veramente Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 Myrmy: Todella kaunis tuo puku 1 ! Kaunis on kyllä tuo toinenkin... Voisin kuvitella, että ykköspuku täyttäisi toiveesi liittyen vatsaan ja rintamukseen. Ainakin itse totesin eilen, tuollaista empirelinjaista pukua sovittaessani, sen olevan armollinen vatsalle ja kuitenkin sopivan tukeva rintavarustukselle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrmy Kirjoitettu September 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2010 ^ Kaunis se puku kyllä on, mutta nyt kun oikein oikeasti tutkiskelin tuolla sivuilla olleita kuvia tästä puvusta, niin hoksasin että puku on selkäpuolelta todella avoin. Eli sinne ei tavallisia rintaliivejä voisikaan pistää ja se on kyllä ongelma.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevät2011 Kirjoitettu September 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2010 Mitä sanotte tästä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu September 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2010 Mitä sanotte tästä? Kaunis puku, itsellä tuon tyylinen puku seisoo kaapissa kun tilasin vahingossa liian pienen. Upea puku. Kaunis, selkeä ja silti ihanan näyttävät leikkaukset. Sopii mielestäni pitkälle sirolle morsiammelle! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevät2011 Kirjoitettu September 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2010 Kiitos Egenc kommentistasi! <3 Toivottavasti saat pukusi myytyä, sekin on kyllä kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SannaRS Kirjoitettu September 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2010 Kitty: Carmen on ihan ku luotu sulle!!! Ihan täydellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martsuliini* Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 (muokattu) Heips kaipaisin teidän apua jälleen Mä olen kertaalleen jo näyttänyt tämän Carmenin täällä, mutta sitten löysin toisen ihan erilaisen puvun Kieran ja nyt en osaa päättää niiden väliltä. Carmenin väri on kuvissa ivory, mutta tilaisin sen valkoisena mikäli siihen päätyisin. Kuvitelkaapa siis Carmen saman värisenä kuin Kiera. Kieran sovituspuku on 3-4 kokoa liian iso ja kiristetty käsin sen mitä pystyy (kiristetty ehkä liikaa koska puku lähtee mallikuvassa levenemää jo lantion yläosasta). Carmen on yhden koon liian iso, eli sen nyt suunnilleen näkee miltä puku tulisi näyttämään. Kumman puvun kannalla olette? Meille siis tulossa ne leffa-glamour häät :]KieraCarmenTuo Kiera on kyllä tosi tosi kaunis! Mutta silti kallistuisin tuon Carmenin puoleen, tosin saatan kyllä vähän puolueellinen olla... Muokattu: September 21, 2010, käyttäjä: m.morsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henna Kirjoitettu September 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2010 Löysin lähes täydellisen puvun nimittäin Maggie Sotteron and Midgleyn Margaretin, mutta en vain tykkää tuosta yläosasta, kun siinä on tuollainen v mallinen tuo yläosa...haluaisin yläosan joka olisi suora Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Bride-To-Be- Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 http://www.ubrides.com/product.php?productid=1175&cat=281&page=4katsokaas tuo puku, mitä olette mieltä, onko tylsä tai "vanhan naisen puku"?itse haen naisellisuutta ja tyylikkyyttä puvullani ja oon aivan hullaantunut siihen että vyötäröllä olisi vyö kirjailut tekevät puvusta mielestäni vielä kauniimman.tosin väriä en tiedä millä kirjailut ja vyön tahtoisin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Bride-To-Be- Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 http://www.ubrides.com/product.php?productid=5142&cat=312&page=1toinen tuossa, tätä kohtaan kyllä tuntu enemmän "rakkautta ensisilmäyksellä" fiiliksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 ei kummastakaan nyt missään nimessä tule mitään vanhan naisen mekko fiilistä, pidän jälkimmäisestä itse enemmän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokka Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 Kertokaapas mielipiteitä tästä puvusta? Mahdollisimman paljon kiitos, kun en voi kovin monelta irl niitä kysellä Puku on pellavaa ja sifonkia. Pitäisi myös tietää, pitääkö nauha, ottaako pois, vai kenties vaihtaa eri väriseksi? (Nyt kultakirjailu). Pelkkä vaakatasossa oleva nauha, vai myös olan yli menevä? Kiitos mielipiteistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 (muokattu) Kertokaapas mielipiteitä tästä puvusta? Mahdollisimman paljon kiitos, kun en voi kovin monelta irl niitä kysellä Puku on pellavaa ja sifonkia. Pitäisi myös tietää, pitääkö nauha, ottaako pois, vai kenties vaihtaa eri väriseksi? (Nyt kultakirjailu). Pelkkä vaakatasossa oleva nauha, vai myös olan yli menevä? Kiitos mielipiteistä! Kauniisti laskeutuva puku <3 Itse en laittaisi nauhaan olan yli. Muuten tuo rinnuksen alla oleva nauha tuo kivasti empirelinjaa (tosin itse tykkään enemmän yksivärisistä satiininauhoista puvuissa). Puku luultavasti olisi kaunis myös kokonaan ilman nauhaa ^^ Muokattu: September 29, 2010, käyttäjä: Kitty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupunenka Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 Kertokaapas mielipiteitä tästä puvusta? Mahdollisimman paljon kiitos, kun en voi kovin monelta irl niitä kysellä Puku on pellavaa ja sifonkia. Pitäisi myös tietää, pitääkö nauha, ottaako pois, vai kenties vaihtaa eri väriseksi? (Nyt kultakirjailu). Pelkkä vaakatasossa oleva nauha, vai myös olan yli menevä? Kiitos mielipiteistä! Tuohon pukuun sopii mielestäni nauha, mutta jos niin laittaisin myös vain rinnan alle (en olan yli). Väri riippuu ehkä siitä mistä itse tykkäät, onko teillä jotain teemaväriä jne. Mutta kauniin yksinkertainen puku mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
N_ra Kirjoitettu September 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2010 Kitty: Ehdottomasti CarmenMokka: Ihana puku! Itse en kyllä laittaisi nauhaa olan yli.Mitä mieltä olette minun puvustani: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mokka Kirjoitettu September 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2010 (muokattu) Kiitos vastauksista! Kiva kuulla samanlaisia mielipiteitä kuin omani, eli tuo olan yli menevä nauha tuntuu tosiaan vähän ylimääräiseltä. Täytyy miettiä vaihtaisiko nauhan väriä esim. ruskeaan tai vihreään, joka on häiden teemaväri. Sen pitää tosin kyllä olla edelleen pellavaa, en halua tuohon enää liittää uusia kankaita sekaan Eikä tuo kultainenkaan ihan välttämättä kamala ole, oikeastaan jostain syystä tykkään siitä vaikken yleensä tykkää kultaisesta sitten ollenkaan N_ra, ihana koristelu tuossa puvussa! Nuo laskoksetkin menevät upeasti, miellyttävät ainakin minun silmääni. Lukaisin blogiasi, aika samoilla linjoilla ollaan menty Minäkin ihastuin pitsipukuihin ja etsin sellaista, ja itseasiassa morsiusgalleriassa olisi ollut eräs hyvin paljon tuota sinun pukuasi muistuttava puku, joka sopi minulle hyvin, vain koristelu oli hillitympää rinnassa ja helmassa rypytetty kangas oli organzaa. Valitsin kuitenkin tuon pellavaisen, kun sen kohdalla tuli "se" tunne Kittyn puvuista molemmat ovat upeita ja sopivat kantajalleen. Minusta tuossa Kierassa on jotain aivan ihanaa.Bride-to-be:n puvuista pidän enemmän alemmasta, se on jotenkin kivan raikkaan näköinen Muokattu: September 30, 2010, käyttäjä: Mokka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu October 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2010 (muokattu) Kiitos vastauksista! Kiva kuulla samanlaisia mielipiteitä kuin omani, eli tuo olan yli menevä nauha tuntuu tosiaan vähän ylimääräiseltä. Täytyy miettiä vaihtaisiko nauhan väriä esim. ruskeaan tai vihreään, joka on häiden teemaväri. Sen pitää tosin kyllä olla edelleen pellavaa, en halua tuohon enää liittää uusia kankaita sekaan Eikä tuo kultainenkaan ihan välttämättä kamala ole, oikeastaan jostain syystä tykkään siitä vaikken yleensä tykkää kultaisesta sitten ollenkaan Vihreään teemaan sopii varmasti hyvin kultainen ^^ Ja kultanen nauha tekee mielestäni puvusta juhlallisemman kuin esim. vihreä nauha muoks// niin ja kiitos pukupalautteesta, saas nähdä mihin täällä päädytään Muokattu: October 1, 2010, käyttäjä: Kitty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-kk- Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Ehkäpä minäkin uskallan tuoda pukuni tänne "arvioitavaksi" vaikkei se ihan "normaali" hääpuku olekaan ...Sopii mielestäni kuitenkin metallihenkiselle ihmiselle Olen siis tilannut puvun jo sovitettavaksi, parin viikon päästä pitäisi tulla, toivottavasti on yhtä ihana kuin kuvassa! Itselleni tulee valkoiset korut ja hiuskoristeet... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-kk- Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Hups, nyt vasta huomasin, että "rockon" oli esitellyt saman ^^ puvun jo sivulla 18... mutta kommentteja silti kaipaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 -kk- todella upea ja varmasti sun näköinen puku, jos et koe perus valkoista omaksesi. Tykkään todella!!!! Laitathan sovituskuviakin sitten myös? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmetCat Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 (muokattu) -kk- Tosi kaunis puku, jos tollanen olis mulle mahdollinen (meillä on naamiaiset, eikä mulla oo käsiä tohon) ni tollasen haluisin. Mut mä muutin mieltäni harkitsen nyt tätä, mustan sijaan turkoosi (nro 21) viininpunaset kanttaukset jäis.Suurin huoli on turkoosin sopimisesta viininpunasen kanssa, joka on ainoo kanttausvaihtoehto. Päivä on 31.12. Muokattu: October 5, 2010, käyttäjä: ~PikkuMyy~ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Hups, nyt vasta huomasin, että "rockon" oli esitellyt saman ^^ puvun jo sivulla 18... mutta kommentteja silti kaipaan! Heheh. Pukukaima. Saanko kysyä, että mistä tilasit? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-kk- Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Oi kiitos kommenteista Egenc & ~PikkuMyy~ ! Juu valkoinen ei ole minun juttuni, joten päädyin tumman ruskeaan. Toivon NIIN paljon, että puku näyttää hyvältä vielä minun päälläkin...(ja ehkä liian ison takapuolen päällä) Harmittaa vaan, että pukua ei (yllätys) löytynyt varastosta, joten toimituksessa menee vielä aikaa... mutta laitan sovituskuvia sitten tänne!PikkuMyyn puku on myös aivan upea! Uskon, että turkoosi käy punaisen kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-kk- Kirjoitettu October 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2010 Rockon, tilasin AngelicaBrides:ista Päädyitkö myös samaan pukuun? Kun olit esitellyt muitakin vaihtoehtoja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu October 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2010 Rockon, tilasin AngelicaBrides:ista Päädyitkö myös samaan pukuun? Kun olit esitellyt muitakin vaihtoehtoja...En päätynyt lopulta samaan. Itseasiassa pukukuviot mutkistuivat taas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts