Guest Vieras Kirjoitettu March 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2012 Katju88 mä täällä kyllä komppaan ton pitsiunelman puolesta! Ihanan romanttinen, eikä todellakaan näytä raskaalta saati ryppyiseltä!!!!!Ensimmäistä pukua itse taas kuvaisin tylsäksi, siinä ei ole mitään jujua, joka tekisi siitä THE puvun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu March 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2012 Katju88, minäkin äänestän kyllä ehdottomasti kakkospukua! Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että ykkönen on ehkä vähän tavanomainen. Tuntuu että joka toisella on juurikin tuollainen puku. Kakkonen on vähän erikoisempi ja erottuu paremmin joukosta. Mutta makuasioitahan nämä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu March 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2012 Katju88, minäkin äänestän kyllä ehdottomasti kakkospukua! Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että ykkönen on ehkä vähän tavanomainen. Tuntuu että joka toisella on juurikin tuollainen puku. Kakkonen on vähän erikoisempi ja erottuu paremmin joukosta. Mutta makuasioitahan nämä on. Komppailen. Mutta tosiaan, itse ole suuuuri pitsifani, siitäkin syystä alempi iskee ja kovaa. Kaunis.Ekakin on toki kaunis, mutta minusta.. hyvin tavallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu March 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2012 Mun mielestä jos joku niin toi ekan kuvan puku on raskas ja melko tavallinenkin se on, tosin erittäin juhlava. Mieltäisin sen ehkä enemmän talvihäihin kun taas tämä toinen kaikessa romanttisessa kepeydessään ja pitseissään näyttää enemmän kesähäiden puvulta. Mutta siis toki kumpikin käy kumpaan vuodenaikaan tahansa.Vuodenaikaan nyt katsomatta kallistun kuitenkin tokan kuvan pukuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katju88 Kirjoitettu March 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2012 Kiitos kaikille kommenteista. Tänään Seremoniassa kuitenkin Maggie Sottero valtasi sydämeni ja tämä ihana puku lähti tilaukseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i_sabel Kirjoitettu March 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2012 katju88: Todella kaunis pukuvalinta! Tuossa puvussa saa kyllä varmasti kokea olevansa THE one ja THE prinsessa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu April 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2012 Kiitos kaikille auttaneille, kävin sovittamassa vähän muita pukuja ja myös omaa uudelleen ja turhaan stressasin. Onhan tuo ihana. Kamala kuva vaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaanali Kirjoitettu April 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2012 (muokattu) Minulle olisi tulossa tälläinen ihanuus jota pääsin jo kokeilemaan http://aijaa.com/0088110029574 , kommentoikaa kiitos Muokattu: April 18, 2012, käyttäjä: Jaanali Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu April 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2012 Tällainen löytyi minulle..Joka toinen viikko tuntuu siltä, etten yhtään tykkää. Ja sitten taas tykkään ylikaiken. En osaa yhtään päättää mennäkkö hunnulla vai ilman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu April 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2012 Tuo puku on kaikessa kauneudessaan melko yksinkertainen ja koruton, joten huntu toisi kyllä näyttävyyttä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu May 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2012 ^totta puhut. Pitää varmaan mennä ihan kokeilee, mä en oo jostain syystä lämmenny hunnuille yhtään. Mutta ehkä tässä ehtii vielä lämpiää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu May 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2012 Katju88: mun mielestä No. 2 on ihanampi.Jaanali: onko puku tuossa sun päällä, vai onko vaan netistä löytynyt kuva? Hyvin klassinen ja minimalistinenhan tuo on, mutta kauniilla koruilla saa varmasti kauniin. Tuleeko huntua? Oma tyylini on vähän romanttisempi, niin en itselle valitsisi, vaikka kaunis onkin.Myyrae: Ainakin kuvassa näyttää istuvan hyvin. Onko joku tietty kohta puvussa mistä olet epävarma? Itse tykkään hunnuista ja tuohon varmasti sopisi sellainen myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu May 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2012 ^ Kiitos, mun mielestä kyllä kans istuu ihan hyvin. En mä tiedä, hain ehkä jotain ihan muuta, mutta ahdistun tuollaisissa sovitus jutuissa niin kovasti, että tyyliin valitsin vaan jonkun. Sovitin ihan muutamaa pukua. Hain kyllä melko simppeliä, että sitä kyllä sain. Tuo yläosa ehkä hiukan tökkii, ja materiaali. Olis saanut olla kevyempi. Mutta se on nyt tilattu ja piste. Ja nättihän se on. Pitäis mennä vielä kerran varmaan sovittaa että saisi mielenrauhan, kun silloin livenä se näytti paljon paremmalle, mitä kuvassa. Huoh oon vaikee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miuski85 Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 (muokattu) Tässä pukuni, johon kuuluu vyönauha. En innostunut nauhasta lainkaan, kun jotenkin näytti hassulta vyötärölläni solmittuna.Nyt löysinkin kivan tavan, jolla vyön voisi ommella, tuohon rintojen alle. Eli vyön kanssa vai ilman vyötä? edit. Meneekö liian raskaan näköiseksi, jos harkitsisi tuohon bitsiboleroa? Haluaisin kirkkoon jotain olkapäiden peitoksi. Muokattu: May 28, 2012, käyttäjä: miuski85 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Vyö sopiii kyllä mun mielestä tuohon tosi kivasti Mun mielestä ei tuo kaipaa enää boleroa tuohon, tuleeks sulle tukala olo jos on olkapäät paljaana?Pukusi on kyllä todella kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aivansama Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Minusta taas miuski85:n puku näyttää paremmalta ilman vyötä. Ja ite olisin ehkä ennemmin kankaisen kuin pitsisen boleron kannalla, vaikka eihän sitä tarvitse pitää kuin kirkkomenojen ajan, jos sitä ajattelit että kirkossa pitää olla olkapäät peitossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu May 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2012 Minusta nauha ommeltuna rinnan alle näyttää tosi nätiltä. Sen sijaan pitsipuku + pitsihuntu + pitsibolero on vähän liikaa pitsiä, eli komppaan edellistä ja sanon, että mäkin valitsisin boleron jotain muuta materiaalia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIINA.. Kirjoitettu June 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2012 minulle olisi tulossa tälläinen.. en vaan osaa päättää onko toi etuosa kiva?? Eternity bridal. Malli: d836 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myyränen Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Ei näy kuvaa Tiina. Yritin googletella, mutta en osannut löytää oikeaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIINA.. Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 nyt pitäis näkyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kayleigh Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 ^ Jestas, kun upea, TIINA! Varsinkin tapa, miten päälikangas on kiinnitetty tuohon eteen. Hyvä valinta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIINA.. Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 itsekkin tykkään mallista korostaa kivasti vyötäröä. aluksi mietin halkiota, mutta jostain syystä enää suorat linjat ei kiinnosta tarkoitus olisi vielä vaihtaa selän nyörit mustiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippiainen Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Upea puku Tiina. Mulla on omassa samantyyliset nuo vyötärön leikkaukset ja vedostukset tai mitä lie ja tykkäsin itekin siitä miten ne korostaa vyötäröä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
astraali Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 Minä pukeudun tälläseen http://www.tidebuy.com/product/Luxurious-Strapless-Bowknot-Ball-Gown-Wedding-Dress-1724946.htmlKaverit kommentoi ettei iha jokaselle sopis tuollanen, mut kuulemma niin minun tyylistä et odottaa jo mein häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aivansama Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 Minä pukeudun tälläseen http://www.tidebuy.c...ss-1724946.htmlKaverit kommentoi ettei iha jokaselle sopis tuollanen, mut kuulemma niin minun tyylistä et odottaa jo mein häitä On ainakin melko persoonallinen puku näin Suomen mittakaavassa. Ei ihan jokaiselle sopisi myöskään, mutta jos on omaa tyyliä niin varmasti olet upea näky, ja kaikki muistaa ainakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts