vecanna Kirjoitettu May 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2010 Kiitoksia kaikille Vähän helpotti. Ehkä se hääkriisi alkaa vaan iskeä päälle Oon vaan tyyliltäni sellainen luonnonläheinen, ei niin muodollinen. Halusin että puku olisi rento yms. Mutta aloin vaan yhtäkkiä miettimään meniköse ton puvun kanssa toisin päin. Eli kun etsin rentoa, niin valitsinkin elegantin? Vaikeavaikeavaikea selittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 Tässä vielä muutamia joista kaipailisin kommentteja: Vaihtoehto 1: http://www.moncheribridals.com/global/colorPhotos/zoom/210269_021_Hero.jpg 2: http://www.moncheribridals.com/global/colorPhotos/zoom/Y21070.jpg 3: http://www.morilee.com/admon/userfiles/vestido/Picture/2322/img0large.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 Tässä vielä mieheni suosikit. ARGH! http://www.moncheribridals.com/global/colorPhotos/zoom/210256_015_Hero.jpg http://www.stilissima.fi/stilissima/images/Anane.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 rockon, vaihtoehto 1. helma on ihanan kevyen näköinen ja kauniisti laskeutuva romanttinen puku! Suosikkini!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 rockon: Mä tykkään sun ja miehes ekoista vaihtoehdoista. Noista en kyllä osaa valintaa tehdä, ihania molemmat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu May 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2010 rockon, minä taas tykkään eniten numero kakkosesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu May 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2010 ^Komppaan Sinelmää. Kakkosessa tuo yksi olkain on mielenkiintoinen ja erilainen yksityiskohta ja yhdistää kauniisti puvun yläosan ja helman toisiinsa. Lisäksi siinä on mahdottoman kaunis sydänpääntie. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisa Kirjoitettu May 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2010 rockon: Minun silmääni miellyttivät eniten vaihtoehdot yksi ja kaksi, ehkä juuri siinä järjestyksessä. Kauniita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandokai Kirjoitettu May 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2010 Rockon: Mulla ja miehelläs on samanlainen maku, musta paras on miehen 2 vaihtoehto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiamin Kirjoitettu May 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2010 Oih! Jos haluisin tuollaisen runsashelmaisen puvun niin ottaisin kyllä ehdottomasti ton Rockonin kuvassa olleen tumman puvun. Ihana! On kyllä kaunis valkoisenakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aisha_ Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 (muokattu) Saisko kommenttia tästä puvusta? Tilauksella alkais olla jo kiire, mutta vieläkin mietityttää... Rantahäät olis tulossa, mahdollisesti jonkinlaiset juhlat joskus myöhemmin. pukupuku takaa Muokattu: September 6, 2010, käyttäjä: Aisha_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuma Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 Aisha_, kaunis puku jossa ihana yksityiskohta tuo puvun takaosa!Laahuksellisella puvulla voi toki olla aika sotkuista viettää rantahäitä, mutta sehän on makukysymys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aisha_ Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 No sitä laahustahan mäkin olen miettinyt, mut lyhyet puvut ei vaan näytä mun mielestä yhtään juhlavilta, ja toisaalta kerranhan sitä vaan naimisiin mennään, toivottavasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinae Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 Te kun ootte kaikki nähny niin miljoonia hääpukuja, niin jos joku tietäis mistä mä voisin löytää mun The Puvun..Oon siis yli puol vuotta netistä ettiny, jossain vaiheessa löysin Yhden puvun, joka oli just täydellinen. En viittiny vaan heti tilata sitä, niin nyt joku aika sitten kuulin ettei kyseinen liike enää valmista pukuja. Tietysti kuvakin oli keretty jo poistaa sivuilta, enkä sitä ollut tallentanut mihinkään.Tämän tapainen mutta enemmän hääpukumainen Niin että jos jollakulla on sattunu silmään tuo tapainen puku, niin jos viitsii vihjasta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmetCat Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 Saisko kommenttia tästä puvusta? Tilauksella alkais olla jo kiire, mutta vieläkin mietityttää... Rantahäät olis tulossa, mahdollisesti jonkinlaiset juhlat joskus myöhemmin. pukupuku takaaMun mielestä toi on ihana, merenneitomainen jotenki. Kohta pitäs oma tilata, puhukaa suunne puhtaaksi vaan. päivä on 31.12.2010puvun väripuku (teetätän siihen hihat täällä, ku ne ei tuolla suostu tekemään) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 (muokattu) Te kun ootte kaikki nähny niin miljoonia hääpukuja, niin jos joku tietäis mistä mä voisin löytää mun The Puvun..Oon siis yli puol vuotta netistä ettiny, jossain vaiheessa löysin Yhden puvun, joka oli just täydellinen. En viittiny vaan heti tilata sitä, niin nyt joku aika sitten kuulin ettei kyseinen liike enää valmista pukuja. Tietysti kuvakin oli keretty jo poistaa sivuilta, enkä sitä ollut tallentanut mihinkään.Tämän tapainen mutta enemmän hääpukumainen Niin että jos jollakulla on sattunu silmään tuo tapainen puku, niin jos viitsii vihjasta.. Mori Lee valmistaa ainakin näitä pukuja: Muokattu: September 6, 2010, käyttäjä: Egenc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SatukirjanSankaritar Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Saisko kommenttia tästä puvusta? Tilauksella alkais olla jo kiire, mutta vieläkin mietityttää... Rantahäät olis tulossa, mahdollisesti jonkinlaiset juhlat joskus myöhemmin. pukupuku takaaMun mielestä toi on ihana, merenneitomainen jotenki. Kohta pitäs oma tilata, puhukaa suunne puhtaaksi vaan. päivä on 31.12.2010puvun väripuku (teetätän siihen hihat täällä, ku ne ei tuolla suostu tekemään)Tuo on hyvännäköinen puku. Yksinkertainen, elegantti. Itsekkin tuota tuolta nexteven sivuilta katselin sillä silmällä. Mutta vähän häiritsee tuo, kun vannehame näkyy läpi? Tietysti jos esim. yksi vanne vain alhaalla, tai sitten kokonaan alushame ilman vanteita? Mutta siis minusta ainakin oikein tyylikäs puku! Osta ihmeessä jos näyttää omalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 (muokattu) Heips kaipaisin teidän apua jälleen Mä olen kertaalleen jo näyttänyt tämän Carmenin täällä, mutta sitten löysin toisen ihan erilaisen puvun Kieran ja nyt en osaa päättää niiden väliltä. Carmenin väri on kuvissa ivory, mutta tilaisin sen valkoisena mikäli siihen päätyisin. Kuvitelkaapa siis Carmen saman värisenä kuin Kiera. Kieran sovituspuku on 3-4 kokoa liian iso ja kiristetty käsin sen mitä pystyy (kiristetty ehkä liikaa koska puku lähtee mallikuvassa levenemää jo lantion yläosasta). Carmen on yhden koon liian iso, eli sen nyt suunnilleen näkee miltä puku tulisi näyttämään. Kumman puvun kannalla olette? Meille siis tulossa ne leffa-glamour häät :]KieraCarmen Muokattu: September 7, 2010, käyttäjä: Kitty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupunenka Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Mielestäni Kierassa on ripaus "iltapukumaisuutta", joten se sopivisi hyvin glamour-teemaan... Jokatapauksessa annan ääneni Carmenille, koska se on lähempää kauniimpi, kirjailut ja helma+laahus laskeutuu/rypyttyy kauniisti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmetCat Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Saisko kommenttia tästä puvusta? Tilauksella alkais olla jo kiire, mutta vieläkin mietityttää... Rantahäät olis tulossa, mahdollisesti jonkinlaiset juhlat joskus myöhemmin. pukupuku takaaMun mielestä toi on ihana, merenneitomainen jotenki. Kohta pitäs oma tilata, puhukaa suunne puhtaaksi vaan. päivä on 31.12.2010puvun väripuku (teetätän siihen hihat täällä, ku ne ei tuolla suostu tekemään)Tuo on hyvännäköinen puku. Yksinkertainen, elegantti. Itsekkin tuota tuolta nexteven sivuilta katselin sillä silmällä. Mutta vähän häiritsee tuo, kun vannehame näkyy läpi? Tietysti jos esim. yksi vanne vain alhaalla, tai sitten kokonaan alushame ilman vanteita? Mutta siis minusta ainakin oikein tyylikäs puku! Osta ihmeessä jos näyttää omalta.Kiitos! Mä aattelin hommata pelkkää tylliä alle, semmottiisen päällä on mukavampi istuakki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saippuakuplanen Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Heips kaipaisin teidän apua jälleen Mä olen kertaalleen jo näyttänyt tämän Carmenin täällä, mutta sitten löysin toisen ihan erilaisen puvun Kieran ja nyt en osaa päättää niiden väliltä. Carmenin väri on kuvissa ivory, mutta tilaisin sen valkoisena mikäli siihen päätyisin. Kuvitelkaapa siis Carmen saman värisenä kuin Kiera. Kieran sovituspuku on 3-4 kokoa liian iso ja kiristetty käsin sen mitä pystyy (kiristetty ehkä liikaa koska puku lähtee mallikuvassa levenemää jo lantion yläosasta). Carmen on yhden koon liian iso, eli sen nyt suunnilleen näkee miltä puku tulisi näyttämään. Kumman puvun kannalla olette? Meille siis tulossa ne leffa-glamour häät :]KieraCarmenSulle sopii toi Carmen täydellisesti!! Ihana puku sun päällä. Ehdottomasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niinae Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Egenc: kiitos! aivan ihania! en ollut tuollaisia bongannutkaan.. Kitty*: Carmen sopii sulle ihan loistavasti! Todella upean näköinen sun päällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsatar Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Kitty*, tuo Carmen on tosi upea päälläsi! On myös naisellisempi kuin tuo toinen, kun muodot tulee paremmin esille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bennuu Kirjoitettu September 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2010 Heippa kaikille! Carmen on todella kaunis pienine yksityiskohtineen! wauItselleni tulee hieman samantyyppinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrmy Kirjoitettu September 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2010 No niin, nyt on tämä aamu tehokkaasti käytetty http://www.inweddingdress.com :ssa ja löysin kaksi ihanaa, mutta ihan eri tyyppistä pukua. Puvun pitäsi piilottaa pömpöttävä vatsa ja kantaa nätisti isot rinnat. Ja puku tulee "vain" hääjuhlaan, vihkiminen aiemmin.Puku 1Puku 2 (valkoisena/vaaleana)Tuossa toisella puolella on myös olkain, ohuempi vaan, mutta on vähän piilossa tuolla hiusten alla.Mielipiteitä kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts