pearls Kirjoitettu November 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2010 Eli nyt kysyn vähän mielipidettä.. Olen siis todella tiimalasivartaloinen jos mitoilla ajatellaan niin ylhäältä alas 92-64-n.98-100 niin onko se typerän näköinen jos alan korostamaan näitä asioita vielä puvulla? Itse en muodoistani ole koskaan pitänyt varsinkin lantio on todella leveä vyötäröön verrattuna, mutta mies taas haluaisi, että korostaisin...Hankalaa.. Tässä nyt sitten pukuja muotojen korostamiseksi, eli korostavatko nämä jo liikaa?Sen ole päättänyt, että puku tulee varmasti pronoviakselta, maksoi mitä maksoi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastalause Kirjoitettu November 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2010 Kiitos hurjasti mielipiteistänne . Se ensimmäinen puku on tosiaan se, johon ihan ensimmäiseksi ihastuin ja teidän lisäksenne kaikki muutkin on sanoneet sen olevan paras (paitsi äiti). Joten ehkä nyt luotan intuitiooni ja muihin ihmisiin ja valitsen sen .Ja lakkaan katselemasta pukuja, kun se tekee valinnasta vielä vaikeampaa . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu November 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2010 pearls: Jos olet todella rintava niin valkkaisin puvun, jossa on olkaimet ja sellaisen joka ei ole kovin syväänuurrettu. Silloin puvusta ei tule sellaista fiilistä, että kaikki on ns. esillä. Jos on tiimalasi niin ei sitä ainakaan kannata piilotella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu November 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2010 (muokattu) Pearls: Suosittelen myös ehdottomasti pukua, joka tuo tiimalasivartalon esille. Kannattaa kuunnella sitä sulhoakin välillä Olen itsekin tiimalasivartaloinen (viimeisimmät mitat 90-64-90), ja kaikissa hääpukuliikkeissä missä pukuja sovitin, suosittelivat tuomaan vartalon esille ja korostamaan tiimalasia. Lantiolta levenevä malli tai sitten merenneitomalli käynee parhaiten. Ehdottomasti ei mitään suoraan vyötäröltä levenevää. Mutta kuten rockon totesi, ei kannata kaikkea "näyttää", eli rinnuksesta vähän peittävämpi malli. Muokattu: November 25, 2010, käyttäjä: Arby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu November 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2010 ^Jepp olen samaa mieltä. Ja tiimalasille en suosittelisi missään nimessä sellaista kreikkalaistyylistä-mekkoa. Luo helposti "raskausmekko" illuusion ja piilottaa kaikki kauniit muodot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu November 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2010 Jos nyt sais nuo kuvatkin näkyviin Eli tämän värisenä joku alla olevista mustilla hihoilla ja kirjailuilla:Tästä puvusta hihat: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
frilly Kirjoitettu November 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2010 (muokattu) Meillä ei ole vielä edes vahvistettua juhlapaikkaa eikä -päivää, mutta pukuja olen ryhtynyt selaamaan vähän turhankin ahkerasti. Tässä tuorein suosikki:Nämä Cymbeline puvut ovat upeita myös:Alunperin ajattelin haluavani ehdottomasti lyhyemmän mekon, mutta niitä tuntuu olevan kovin vähän tarjolla. Tässä yksi kaunis: Miltäs nämä näyttää muiden mielestä?Hinnat vaan pyörryttää köyhää, joten tarvinnee yrittää löytää myös halvempia vaihtoehtoja... Muokattu: November 26, 2010, käyttäjä: frilly Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu November 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2010 ^ Meinasin jo laittaa, että tuo viimeinen, Elizabeth Dyen Giselle, ei edes ole ihan niin kallis. Mutta olihan se melkein 700e + rahdit ja tullit päälle Mä olen ehkä hieman puolueellinen tässä valinnassa, kun itselle on tilattuna juuri Dyen puku, mutta tuo Giselle on kyllä ihana Myös tuo Cymbelinen ensimmäinen puku on tosi kaunis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
frilly Kirjoitettu November 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2010 Sellofaani: Minkä Elisabeth Dyen puvun tilasit ja mistä? Etsystä? Ne ovat kaikki todella kauniita! Voisin laittaa päälleni niistä minkä vaan.Kuulisin mielelläni miten kommunikointi, mittojen antaminen, maksu ja ylipäätään tilauksen tekeminen sujui. Ja lopulta tietysti sen, että millainen mekko lopulta löysi kotiinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sellofaani Kirjoitettu November 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2010 frilly: Mulle on tulossa Ghost, juurikin Etsyn kautta. Se taitaa olla halvimpia Dyen pukuja, 750 dollaria taisi kustantaa (n.560e) + sitten nuo ylimääräiset jutut sitten aikanaan päälle. Puku on vasta tekovaiheessa, mutta voin vaikka yrittää muista yksäröidä sulle kokemuksiani kun se saapuu Suomeen asti Mulle luvattiin, että tammikuun puoleenväliin mennessä puvun pitäisi olla valmis lähetettäväksi.Kommunikointi on sujunut ihan kivasti ja Dye on ollut tosi kohtelias. Tilauksen laitettuani laittoi vielä, että jos on kysyttävää tai mitään epäselvää niin saa toki mailia laitella. Tuota Ghostia ei tehdä mittojen mukaan, vaan ihan kokotaulukon mukaisesti (s,m,l), mutta pyysi kuitenkin mittoja että osaa valita oikean koon. Oikein avuliaalta vaikutti, vaikka mulla ei ole aiempaa kokemusta netti/etsy-ostamisesta.Maksettiin Paypalin kautta, mikä oli ihan superhelppoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu November 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2010 pearls - minusta nuo kuvissa nro. 2 ja 3 olevat Pronoviaksen puvut ovat aivan upeita! Ja ihan totta mitä muutkin ovat ylhäällä kirjoittaneet, kannattaa ehdottomasti korostaa omia hyviä puolia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsia Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 (muokattu) Yksinkertaisesti, kumpi??? Nro. 1VaiNro. 2Tulossa rennot (talvi)häät.(2.varmaan lisäisin ohuen niskalenkin tai spagettiolkaimet) Muokattu: December 3, 2010, käyttäjä: Morsia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu December 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2010 Morsia: ääni vaihtoehdolle 2. Kaunis pitsireunus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clouet Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 (muokattu) Yksinkertaisesti, kumpi??? Nro. 1VaiNro. 2Tulossa rennot (talvi)häät.(2.varmaan lisäisin ohuen niskalenkin tai spagettiolkaimet)Ihastuin alempaan täysin Se on minun mielestä kauniimpi. Voisin itse haluta sen, tuskin sopisi vartalolleni... Muokattu: December 29, 2010, käyttäjä: tyttönen=) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Minä taas annan äänen puvulle 1. Todella todella kaunis puku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmu82 Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 Morsia; ihania molemmat! Annan ääneni nrolle 1. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mim0sa Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 (muokattu) - Muokattu: February 11, 2011, käyttäjä: Mim0sa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 (muokattu) Minäkin ihastunut lyhyisiin pukuihin...kumpi näistä miellyttää teitä enemmän 1.2. Muokattu: December 30, 2010, käyttäjä: MattiS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 Mattis: 1! Ehdottomasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 Minuakin...hui. Uskaltaisinkohan tilata tuon. Toisaalta, eihän tuossa ihan vararikkoon mene... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 Mattis: Annan ääneni puvulle nro 2. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsa- Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Hjälp! Hääpukuongelma. Meillä on siis todella pienet häät, vihkimisen jälkeen menemme syömään ravintolaan kaason ja bm +puolisot -porukalla, ja sen jälkeen lähdemme mieheni kanssa lomalle. Olen siis tullut tulokseen että en perinteistä pitkää pukua halua, enkä liian juhlavaa, juhlimme sitten myöhemmin kunnolla. (mutta tuskin juhlaan enään ainakaan perinteistä hääpukua hommaan..) Vinkiksi vielä että olen 172cm pitkä ja 55kg, eli aika hoikka ja pitkä NO, tässä olisi kaksi pukua joita olen katsonut, pidän nro 1:ssä siitä kuinka se laskeutuu vyötäröltä. Väristä en osaa yhtään sanoa, mieheni sanoi että näkisi minut punaisessa alttarilla. Arkisin käytän paljon vaaleampia värejä,vaaleanpunaistakin eri sävyissä. Olen itsekkin hyvin vaalea. tässä vielä kaksi eri värivaihtoehtoa samaan mekkoon. Tämmöiselle mekolle löytyisi varmasti käyttöä jälkeenkin päin.Äitini on ompelija (mutta ei ole ollut alan töissä pitkään eikä pukua ala ompelemaan) joten pienet muutokset ja ''tuunaukset'' (kamala sana) olisi helppo tehdä.Tässä pukuvaihtoehto 2. Tämä tulisi siis kuvasta poiketen valko-punaisena. Tässä puvussa pidän kaikesta muusta, paitsi siitä että tuo helma ei laskeudu yhtä kauniisti kuin edellisessä mekkomallissaHuoh. Auttakaa. Nro 1 mekkoa en halua vakoisena koska se olisi mielestäni liian pliisu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Kaksi kysymystä;1. Milloin häät ovat?2. Oletko väreiltäsi lämmin vain kylmä?Itse valitsisin vaalealle naiselle nro1. kesällä/keväällä ja nro.2 syksyllä/talvella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsa- Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 (muokattu) Häät ovat alkusyksystä. Kiitos vastauksesta! En tiedä noita ''väriluokituksia'' vaikka olen monesti yrittänyt niitä selvittää, mutta parhaiten minulle sopii vaaleat punaisen värit, tummanpunainen on vähän siinä rajalla, mutta kyllä sitä tulee käytettyä. Hiukseni ovat ihan valkoiset (värjätty, mutta oma värikin on vaalea) joissa usein kirkasta violettiä/vaaleanpunaista raitaa.Tumma navy sininen ja erilaiset siniset (vaalea,turkoosi jne) ja vihreän eri sävyt eivät mielestäni sovi minulle. Lukuunottamatta maastonvihreää. Muokattu: January 1, 2011, käyttäjä: marsa- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Mielestäni tuo ensimmäinen puku on kauniinpi, väri kannattaa valita sen mukaan, missä on eniten "kotonaan". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts