, 2009, käyttäjä: lokakuunmorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elenita Kirjoitettu December 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2009 ^IHANA Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Tämän hinta olisi vain 270e, eli budjettiin menisi. Ainut vain, että ko. sivuilla on tosi paljon ihania mekkoja Mielipiteitä?Puku kokonaisuudessaanOnpa upea puku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinniM Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 Lokakuunmorsian, todella kaunis puku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 (muokattu) Lokakuunmorsian, mistä olet bongannut noin kauniin puvun tuohon hintaan? (mulle kans! )muoks: sokeana en huomannut linkkiä... Lisäkysymys OT: miten tilaus onnistuu ja kuinka paljon hintaan mahtaa tulla lähetysekstraa? Muokattu: January 12, 2010, käyttäjä: Marenki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu January 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2010 ^tuosta aiheesta on tietoa täällä: http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=58010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarEyes Kirjoitettu February 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2010 ^ Samaa mieltä. Ykkönenkin on ihan tyylikäs, mutta vaatii mielestäni ohuet kädet. Ja sitähän en tod.tiedä minkälaiset sun kädet on Muoks: Todennäköisesti ohuet kun olet noin pitkä ja hoikka..Moi,aika ohuet, mutta ei rimpulat kuitenkaan...paljon kiitoksia kaikille vastaajille. Vaihtoehto2 on ostettu. Halusin tosiaan näyttävän puvun ja kokonaisuutta mielestäni rauhoittaa se, ettei tuo espanjalaistyylinen huntu ole mukana omassa kokonaisuudessani. Tuo ensimmäinenkin oli kaunis, mutta räväkälle morsmaikulle lopulta liian rauhallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shanea Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Olen korviani myöten rakastunut (tällä kertaa) tähän Sophia Tollin Analisa pukuun. Jostain syystä kuitenkin vielä epäröin.Mitä mieltä olette, sopineeko kesäkuisiin häihin lyhyehkölle morsiamelle?Olen vain 161 cm pitkä, joten mietin näyttääkö tuo hassulta päällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride08/2011 Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Olen korviani myöten rakastunut (tällä kertaa) tähän Sophia Tollin Analisa pukuun. Jostain syystä kuitenkin vielä epäröin.Mitä mieltä olette, sopineeko kesäkuisiin häihin lyhyehkölle morsiamelle?Olen vain 161 cm pitkä, joten mietin näyttääkö tuo hassulta päällä?Aivan ihana, muuta en osaa sanoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arminen Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Mulla hääpuvun etsiminen vielä alkutekijöissään, netistä oon kyllä katellut mutta en vielä käynyt liikkeissä. Haen vähän sellaista Tuhkimotyyppistä ratkaisua jossa saisi olla vähän rokkia - puvun ei tarvii olla valkoinen ja haen runsasta alaosaa ja korsettihenkistä yläosaa. Tässä olisi pari aika jees pukua, joiden hinnoista ei kyllä mitään aavistusta. Veikkaan että eka on halvin, mutta jos jollain on tietoa niin saa kertoa. Olen vaalea, mulle käy hyvin esim. punainen ja tumma pronssi. Vartalotyyppi enempi päärynä, pituus 167, pitkät jalat, sirohko yläosa joskin hartiatkin löytyy ja muhkeampi lantio, painoa 67 josta tarkoitus tiputtaa kolme Tämä punaisena:http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=310130tai tämä Sincerity suklaanruskealla tai punaisella yläosalla:Myös tämä Cymbeline näyttää ihanalta - joskin kalliilta:Ja tämä Matrimonia on taas vähän erilainen mutta ah aivan upea - ja tämänkin hinta taitaa olla aika kova:Voisin maksaa puvusta n. 1000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 (muokattu) Joannak, oma suosikkini olisi noista tuo Sincerityn malli. Kyseisen valmistajan puvuissa on sitä jotain. Eli yksinkertaisen ajatonta, mutta näyttävää. Ja tuo helma on aivan ihanan muhkea! Saman tyylinen kuin omassa Sincerityssäni. Muokattu: February 14, 2010, käyttäjä: Egenc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinniM Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 joannak, kauniita pukuja! Etenkin Cymbeline & Matrimonia näyttää UPEILTA! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts